33 C
Athens
Κυριακή, 10 Αυγούστου, 2025
MEDIAVIDEOΗΗ-32Α: Τα ρωσικά ελικόπτερα της Νοτιοκορεατικής Αεροπορίας

ΗΗ-32Α: Τα ρωσικά ελικόπτερα της Νοτιοκορεατικής Αεροπορίας

- Advertisement -

Για μια αεροπορία που έχει ιστορικούς δεσμούς με την Αμερικανική από τον πόλεμο της Κορέας, η ύπαρξη ρωσικών ελικοπτέρων στην δύναμή της δείχνει μάλλον περίεργη. Ωστόσο η Νοτιοκορεατική Αεροπορία (ROKAF) διαθέτει σε υπηρεσία επτά Ka-32A4 για έρευνα και διάσωση μάχης, εντεταγμένα στην 235η Μοίρα (CSAR) της 6ης Πτέρυγας Έρευνας-Διάσωσης, τα οποία αποτελούν πολιτική έκδοση του Ka-27PS.

Σημειωτέον ότι η αρχική έκδοση διέθετε ηλεκτρονικό εξοπλισμό με δυνατότητα αυτόματης πλοήγησης του ελικοπτέρου στο σημείο έρευνας. Για την ανέλκυση ατόμων στην καμπίνα, το πλήρωμα χρησιμοποιεί το εξωτερικό ηλεκτρικό βαρούλκο, ανυψωτικής ικανότητας 300 κιλών.

Γνωστά στην Ν. Κορέα ως ΗΗ-32Α, τα ελικόπτερα με κωδικούς ‘04-001’ έως ‘04-003’ (c/n 9701-9703) και ‘05-004’ έως ‘05-007’ (c/n 9705-9707) επιχειρούν από το Wonju –την παλιά αμερικανική βάση Κ-46 στο Hoengsong τον καιρό του πολέμου– ενώ κάποια έχουν θεαθεί και με συλλογή αεροπυρόσβεσης, φέροντας εξωτερική δεξαμενή και σωλήνες υδροληψίας νερού, που θυμίζουν τους αντίστοιχους των πυροσβεστικών S-64 της Erickson. Όμως τα ρωσικής προέλευσης ελικόπτερα της ROKAF δεν είναι τα μόνα που πετούν στην χώρα.

Τα άλλα νοτιοκορεατικά Ka-32

Η Ακτοφυλακή της Ν. Κορέας είναι εφοδιασμένη με οκτώ Ka-32S τα οποία μπορούν να μεταφέρουν 12 άτομα, έχουν αυτονομία πτήσης 4 ωρών και μεγίστη εμβέλεια (ferry range) 852 χλμ. Σε αποστολές SAR μπορούν να παραμείνουν επί μία ώρα στην περιοχή ενδιαφέροντος (loiter time) επιχειρώντας με τετραμελές πλήρωμα σε ακτίνα 480 χλμ. από την βάση τους. Εφοδιασμένα με δεξαμενή Simplex χωρητικότητος 1.500 ή 3.000 λίτρων και μπούμες ψεκασμού, τα ελικόπτερα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε αντιρρυπαντικές επιχειρήσεις, ψεκάζοντας επί 6΄ –με την «μικρή» δεξαμενή– πάνω από περιοχές όπου έχει σημειωθεί θαλάσσια ρύπανση.

Τα νοτιοκορεατικά Kamov συντηρούνται υπό την επίβλεψη της Russian Helicopters που είχε την ευθύνη της επιθεώρησης/επισκευής των turboshaft κινητήρων TV3-117, των κιβωτίων μετάδοσης κίνησης VR-252 και της μονάδας βοηθητικής ισχύος AI-9, στο νέο κέντρο τεχνικής υποστήριξης που δημιουργήθηκε στην Ν. Κορέα, το οποίο φιλοδοξεί να συντηρεί όλα τα ελικόπτερα του τύπου στην περιοχή της ανατολικής Ασίας. Η κορεατική LGI, βασικός εταίρος της κατασκευάστριας εταιρίας και εισαγωγέας των ρωσικών ελικοπτέρων στην Κορέα, συνεχίζει να παρέχει υποστηρικτικό έργο.

Πολλά από τα 60 και πλέον Kamov που επιχειρούν στην Ν. Κορέα με διάφορους κρατικούς φορείς ή εταιρίες, ανήκουν στην Δασική Υπηρεσία της χώρας. Ο στόλος της αποτελείται από 28 ελικόπτερα της έκδοσης Ka-32T Helix-C (ένα ακόμη ελικόπτερο αναφέρεται ως ολική απώλεια με ημερομηνία την 17η Μαΐου 2001) τα οποία πετούν αποστολές αεροπυρόσβεσης/επιτήρησης δασικών πυρκαγιών με διμελές πλήρωμα και έχουν δυνατότητα μεταφοράς 16 επιβατών. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νοτιοκορεατικά Ka-32T πιστοποιήθηκαν το 2016 στην χρήση διοπτρών νυχτερινής όρασης (NVG) της αμερικανικής REBTECH, παρέχοντας στον τύπο δυνατότητα αεροπυρόσβεσης και κατά την διάρκεια της νύχτας.

Από το 2014 η Υπηρεσία σχεδίαζε την απόκτηση της νεότερης έκδοσης Ka-32A11BC, εφοδιασμένης με τους ισχυρότερους Klimov TV3-117MA και glass cockpit, με ένα ελικόπτερο (HL-9437) να βρίσκεται σήμερα ήδη σε υπηρεσία. Τα ικανότερα Ka-32A11BC δύνανται να αναλάβουν πολύπλοκες αποστολές αεροπυρόσβεσης, μεταφορά φορτίου εσωτερικώς είτε εξωτερικά αναρτώμενου (sling load) αλλά και αεροδιακομιδές, μεταφορά προϊόντων υλοτομίας (ξυλεία) κ.ά.

 1η δημοσίευση 2/2/2018

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

3 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
3 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

«Μεταρρυθμίσεις» που υπονομεύουν τη συνοχή των Ενόπλων Δυνάμεων και την Εθνική Άμυνα

Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πως η κατάρριψη του ινδικού Rafale σηματοδοτεί την εξέλιξη της εναέριας...

45
Η κατάρριψη ενός μαχητικού Rafale της Ινδίας από πακιστανικό -κινεζικής κατασκευής- J-10CE που αξιοποίησε τον πύραυλο αέρος-αέρος μεγάλου βεληνεκούς PL-15, αποτελεί ένα γεγονός που...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Αυγούστου 955: Μάχη του Lechfeld, ο Όθων...

0
Ο Όθων Α', βασιλιάς της Ανατολικής Φραγκίας, ή Γερμανίας, αντιμετώπισε εισβολή των Μαγυάρων τον Ιούλιο του 955, οπότε συγκέντρωσε στρατεύματα από όλη σχεδόν την...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ολοκληρώθηκε η συναρμολόγηση της 1ης ισπανικής φρεγάτας F-110, καθέλκυση το Σεπτέμβριο

Με την τοποθέτηση του τελευταίου μπλοκ του κύτους της πρώτης ισπανικής φρεγάτας, κλάσης F-110, η κατασκευάστρια Navantia, μπορεί να προχωρήσει στο επόμενο στάδιο, δηλαδή...

Σε εξέλιξη νέα τράπεζα αμυντικών χρηματοδοτήσεων στην Ευρώπη – έναρξη το 2027

Defence, Security & Resilience (DSR) Bank θα ονομάζεται η νέα τράπεζα με εξειδίκευση στις χρηματοδοτήσεις εξοπλισμών εντός ΝΑΤΟ, η οποία είναι ήδη σε αρχικό στάδιο...

Άρχισε η κατασκευή του πρώτου ελληνικού Canadair DHC-515, προβληματισμοί για το χρόνο παράδοσης

Σε πρόσφατο ρεπορτάζ του Radio Canada από την εταιρεία De Havilland Canada, η οποία έχει αναλάβει την κατασκευή των νέων πυροσβεστικών αεροσκαφών DHC-515 (τα...