Μετά την Ιαπωνία, που πρόσφατα πιστοποίησε ότι τα σκάφη κλάσης Izumo είναι εφικτό μετά από τροποποιήσεις να υποστηρίξουν αεροπορικές επιχειρήσεις με αεροσκάφη F-35B, και η γειτονική Νότια Κορέα εξετάζει, βάσιμα πλέον αυτό το ενδεχόμενο για τα δικά της αντίστοιχα σκάφη κλάσης Dokdo.
Το Ναυτικό της χώρας έχει ζητήσει από τα τοπικά ναυπηγεία να πραγματοποιήσουν μελέτη για το ζήτημα αυτό και να υποβάλλουν προτάσεις επιτευξιμότητας για το κατά πόσο θα ήταν εφικτό κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για το δεύτερο σκάφος της κλάσης, το Marado ώστε να μπορεί να επιχειρήσει με F-35B.
To Dokdo, το πρώτο πλοίο της κλάσης, σχεδιάστηκε ως ελικοπτεροφόρο, ωστόσο η επιφάνεια του καταστρώματος, οι ανελκυστήρες και ο χώρος στα υπόστεγά του θα επέτρεπαν δυνητικά την υποστήριξη και αεροσκαφών F-35B.
Το Dokdo μπήκε σε υπηρεσία το 2007 ενώ το Marado, το δεύτερο πλοίο της κλάσης, καθελκύστηκε το Μάιο του 2018, με προοπτική να μπει σε υπηρεσία το 2020.
Ο κατασκευαστής του, τα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries έχει δηλώσει ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει τις απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε όταν παραδοθεί να είναι έτοιμο να υποστηρίξει επιχειρήσεις με F-35Β.
Εν τω μεταξύ, η Ιαπωνία επισήμως έχει υποβαθμίσει την δικιά της αντίστοιχη έρευνά για το κατά πόσο θα ήταν εφικτές πιθανές επιχειρήσεις F-35B από σκάφη κλάσης Izumo, υποστηρίζοντας ότι αποσκοπούσε στο ενδεχόμενο «φιλοξενίας» στα σκάφη αυτά αμερικανικών αεροσκαφών, ότι ως πλατφόρμα για επιχειρήσεις δικών της F-35B.
Κι οι δυο χώρες έχουν παραγγείλει και παραλαμβάνουν ήδη αεροσκάφη F-35A για τις αεροπορίες τους έχοντας θέσει στο περιθώριο τα προγράμματα ανάπτυξης δικών τους αεροσκαφών πέμπτης γενιάς.
Τα σκάφη των συγκεκριμένων κλάσεων πάντως είναι αρκετά μικρού εκτοπίσματος, που σημαίνει ότι ακόμα και όταν πιστοποιηθούν για επιχειρήσεις με F-35B, τότε μόνο μικρός αριθμός αεροσκαφών (κάτω από 10) θα μπορούσαν να επιχειρήσουν από αυτά.
Κι η Νότια Κορέα μετά την Ιαπωνία στρέφεται στο F-35B;
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
Think…ΙnTheBox, καραμπίνες κατά drones – χιλιάδες Έλληνες έτοιμοι για τέτοια δράση
Η χρήση των drones στον σύγχρονο πόλεμο έχει γίνει πλέον η νέα σταθερά. Και αντίστοιχα η αντιμετώπιση τους έχει γίνει κορυφαία ανάγκη, όπου προτείνονται...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 26 Νοεμβρίου 1812: Οι Γάλλοι περνούν τον ποταμό...
Τα υπολείμματα της άλλοτε πανίσχυρης γαλλικής Μεγάλης Στρατιάς του Ναπολέοντα επιχειρούν να διασχίσουν τον παγωμένο ρωσικό ποταμό Μπερεζινά, κάτω από τα πυρά και την...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...