Μετά την Ιαπωνία, που πρόσφατα πιστοποίησε ότι τα σκάφη κλάσης Izumo είναι εφικτό μετά από τροποποιήσεις να υποστηρίξουν αεροπορικές επιχειρήσεις με αεροσκάφη F-35B, και η γειτονική Νότια Κορέα εξετάζει, βάσιμα πλέον αυτό το ενδεχόμενο για τα δικά της αντίστοιχα σκάφη κλάσης Dokdo.
Το Ναυτικό της χώρας έχει ζητήσει από τα τοπικά ναυπηγεία να πραγματοποιήσουν μελέτη για το ζήτημα αυτό και να υποβάλλουν προτάσεις επιτευξιμότητας για το κατά πόσο θα ήταν εφικτό κάτι τέτοιο, τουλάχιστον για το δεύτερο σκάφος της κλάσης, το Marado ώστε να μπορεί να επιχειρήσει με F-35B.
To Dokdo, το πρώτο πλοίο της κλάσης, σχεδιάστηκε ως ελικοπτεροφόρο, ωστόσο η επιφάνεια του καταστρώματος, οι ανελκυστήρες και ο χώρος στα υπόστεγά του θα επέτρεπαν δυνητικά την υποστήριξη και αεροσκαφών F-35B.
Το Dokdo μπήκε σε υπηρεσία το 2007 ενώ το Marado, το δεύτερο πλοίο της κλάσης, καθελκύστηκε το Μάιο του 2018, με προοπτική να μπει σε υπηρεσία το 2020.
Ο κατασκευαστής του, τα ναυπηγεία Hanjin Heavy Industries έχει δηλώσει ότι θα μπορούσε να ξεκινήσει τις απαραίτητες τροποποιήσεις, ώστε όταν παραδοθεί να είναι έτοιμο να υποστηρίξει επιχειρήσεις με F-35Β.
Εν τω μεταξύ, η Ιαπωνία επισήμως έχει υποβαθμίσει την δικιά της αντίστοιχη έρευνά για το κατά πόσο θα ήταν εφικτές πιθανές επιχειρήσεις F-35B από σκάφη κλάσης Izumo, υποστηρίζοντας ότι αποσκοπούσε στο ενδεχόμενο «φιλοξενίας» στα σκάφη αυτά αμερικανικών αεροσκαφών, ότι ως πλατφόρμα για επιχειρήσεις δικών της F-35B.
Κι οι δυο χώρες έχουν παραγγείλει και παραλαμβάνουν ήδη αεροσκάφη F-35A για τις αεροπορίες τους έχοντας θέσει στο περιθώριο τα προγράμματα ανάπτυξης δικών τους αεροσκαφών πέμπτης γενιάς.
Τα σκάφη των συγκεκριμένων κλάσεων πάντως είναι αρκετά μικρού εκτοπίσματος, που σημαίνει ότι ακόμα και όταν πιστοποιηθούν για επιχειρήσεις με F-35B, τότε μόνο μικρός αριθμός αεροσκαφών (κάτω από 10) θα μπορούσαν να επιχειρήσουν από αυτά.
Κι η Νότια Κορέα μετά την Ιαπωνία στρέφεται στο F-35B;
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 10 Απριλίου 1941: Η Μάχη των Οχυρών τελειώνει,...
Τις μεσημεριανές ώρες της 10ης Απριλίου 1941, μετά από πολλές συγκρούσεις αλλά αναγνωρίζοντας την συντριπτική υπεροχή των Γερμανικών τμημάτων στην κοιλάδα του Αξιού, το...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Αγαπητή Πτήση ίσως δεν χρειάζεται
να σπαταλάτε χρόνο και ενέργεια για να γράφετε όλη την ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ, πιστεύω ότι η επικεφαλίδα αρκεί, αφού ότι και να γίνει το συμπέρασμα είναι ότι φταίει η κυβέρνηση…
Το γεγονος οτι αυτο το κομμα επιτίθεται στη χωρα για αλλη μια φορα ειναι συνηθισμένο. Για να ειμαι ειλικρινης περίμενα ανακοινωση σαν αυτη του Ερντογαν. Οι αποψεις τους εχουν την ταση να συμπιπτουν.
Το αυτονόητο λένε. Η χώρα με την ισχυρότερη εμπορική ναυτιλία στον πλανήτη δεν έχει στείλει ούτε ένα καράβι και μας πήραν την δόξα οι Ισπανοί με μια μηχανότρατα.
“εγκατάλειψη της πολυδιάστατης ενεργητικής εξωτερικής της πατρίδας μας, όπως αυτή εφαρμόσθηκε κατά την περίοδο διακυβέρνησης του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ”….
Ναι, θυμαμαι…θυμαμαι Μαδουρο, Πουτλιν κοκ. Πολυδιαστατη και ενεργητικη εξωτερικη πολιτικη….
Ο Συριζα είναι νεκρός. Η ενασχόληση μαζί του είναι περιττή και νοσηρή, ισως και ένδειξη κάποιας παραφiλιας το όνομα της οποίας δεν θα γράψω για να περάσει το σχόλιο.