Η Dornier Seawings πραγματοποίησε την πρώτη πτήση του πρωτότυπου της νέας γενιάς αμφιβίων αερακάτων Seastar από τη βάση της στο Oberpfaffenhofen της Γερμανίας πριν λίγες μέρες.
Nέα αεράκατος από τη Dornier Seawings για πολιτικές και στρατιωτικές εφαρμογές
Η πρώτη αυτή πτήση πραγματοποιήθηκε στις 28 Μαρτίου με το δικινητήριο αεροσκάφος με αριθμό σειράς 1003 να πετάει για συνολικά λεπτά, με τον πιλότο δοκιμών Wolfram Cornelius να μιλάει κολακευτικά για «τις ωραίες ικανότητες χειρισμού του».
Συγκεκριμένα ανέφερε τα εξής: «Όλα τα συστήματα λειτουργούσαν σωστά. Το προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικών πτήσης αντικατοπτρίζει την υπερσύγχρονη σχεδίαση του πιλοτηρίου και αποτελεί καλή βάση για μελλοντική ανάπτυξη.»
Η πρώτη πτήση του πρωτοτύπου του Seastar CD2 ήρθε εννέα ημέρες μετά την εξασφάλιση από τον Dornier εγκρίσεων από την Υπηρεσία Ασφάλειας Αεροπλοΐας της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τη γερμανική ρυθμιστική αρχή LBA για την έναρξη της σειράς δοκιμών πτήσης.
Ωστόσο η εταιρεία δεν έχει ακόμα δημοσιοποιήσει συγκεκριμε΄νο χρονοδιάγραμμα για την πιστοποίηση και την είσοδο σε υπηρεσία του 12θέσιου αεροσκάφους.
Το CD2 με κινητήρες PT6A-135A της Pratt & Whitney Canada ξεκίνησε εκ νέου την ανάπτυξή του τον Φεβρουάριο του 2016, περίπου 25 χρόνια μετά τη διακοπή του αρχικού προγράμματος από την Dornier λόγω οικονομικών προβλημάτων. Παρά την εξασφάλιση αμερικανικής και ευρωπαϊκής πιστοποίησης για το Seastar το 1991, δεν προχώρησε με την παραγωγή.
Το πρόγραμμα εξαγοράστηκε το 2013 από τις κινεζικές εταιρείες Wuxi Communications Industry και Wuxi Industrial Development, αν και η οικογένεια Dornier εξακολουθεί να διατηρεί μερίδιο μειοψηφίας.