Έναν σημαντικό αριθμό από άμεσες, χωροθετημένες στις τέσσερις γωνιές της Ελλάδας θέσεις εργασίας, δύναται να ενεργοποιήσει η έναρξη της δραστηριότητας των υδροπλάνων στη χώρα μας καθώς «υπάρχει πολύ συγκεκριμένο και σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον», δήλωσε στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο Τάσος Γκόβας, πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια ΑΕ».
Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει αναλάβει τη λειτουργία των υδατοδρομίων στην Κέρκυρα, τους Παξούς, όπως και την προβλεπόμενη λειτουργία υδατοδρομίων στα διαπόντια νησιά και με αφορμή τη δήλωση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιάννη Κεφαλογιάννη, ότι η Ελλάδα «μπορεί να κερδίσει το στοίχημα» των υδατοδρομίων, ο κ. Γκόβας εξήγησε πώς και σε ποια σημεία της ελληνικής επικράτειας είναι εφικτή η δημιουργία τους.
Η μεγάλη εικόνα της αγοράς της Ελλάδας
Ο κ. Γκόβας εξήγησε πως με βάση το business plan που έχουν διάφορες εταιρείες, όπως και η «Ελληνικά Υδατοδρόμια», ένα δίκτυο 100 υδατοδρομίων στην Ελλάδα, -αριθμός εφικτός, όπως είπε, αν αναλογιοστεί κανείς τα νησιά που έχει η Ελλάδα – θα δημιουργήσει περισσότερες από 2.000 θέσεις εργασίας, στις οποίες θα προστεθούν οι απαραίτητες για τη λειτουργία των υδατοδρομίων έτερες θέσεις εργασίας των αεροπορικών εταιρειών, όπως και αυτές των διοικητικών και των τεχνικών, με τον συνολικό τελικό αριθμό εργαζομένων γύρω από τις μεταφορές με υδροπλάνο «να ξεπερνά με έναν μετριοπαθή υπολογισμό τα 4.000-5.000 άτομα προσωπικό».
Σημαντική παράμετρος, με βάση τα όσα ανέφερε ο κ. Γκόβας, είναι η λειτουργία στη βάση της εντοπιότητας. «Ο μεγαλύτερος αριθμός των αναγκών σε εργαζόμενους θα καλυφθεί από μόνιμους κατοίκους των νησιών και των λιμνών», σημείωσε με έμφαση, επισημαίνοντας πως οι εργαζόμενοι αυτοί θα εξασφαλίζουν έναν «πολύ αξιοπρεπή μισθό, διαμένοντας κοντά στο σπίτι τους».
Επενδυτικό ενδιαφέρον και καλυπτόμενες ανάγκες
«Είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει επενδυτικό ενδιαφέρον, υπάρχουν διεθνείς επενδυτές από τη Γερμανία, την Ελβετία, τον Καναδά, όπως και καλές περιπτώσεις, όπως ο Ελληνο-μεξικανός Ρικάρντο Νικολόπουλος, που δραστηριοποιείται στον αεροπορικό χώρο στην Αμερική. Αλλά και επενδυτές όπως ο κ. Καροτσιέρης, που έχει δική το αεροπορική εταιρεία», σημείωσε ο κ. Γκόβας.
Τόνισε, δε, πως το επενδυτικό ενδιαφέρον προκύπτει από τη γεωγραφία της Ελλάδας και τις ανάγκες που μπορεί να καλύψει το συγκεκριμένο μέσο.
«Το μεγάλο ζητούμενο είναι το νομοθετικό πλαίσιο. Εφόσον υπάρξει και είναι φιλικό για την επιχειρηματικότητα θα έρθουν επενδυτές και- πιστέψτε το- θα είναι πολλοί. Μιλάμε για τουλάχιστον τρεις με τέσσερις εταιρείες με υδροπλάνα, αφού με βάση και τις ανάγκες που έχουν τα νησιά είναι πολύ μεγάλη η ζήτηση (σ.σ. για να προσφέρεται πτητικό έργο στην Ελλάδα)», τόνισε ο κ. Γκόβας, ερωηθείς για τις αναγκαίες συνθήκες ώστε να ενεργοποιηθεί άμεσα πλέον η συγκεκριμένη αγορά.
Ο πρόεδρος της «Ελληνικά Υδατοδρόμια» τόνισε ακόμα πως για την Ελλάδα τα υδροπλάνα ταιριάζουν στην Ελλάδα αφού είναι ένα «μέσο πολυχρηστικό» και καλύπτουν ανάγκες «όχι μόνο στον τομέα του τουρισμού αλλά και στο επίπεδο των μόνιμων αναγκών».
Χαρακτηριστικά, ο κ. Γκόβας εξήγησε πως τους χειμερινούς μήνες και μετά την πολύβουη τουριστική περίοδο, ένα υδροπλάνο δύναται να μεταφέρει τους κατοίκους των νησιών αλλά και απαραίτητα φορτία, όπως φαρμακευτικό και ιατρικό εξοπλισμό στα νησιά, αλλά και στις 18-19 λίμνες της Ελλάδας, όπου μπορούν να οργανωθούν υδατοδρόμια.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Θέσεις εργασίας από την ανάπτυξη των υδατοδρομίων στη χώρα
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Συμφωνία κατασκευής του Victa στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, μια μικρή αχτίδα...
To περασμένο καλοκαίρι η σελίδα μας είχε προσεγγίσει για πρώτη φορά το θέμα των υβριδικών υποβρυχίων. Δηλαδή σκάφη που φθάνουν στην περιοχή των παράκτιων...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 17 Ιανουαρίου 1991: Ο πρώτος “κεραυνός” της Καταιγίδας...
Ξεκινά τις πρώτες πρωϊνές ώρες η επιχείρηση «Καταιγίδα της Ερήμου», των δυνάμεων της Δυτικής Συμμαχίας κατά του Ιράκ. Μετά την εισβολή του ιρακινού στρατού...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...