Σε μια αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησαν στην ολλανδική εφημερίδα «Telegraaf» την 1η Ιουνίου, οι διευθυντές της σουηδικής εταιρείας Saab (μητρικής εταιρείας των ναυπηγείων Kockums) και και των ολλανδικών ναυπηγείων Damen παρουσίασαν ένα αρχικό σχέδιο του νέου υποβρυχίου που προτίθενται να προσφέρουν στο ολλανδικό Ναυτικό προς αντικατάσταση των παλαίωμαχων υποβρυχίων κλάσης Walrus.
Για την περίσταση, τα ολλανδικά ναυπηγεία έδωσαν στην δημοσιότητα αρκετές φωτογραφίες, αν και με την μορφή καλλιτεχνικών απεικονίσεων, σχετικά με το πώς θα μοιάζει το νέο υποβρύχιο, που προφανώς είναι βασισμένο σε μεγάλο βαθμό στο υπάρχον σουηδικό σχέδιο A-26.
Η κοινοπραξία, μαζί με μεγάλο αριθμό ολλανδικών εταιρειών και οργανισμών, είναι ένας από τους υποψηφίους ανάδοχους για την αντικατάσταση εν λόγω υποβρυχίων. Στο άρθρο ο διευθυντής του ολλανδικού οργανισμού εργοδοτών Hans de Boer υπερθεμάτισε υπέρ της επιλογής της ολλανδικής πρότασης, υποστηρίζοντας ότι «Με αυτόν τον τρόπο οι ναυτικοί μας έχουν το καλύτερο από τα καλύτερα».
Συγκεκριμένα, στο άρθρο του Telegraaf, ο Hein van Ameijden (Damen) και ο Gunnar Wieslander (Saab Kockums) έδωσαν μια ενδεικτική εικόνα των νέων δυνατοτήτων που θα προσφέρει το εν λόγω υποβρύχιο. «Λόγω του σπονδυλωτού σχεδιασμού του σκάφους, είναι δυνατό για πολλές ολλανδικές εταιρείες να εγκαταστήσουν τα δικά τους συστήματα στο υποβρύχιο και να τα αναβαθμίζουν εύκολα σε όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους.»
Επιπλέον, έδωσαν μεγάλη έμφαση στον θάλαμο εξαπόλυσης προσωπικού ειδικών δυνάμεων δίπλα στους τορπιλοσωλήνες στην πλώρη του υποβρυχίου, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Μέχρι τώρα, το προσωπικό των υποβρυχίων καταστροφών ήταν σε θέση να φύγουν από το υποβρύχιο μόνο κάθετα ο ένας μετά τον άλλον.
Το σύστημα επί του ολλανδικού-σουηδικού υποβρυχίου καθιστά δυνατό για οκτώ βατραχανθρώπους να βγουν οριζόντια από το υποβρύχιο ταυτόχρονα. Το σύστημα έχει διάμετρο ενάμησι μέτρου με αποτέλεσμα να επιτρέπει και την εξαπόλυση μικροσκοπικά υποβρύχια οχήματα, τόσο επανδρωμένα όσο και μη επανδρωμένα.
Τα υποβρύχια Walrus αν και έχουν περάσει πρόγραμμα εκσυγχρονισμού βρίσκονται σε υπηρεσία από τις αρχές της δεκαετίας του ’90.
Αν το πρόγραμμα αντικατάστασής τους ευοδωθεί, τα πρώτα υποβρύχια της νέας κλάσης θα αρχίσουν να παραδίδονται στα μέσα-τέλη της επόμενης δεκαετίας, οπότε και τα Walrus θα έχουν συμπληρώσει τέσσερεις δεκαετίες υπηρεσίας.
Φωτογραφίες: το νέο υποβρύχιο των Saab-Damen για την αντικατάσταση των Walrus
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ελικόπτερα ΝΗ90, αναζητώντας σύμβαση υποστήριξης και δεσμεύσεις ότι “θα πετάνε”
Η σύμβαση για την προμήθεια των ελικοπτέρων ΝΗ90 από τη χώρα μας μάλλον αποτελεί case study για το πώς "δεν πρέπει να γίνονται συμβάσεις"! ...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 15 Νοεμβρίου 1972: Η τραγική βύθιση του οχηματαγωγού...
Βυθίζεται μετά από σύγκρουση με άλλο πλοίο το οχηματαγωγό "Μέρλιν" (L 166) του Πολεμικού Ναυτικού. Το "Μέρλιν" κινείτο κοντά στο λιμάνι του Πειραιά έχοντας...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...