23.3 C
Athens
Κυριακή, 1 Σεπτεμβρίου, 2024
ΝΕΑΔΙΑΣΤΗΜΑ–ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΝέα φιλόδοξη ρωσική προσπάθεια στον διαστημικό τουρισμό, μία ακόμα;

Νέα φιλόδοξη ρωσική προσπάθεια στον διαστημικό τουρισμό, μία ακόμα;

- Advertisement -

Η Ρωσία φέρεται να αναπτύσσει ένα «διαστημικό σκάφος» ικανό να απογειωθεί από συνηθισμένα αεροδρόμια για να μεταφέρει τους τουρίστες σε χαμηλή περιγήινη τροχιά. Το πρότζεκτ αυτό θα υποστηριχθεί από ομάδες εργασίας των Εθνικών Τεχνολογικών Πρωτοβουλιών (NTI) AeroNet και SpaceNet, όπως ανέφερε σε ρωσικά μέσα ενημέρωσης ο επικεφαλής σχεδιαστής της NPO Aviation υπεύθυνος για διαστημικές τεχνολογίες κ. Αλεξάντερ Μπεγκάκ.

Σύμφωνα με οραματιζόμενο concept, το εν λόγω διαστημικό όχημα όχημα θα εισέρχεται στο διάστημα με μέγιστη ταχύτητα 3,5 μαχ (2.688 μίλια ανά ώρα) σε ύψος από 120 έως 140 χιλιομέτρων και θα επιστρέφει πίσω στην ατμόσφαιρα με χαμηλή ταχύτητα 0,85 μαχ. Θα μπορεί να απογειωθεί από οποιοδήποτε αεροδρόμιο σαν κοινό αεροσκάφος, κι έπειτα θα μπορεί να επιταχύνει σε μεγάλες ταχύτητες ώστε να αφήσει πίσω του την βαρύτητα της γης και να εισέλθει στο διάστημα.
Η επιβατική ικανότητα προβλέπεται να είναι χαμηλή, αφού το κάθε σκάφος θα έχει μόλις έξι θέσεις για επιβάτες, και πλήρωμα. ενός χειριστή. Το όχημα δεν θα χρειάζεται χειριστή καθώς θα είναι πλήρως τηλεκατευθυνόμενο, ωστόσο θα υπάρχει χειριστής για να αισθάνονται καλύτερα οι επιβάτες. ο προσδοκώμενο κόστος της κάθε πτήσης θα κυμαίνεται μεταξύ 200.000-300.000 δολάρια ανά άτομο, ενώ ελπίζεται πως οι πρώτες πτήσεις θα μπορούν να ξεκινήσουν σε 5 χρόνια.
Η δε ανάπτυξη του εν λόγω μη επανδρωμένου διαστημικού σκάφους που ονομάστηκε Selena Space Yacht ξεκίνησε πριν από δύο χρόνια.
Δεν είναι η πρώτη φορά πάντως που κάποια ρωσική εταιρεία ανακοινώνει κάποιο πρότζεκτ για μεταφορά τουριστών στο διάστημα. Αν και υπάρχει πάντα η ελπίδα της γρήγορης απόσβεσης της επένδυσης και της επιστροφής κέρδους σε σύντομο χρονικό διάστημα, όλα τα αντίστοιχα πρότζεκτ που έχουν ανακοινωθεί μέχρι σήμερα έχουν πέσει στο κενό λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Πυρκαγιές στην Ελλάδα: Αναζητούμε τους ήρωες, απορρίπτουμε τους βολικούς μύθους

63
Του αναγνώστη μας, Μίλτου ΑντωνιάδηΦοβάμαι πώς πολλοί από μας όταν ξεκινάμε να διαβάσουμε κάποιο άρθρο-άποψη πάνω σε εθνικά θέματα όπως οι πυρκαγιές που πλήττουν...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 31 Αυγούστου 1939: Επεισόδιο του Gleiwitz, πώς ξεκινάς...

3
Πώς ξεκίνησε ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος; Αν και όλοι γνωρίζουμε -λιγότερο ή περισσότερο- τα μεγάλα γεγονότα αυτής της παγκόσμιας σύρραξης, η σπίθα που άναψε...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Πολεμικά ελικόπτερα στην Ελλάδα: Ένα σπάνιο χάος πολυτυπίας και σπατάλης

Το έχουμε ξαναγράψει στο site μας για τη μάστιγα της πολυτυπίας στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις με το πιο εμφανές παράδειγμα εκείνο των ελικοπτέρων. Το...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Απώλειες στην Ουκρανία, μετά από 900 μέρες πολέμου

Η πιο τραγική όψη του συνεχιζόμενου πολέμου στην Ουκρανία είναι βέβαια οι ανθρώπινες απώλειες και από τις δύο πλευρές. Τις οποίες όμως παρότι είμαστε...

H Turkish Aerospace με αντιπροσωπεία στην Ινδονησία – για προώθηση του μαχητικού Kaan;

H αμυντική συνεργασία Τουρκίας και Ινδονησίας είναι πολλών ετών και με απτά αποτελέσματα. Η ασιατική χώρα έχει αγοράσει μη επανδρωμένα τύπου Anka, τουρκικές εταιρίες...