Το πρόγραμμα αναβάθμισης 140 F-16C/D Block 20 σε F-16V, γνωστό ως «Rising Sun» υποτίθεται ότι θα κινείτο με υψηλούς 24 αεροσκαφών τον χρόνο αλλά υπάρχουν πληροφορίες ότι μετά την παράδοση των πρώτων μαχητικών συσσωρεύει πλέον όλο και περισσότερες καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με τοπικά ΜΜΕ τα προβλήματα στην υλοποίηση του προγράμματος είναι πολλά αλλά οι αιτίες αναζητούνται. Οι παραπάνω πηγές υποστηρίζουν ότι η Lockheed Martin αποδίδει τα προβλήματα στην δυσκολία εξεύρεσης ειδικευμένου προσωπικού, κάτι που ακούγεται περίεργο σε μια χώρα με αποδεδειγμένα ικανή πολεμική και ειδικά αεροπορική βιομηχανία. Τα ΜΜΕ της Ταϊβάν διευκρινίζουν ότι η κατάσταση μπορεί να σχετίζεται άμεσα και με την διαχείριση του προγράμματος από την ηγεσία του κρατικού φορέα AIDC (Aerospace Industrial Development Corporation), ο οποίος έχει πολλές φορές κατηγορηθεί για τα φτωχά αποτελέσματα στην υλοποίηση προγραμμάτων αλλά και διαφθορά.
Παρά τη μεγάλη εμπορική προβολή του προγράμματος F-16V η υλοποίησή τους στις χώρες που μέχρι στιγμής το έχουν υιοθετήσει παραμένει πρακτικά άγνωστη. Η Σιγκαπούρη, όπως γράφαμε πρόσφατα και στην Π&Δ διατηρεί το δικό της πρόγραμμα επτασφράγιστο μυστικό αν και κάποιες πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι ίσως το πιο προχωρημένο. Αντίστοιχα, ελάχιστα πράγματα είναι γνωστά για το νοτιοκορεατικό πρόγραμμα, ενώ και οι πληροφορίες για το πως εξελίσσεται το ελληνικό πρόγραμμα κινούνται στη φάση των ενδείξεων λόγω παντελούς έλλειψης επίσημης ενημέρωσης.
Το πρόβλημα που προσωπικού αναμένεται να αποτελέσει τον κρίσιμο παράγοντα, αν όχι και την «αχίλλειο πτέρνα» για πολλούς και στην Ελλάδα αφού ειδικευμένοι στους τομείς αιχμής δεν υπάρχουν, οι διαδικασίες εκπαίδευσης είναι μακροχρόνιες και οι προσπάθειες πρόσληψης από την κρατική ΕΑΒ στο πρόσφατο παρελθόν πέρασαν από… 40 κύματα αποδίδοντας τελικά -μέσω των τυπικών διαδικασιών- φτωχά αποτελέσματα.
Καθυστερήσεις και προβλήματα για τα F-16V της Ταϊβάν
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: KSS-III, το πανίσχυρο νοτιοκορεατικό υποβρύχιο υποψήφιο για το ΠΝ
Η οικογένεια υποβρυχίων KSS-III, γνωστή ως κλάση Dosan Ahn Changho, αποτελεί την κορυφαία έκφραση της τεχνολογικής ωρίμανσης της Νότιας Κορέας στον χώρο των συμβατικών...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 23 Νοεμβρίου 1985: Αεροπειρατεία στην Αθήνα, λουτρό αίματος...
Η πτήση 648 της EgyptAir από Αθήνα προς Κάιρο, καταλαμβάνεται από Παλαιστίνιους αεροπειρατές, που εκτρέπουν το αεροσκάφος από την πορεία του και το αναγκάζουν...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...





