Είχε εκτοξευθεί τον Μάιο του 2020 για την έκτη κατά σειρά αποστολή του και προσγειώθηκε στο Διαστημικό Κέντρο Κένεντι της NASA στη Φλόριντα νωρίτερα σήμερα, αφού πέρασε 908 ημέρες σε τροχιά, που ξεπερνά σημαντικά το προηγούμενο ρεκόρ των 780 ημερών.
Αυτή ήταν επίσης και η πρώτη φορά που δόθηκαν κάποιες επιπλέον πληροφορίες για την αποστολή του επαναχρησιμοποιήσιμου διαστημικού οχήματος, κατασκευής Boeing, που έχει πλέον πετάξει πάνω από 2,2 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα και έχει περάσει συνολικά 3.774 ημέρες στο διάστημα διεξάγοντας πειράματα για κυβερνητικούς και βιομηχανικούς συνεργάτες, με τη δυνατότητα να επιστρέψει τις πειραματικές διατάξεις στη Γη για αξιολόγηση.
Ποιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε ότι το για πρώτη φορά το όχημα, το οποίο αναφέρεται ως OTV (Orbital Test Vehicle) έφερε μια πρόσθετη μονάδα υποστήριξης (service module) για να αυξήσει τον όγκο του ωφέλιμου φορτίου και το οποίο απορρίφθηκε πριν την έξοδό του από τροχιά, διασφαλίζοντας μια ασφαλή και επιτυχή προσγείωση.
Αυτή η έκτη αποστολή φιλοξένησε επίσης πολλά πειράματα της NASA, συμπεριλαμβανομένου του METIS-2 (Materials Exposure and Technology Innovation in Space), που αξιολόγησε τις επιπτώσεις της έκθεσης στο Διάστημα σε διάφορα υλικά για την επικύρωση και τη βελτίωση της ακρίβειας των θεωρητικών μοντέλων εκτίμησης του διαστημικού περιβάλλοντος. Αυτή ήταν η δεύτερη πτήση για αυτό το είδος πειράματος.
Η αποστολή Νο 6 φιλοξένησε επίσης ένα πείραμα της NASA για την αξιολόγηση των επιπτώσεων της μακράς διάρκειας έκθεσης στο Διάστημα σε σπόρους, έρευνα που στοχεύει σε μελλοντικές διαπλανητικές αποστολές και τη δημιουργία μόνιμων βάσεων σε άλλους πλανήτες.
Το OTV όμως υλοποίησε και απόρρητες δοκιμές για λογαριασμό του Πενταγώνου και άλλων κυβερνητικών οργανισμών, που πιστεύεται ότι αφορούν σε εφαρμογές τηλεπισκόπισης και επικοινωνιών στο Διάστημα.