Νέες φωτογραφίες από την εξέλιξη των εργασιών στη ναυπήγηση της πρώτης φρεγάτας Type 31 και ένα σύντομο βίντεο της δεύτερης Type 26 για το Βρετανικό Ναυτικό, έκαναν την εμφάνισή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Έτσι λοιπόν στον λογαριασμό της Babcock στο Twitter είχαμε δύο φωτό του HMS Venturer, της πρώτης φρεγάτας Type 31, με αφορμή την ετήσια διάσκεψη της Society of Maritime Industries – SMI. Η Babcock ως μέλος της SMI, ξενάγησε τους συμμετέχοντες στις εγκαταστάσεις της στο Rosyth στις 14 Μαρτίου, όπου και διαπιστώθηκε η πρόοδος στις εργασίες στο πλοίο.
Συγκρίνοντας τις νέες φωτογραφίες με αυτές που είχαν δημοσιευθεί προ διμήνου, με αφορμή την τελετή κοπής μετάλλου του 2ου πλοίου της κλάσης, του HMS Active, παρατηρείται η προσθήκη τμήματος στην πλώρη και στη γέφυρα, μέσω σπονδυλωτής (modular) μεθόδου κατασκευής, κάτι που σύμφωνα με την Babcock, επιτρέπει τη συμμετοχή στην κατασκευή πολλών μικρών υποκατασκευαστών – ναυπηγείων.
Ακόμη, η BAE Systems Maritime, με ένα μικρής διάρκειας βίντεο παρουσίασε το μπλοκ της πρύμνης του δεύτερου πλοίου της κλάσης φρεγατών Type 26, του HMS Cardiff, κατά τη μετακίνησή του.
The stern block of HMS Cardiff, Second in Class, Type 26 made the short and controlled move round to meet the aft section this week. A significant milestone in readiness for roll out onto our hardstand in Glasgow later in the year. Well done teams! #26on26 #Type26 pic.twitter.com/gmUs3jviRi
— BAE Systems Maritime (@BAES_Maritime) March 26, 2023
Εκτιμάται ότι για τελευταία φορά θα χρησιμοποιηθεί η μέθοδος ένωσης των δύο έτοιμων μερών του πλοίου εκτός υπόστεγου, όπως είχε γίνει και στο πρώτο πλοίο της κλάσης, HMS Glasgow.
Και αυτό γιατί η ολοκλήρωση των φρεγατών από το τρίτο πλοίο και έπειτα, αναμένεται να ολοκληρώνεται εντός του νέου μεγάλου υπόστεγου στο ναυπηγείο στο Govan της Γλασκώβης (οι εργασίες για την κατασκευή του ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο) και που θα μπορεί να εξυπηρετεί τη ναυπήγηση δύο σκαφών ταυτόχρονα.