24.5 C
Athens
Κυριακή, 25 Μαΐου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΑναβάθμιση με κοπή ανθεκτικού κύτους των περουβιανών υποβρυχίων Type 209

Αναβάθμιση με κοπή ανθεκτικού κύτους των περουβιανών υποβρυχίων Type 209

- Advertisement -

Ο γαλλικός όμιλος ECA έχει υπογράψει συμβόλαιο με τα περουβιανά ναυπηγεία SIMA και το Ναυτικό του Περού για την αντικατάσταση των 16 μονάδων 115V / 400Hz και 115V / 60Hz στατικών μετατροπέων που βρίσκονται εγκατεστημένοι στα τέσσρα υποβρύχια Type 209/1200 που διαθέτει η χώρα.

Συγκεκριμένα πρόκειται για τα ΒΑΡ Angamos (SS-31), ΒΑΡ Antofagasta (SS-32), ΒΑΡ Pisagua (SS-33) και ΒΑΡ Chipana (SS-34). Το Ναυτικό του Περού διαθέτει επιπλέον δυο ακόμα υποβρύχια κλάσης 209/1100 και συγκεκριμένα τα BAP Islay (SS-35) και BAP Arica (SS-36) – τα οποία όμως έχουν ήδη αναβαθμιστεί από το 2008.
Η ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου προγράμματος αναβάθμισης είναι ότι για την ολοκλήρωσή του πρέπει να κοπεί το ανθεκτικό κύτος, εργασία ιδιαίτερα περίπλοκη αφού το υποβρύχιο πρέπει κυριολεκτικά να κοπεί στα δυο, να αφαιρεθούν τα παλαιά απάρτια και να εγκατασταθούν τα νέα και στη συνέχεια τα δυο μέρη του υποβρυχία να συγκοληθούν ξανά μεταξύ τους.

Η εργασία αυτή δεν μπορεί να γίνει οπουδήποτε παρά μόνο σε πιστοποιημένα ναυπηγεία που διαθέτουν την απαραίτητη τεχνογνωσία και εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για τον σκοπό αυτό.
Οι συμβάσεις για τον εκσυγχρονισμό των τεσσάρων αυτών υποβρυχίων υπογράφτηκαν το 2016 με την ισραηλινή εταιρεία Elbit και την γερμανική εταιρεία ThyssenKrupp που είναι κι ο κατασκευαστής των υποβρυχίων. Οι εργασίες ξεκίνησαν τέλη του 2017, όπως είχαμε αναφέρει σχετικά.
Τα εν λόγω προς αναβάθμιση υποβρύχια ναυπηγήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 από τα ναυπηγεία Howaldtswerke- Deutsche Werft GmbH – HDW (εταιρεία που εν τω μεταξύ απορροφήθηκε από την ThyssenKrupp) στο Κίελο της Γερμανίας και και βρίσκονται σε υπηρεσία από τότε.

Το πρόγραμμα αναβάθμισης θα διεκπεραιωθεί στα τοπικά ναυπηγεία Servicios Industriales de la Marina (SIMA). Οι εργασίες του προγράμματος αναμένεται να κρατήσουν επτά χρόνια και θα αποδώσει υποβρύχια που θα είναι επιχειρησιακά για τουλάχιστον άλλα δεκαπέντε χρόνια, μέχρι το 2035 οπότε και υπολογίζεται ότι το Ναυτικό του Περού θα έχει αποκτήσει υποβρύχια νέας γενιάς.
Εκτός της κοπής του ανθεκτικού κήτους, το πρόγραμμα αναβάθμισης περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό ή την αντικατάσταση των συστημάτων διοίκησης και ελέγχου (C2). Θα γίνουν επιπλέον και εργασίες γενικής συντήρησης στα οπλικά συστήματα, στον μηχανολογικό και ηλεκτρολογικό εξοπλισμό καθώς και στα υδραυλικά, ηλεκτρονικά και οπτικά συστήματα.

Η ThyssenKrupp θα σχεδιάσει και θα επιβλέπει το έργο, ενώ θα παρέχει ένα πρόγραμμα μεταφοράς τεχνογνωσία που θα περιλαμβάνει την κατάρτιση του προσωπικού των ναυπηγείων, την προμήθεια ειδικού εξοπλισμού συγκόλλησης, μετρήσεις και έλεγχο της ποιότητας. Η Elbit έχει αναλάβει τον εκσυγχρονισμό των συστημάτων ηλεκτρονικού πολέμου των υποβρυχίων.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Νέο μεταγωγικό για την Πολεμική Αεροπορία, C-130J-30 ή Embraer C-390;

Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) εξετάζει την απόκτηση ενός νέου μεταγωγικού αεροσκάφους που θα αντικαταστήσει ή θα συμπληρώσει τον γηρασμένο στόλο των C-130B και...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Θα είναι τα κβαντικά ραντάρ το “αντίδοτο” στα F-35;

5
Η τεχνολογία των κβαντικών ραντάρ αποτελεί μία από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στον τομέα της ανίχνευσης και της στρατιωτικής τεχνολογίας. Πρόκειται για μια καινοτομία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 12/24 Μαΐου 1821: Μάχη του Βαλτετσίου, η πρώτη...

0
Με την έναρξη της επανάστασης πολλές πόλεις του Μωριά τέθηκαν υπό πολιορκία από τους Έλληνες. Οι πολιορκημένοι Τούρκοι περίμεναν ενίσχυση από τον Χουρσίτ πασά,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

F-15EX, ο “πενηντάρης αετός” που αυξάνεται ο ρυθμός παραγωγής του!

Ακούγεται κάπως παράξενο στην εποχή των μαχητικών 5ης γενιάς και με εκείνα της 6ης γενιάς να είναι ήδη κάπου στον -μακρινό- ορίζοντα να ανακοινώνει...

Νέο μεταγωγικό για την Πολεμική Αεροπορία, C-130J-30 ή Embraer C-390;

Η Ελληνική Πολεμική Αεροπορία (ΠΑ) εξετάζει την απόκτηση ενός νέου μεταγωγικού αεροσκάφους που θα αντικαταστήσει ή θα συμπληρώσει τον γηρασμένο στόλο των C-130B και...

DEFEA 2025: Η Diehl Defence παρουσίασε τον πύραυλο επάκτιας άμυνας RBS-15 Mk3

Στην αμυντική έκθεση DEFEA 2025, ο κ. Stefan Katzenbeisser, υπεύθυνος πωλήσεων και μάρκετινγκ Ναυτικών Συστημάτων της Diehl Defence, μας μίλησε για το σύστημα επάκτιας...