27.2 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΕ-ΜΠΕΜπαράζ νέων παραβιάσεων-υπερπτήσεων τουρκικών F-16, στην Κίναρο, Φαρμακονήσι, Λειψούς, Αρκιούς, Αγαθονήσι

Μπαράζ νέων παραβιάσεων-υπερπτήσεων τουρκικών F-16, στην Κίναρο, Φαρμακονήσι, Λειψούς, Αρκιούς, Αγαθονήσι

- Advertisement -

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ ζεύγος τουρκικών F-16 εισήλθε στο FIR Αθηνών χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης, παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο και στη συνέχεια πέταξε πάνω από την Κίναρο στα 25.000 πόδια, στις 09:43 το πρωί.

Τρία λεπτά αργότερα. δεύτερο ζεύγος τουρκικών F-16 εισήλθε στο FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης, παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο και πέταξε πάλι πάνω από την Κίναρο αλλά και τον Γλάρο (ανατολικά της Κινάρου) στα 19.000 πόδια.

Υπενθυμίζεται ότι στις 02:56 το πρωί τουρκικό UAV εισήλθε στο FIR Αθηνών, χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης, παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο και στη συνέχεια πέταξε πάνω από την Κίναρο στα 18.000 πόδια.

Αργότερα έτερο ζεύγος πραγματοποίησε αντίστοιχες παραβιάσεις και υπερπτήσεις:

-Στις 11:07 το πρωί πάνω το Φαρμακονήσι στα 29.000 πόδια,

-Τρία λεπτά αργότερα πάνω από τους Λειψούς στα 28.000 πόδια και τους Αρκιούς στα 29.000 πόδια,

-Στις 11:18 π.μ. πάνω από το Αγαθονήσι στα 29.000 πόδια και

Πέντε λεπτά αργότερα πάλι πάνω από το Φαρμακονήσι στα 26.000 πόδια.

Με αφορμή την υπέρπτηση πάνω από το Φαρμακονήσι στα 26.000 πόδια, πηγές του υπουργείου Εθνικής ‘Αμυνας παρατηρούσαν ότι το ύψος πτήσης των τουρκικών αεροσκαφών ελλοχεύει τον κίνδυνο ατυχήματος καθώς εντάσσεται στο πλαίσιο των ορίων ύψους πτήσεων των πολιτικών αεροσκαφών στην περιοχή και επηρεάζει πληθώρα αεροδιαδρόμων που βρίσκονται υπό τον έλεγχο του FIR Αθηνών.

Σε όλες τις περιπτώσεις τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν από ελληνικά μαχητικά, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες κατά πάγια τακτική.

ΦΩΤΟ ΑΡΧΕΙΟΥ

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

2 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

ΚΚΕ: Η Ρηματική Διακοίνωση της Λιβύης στον ΟΗΕ κατά της Ελλάδας εκθέτει για μια ακόμη φορά την κυβέρνηση

«Η υποβολή εκ μέρους του καθεστώτος της Λιβύης Ρηματικής Διακοίνωσης στον ΟΗΕ κατά της Ελλάδας, στη βάση του παράνομου τουρκολιβυκού συμφώνου, εκθέτει για μια...