Ο πρώην καγκελάριος Γκέρχαρντ Σρέντερ δηλώνει τους New York Times ότι θα παραιτείτο από τις θέσεις του στους ρωσικούς ενεργειακούς κολοσσούς, εάν η Μόσχα διέκοπτε την παροχή φυσικού αερίου στην Ευρώπη.
Σε ό,τι αφορά τις φρικαλεότητες στην πόλη Μπούτσα της Ουκρανίας, σημειώνει ότι «πρέπει να διερευνηθούν», αλλά δεν πιστεύει ότι έγιναν με εντολή του Ρώσου προέδρου, ο οποίος, όπως λέει, «ενδιαφέρεται να τελειώσει ο πόλεμος, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο». Χαρακτηρίζει «λάθος» τον πόλεμο, δηλώνει και πάλι πρόθυμος να διαμεσολαβήσει για την ειρήνη, ενώ εκτιμά ότι οι κυρώσεις που επιβλήθηκαν από τη Δύση «δεν θα είναι μακροπρόθεσμα βιώσιμες».
«Όταν τελειώσει ο πόλεμος, θα ξανακάνουμε εμπόριο με τη Ρωσία», δηλώνει ο κ. Σρέντερ στους New York Times, στην πρώτη συνέντευξή του μετά την έναρξη του πολέμου στην Ουκρανία και ενώ εξακολουθεί να δέχεται δριμεία κριτική για την παραμονή του στη Rosneft και στις ρωσικές εταιρίες των αγωγών Nord Stream 1 και 2. Οι σκληρές κυρώσεις που επιβλήθηκαν στη Ρωσία από τα δυτικά κράτη δεν θα είναι βιώσιμες μακροπρόθεσμα, «δεν μπορείς να απομονώσεις μια χώρα όπως η Ρωσία για πολύ καιρό, ούτε πολιτικά ούτε οικονομικά», τονίζει ο κ. Σρέντερ και αναφέρει ότι «η γερμανική βιομηχανία χρειάζεται τις πρώτες ύλες που διαθέτει η Ρωσία και δεν πρόκειται μόνο για το πετρέλαιο ή το φυσικό αέριο, αλλά και για τις σπάνιες γαίες – αυτές οι πρώτες ύλες δεν μπορούν να αντικατασταθούν εύκολα».
Ο Γκέρχαρντ Σρέντερ προσφέρεται μέσω της συνέντευξής του στην αμερικανική εφημερίδα, να μεσολαβήσει για τον τερματισμό του πολέμου. «Πάντα εκπροσωπούσα τα γερμανικά συμφέροντα. Κάνω ό,τι μπορώ. Τουλάχιστον η μία πλευρά με εμπιστεύεται», σημειώνει και αναφέρεται στην ανάγκη να επιτευχθεί ειρηνευτική λύση το συντομότερο δυνατό. «Νομίζω ότι αυτός ο πόλεμος ήταν ένα λάθος και το έλεγα πάντα», υπογραμμίζει.
Σε ό,τι αφορά τις θέσεις του στους ρωσικούς ενεργειακούς κολοσσούς, ο Γκέρχαρντ Σρέντερ μπορεί, όπως δηλώνει, να φανταστεί ότι θα παραιτείτο, εφόσον ο Ρώσος πρόεδρος διέκοπτε την παροχή φυσικού αερίου στη Γερμανία και στην ΕΕ. «Δεν πρόκειται να συμβεί. Αλλά αν συμβεί, θα παραιτηθώ», δήλωσε, χωρίς ωστόσο να διευκρινίσει από ποια θέση. Ο κ. Σρέντερ δεν απαντά πάντως στην ερώτηση αν προτίθεται να δεχθεί το πόστο στην Gazprom για το οποίο τον έχει προτείνει το Κρεμλίνο.
Η εφημερίδα έχει ως τίτλο της συνέντευξης «Ο πρώην καγκελάριος που έγινε ο άνθρωπος του Πούτιν στη Γερμανία» και σημειώνει ότι «ο Γκέρχαρντ Σρέντερ, ο οποίος πληρώνεται ένα εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο από ρωσικές ενεργειακές εταιρίες, έχει εξελιχθεί σε παρία, αλλά συμβολίζει επίσης την πολιτική της Γερμανίας για τη Ρωσία».
Κατασκευής;
Σύμφωνα με τα στοιχεία του AIS το πλοίο στα τέλη Σεπτεμβρίου ήταν στα Ηνωμένα αραβικά εμιράτα, όποτε μάλλον τα οχήματα προορίζονταν για τις δυνάμεις του Χαφτάρ.
Εδώ να δέσει το καράβι, για τον ΕΣ, γρήγορα.
Να υποθέσουμε ότι τα τουρκικά πλοία δεν υπόκεινται σε ελέγχους από το Ειρηνακι…
Τι επιχείρηση είναι αυτή που δεν τολμά να ελέγξει τα καράβια των Τούρκων και ελέγχει τα καράβια αυτόν που θέλουμε για συμμάχους. Εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε λίγο ότι κοιμόμαστε? Μόνο στους Τούρκους το κάνουμε αυτό? Πάντως αν η κυβέρνηση θέλει να στείλει κανένα μήνυμα να τα φορτώσει σε κανένα μεταγωγικό και να τα στείλει στους συμμάχους μας.
Μην μου πείτε ότι δεν έχουν ήδη προωθηθεί στίς μονάδες για ελέγχους καί εισαγωγή σε υπηρεσία
Μοντέλο? Κατασκευαστής??
Το φορτίο κατασχέθηκε και ξεφορτώθηκε στον Αλμυρό. Στον Έβρο τα βλέπω και αυτά…
Εμένα πάντως μου κάνει ολόιδιο με το Ejder Yalçın. Αντικειμενικά, πολύ όμορφη σχεδίαση.
Μοιάζουν με hizir? Ποιος ξέρει σίγουρα να μας πει τι οχήματα είναι ?
Μοντελο: BATT UMG
https://www.armoredcars.com/vehicles/batt-umg/
The Armored Group, LLC Receives $23.2 Million Order For Armored Military Vehicles to an Eastern European Nation’s Armed Forces
https://www.businesswire.com/news/home/20220603005333/en/The-Armored-Group-LLC-Receives-23.2-Million-Order-For-Armored-Military-Vehicles-to-an-Eastern-European-Nation%E2%80%99s-Armed-Forces
Πως απο Eastern European πηγαν να καταληξουν στην Λιβύη?
1) Κατασχέθηκαν οχήματα τύπου terrier της llc που κατά πάσα πιθανότητα προοριζόταν για τον Χαφταρ!
2) Ξεφορτώθηκαν στην Μασσαλία ενώ αν τα έφερναν σε ελληνικό λιμάνι, θα ήταν ότι πρέπει για την συνοριοφυλακή! (Εδώ μόνο καραβιες με λαθρο ξεφορτωνουμε!!!)
3) Αν είναι η επιχείρηση να δεσμεύει φορτία που προορίζονται στον Χαφταρ και να αφήνει ελεύθερα φορτία των Τούρκων προς τους φιλότουρκους, καλύτερα να λάβει τέλος.