Το Β-25J, εργοστασιακός κωδικός ΝΑ-108, ήταν η τελική έκδοση του Mitchell η οποία κατασκευάσθηκε αποκλειστικά στο Κάνσας και συνολικά έφθασε τις 4.318 μονάδες.
Το Β-25J είχε τη φιλοσοφία του μέσου βομβαρδιστικού γι’ αυτό και επανήλθε η διαφανής ριναία κατασκευή με τη θέση του βομβαρδιστή, των εκδόσεων -C και -D. Διατηρήθηκαν όμως από την έκδοση Β-25Η, η θέση του οπίσθιου πολυβολητή με το επιμηκυμένο πίσω μέρος της ατράκτου, τα πολυβόλα στην μέση της ατράκτου πάνω από τη θυρίδα και ο εμπρός τοποθετημένος κοιλιακός πυργίσκος.
North American B-25 Mitchell: Βομβαρδιστικό για όλες τις «δουλειές» (Δ’ Μέρος)
Επανήλθε όμως η θέση του συγκυβερνήτη με αποτέλεσμα το πλήρωμα για πρώτη φορά να γίνει εξαμελές με κυβερνήτη, συγκυβερνήτη, ναυτίλο/βομβαρδιστή/πολυβολητή, πολυβολητή πυργίσκου/μηχανικό, χειριστή ασυρμάτου/πολυβολητή στο μέσον και οπίσθιο πολυβολητή. Επίσης προστέθηκε ένας λέβητας θέρμανσης επιφανείας 50.000 BTU στη θέση του πολυβολητή στο μέσο της ατράκτου και εξασφαλίστηκε η μεταφορά τριών βομβών των 1000 λιβρών, ή εναλλακτικά δύο διατρητικών των 1600 λιβρών, καθώς επίσης και η μεταφορά έξι βομβών των 325 λιβρών σε υποπτερύγιους φορείς.
Το πρώτο Β-25J με αριθμό σειράς 43-3780, πέταξε τον Οκτώβριο του 1943 και μπήκε σε υπηρεσία με την USAAF πριν το τέλος του έτους. Το Β-25J κατασκευάσθηκε σε οκτώ κύριες παρτίδες παραγωγής (Β-25J-1, -5, -10, -15, -20, -25, -30, -35) με διαφορετικούς κωδικούς στην ονομασία των αεροσκαφών για κάθε σημαντική τροποποίηση. αριθμούς για κάθε τροποποίηση (Β-25J-11, -17, -22, -27, -32 και –37). Πολλές από τις τροποποιήσεις αφορούσαν την αντικατάσταση της διαφανούς ριναίας κατασκευής, από μια συμπαγή μεταλλική που έφερε οκτώ πολυβόλα. Αρχής γενομένης από το Β-25J-1 με αριθμό σειράς 43-4019, αφαιρέθηκε η δυνατότητα μεταφοράς μιας βόμβας των 2.000 λιβρών, επιτρέποντας την μεταφορά δύο βομβών των 1.600 λιβρών, ή τριών των 1.000 λιβρών.
Στη σειρά παραγωγής B-25J-5 εισήχθη νέο καλώδιο ελέγχου του συστήματος πέδησης. Το σκοπευτικό βομβαρδισμού Ν-3C αντικαταστάθηκε από ένα Ν-3Β, εγκαταστάθηκε αλεξίνεμο με ενσωματωμένο σύστημα αποτροπής σχηματισμού πάγου, καθώς και αποσβεστήρες ανάκρουσης των πολυβόλων στον επάνω πυργίσκο και τις πλευρικές θέσεις. Στη σειρά παραγωγής Β-25J-10 οι υποπτερύγιοι αναρτήρες βομβών έγιναν ηλεκτρικά ελεγχόμενοι, ενώ ο λέβητας θέρμανσης στο κεντρικό τμήμα της ατράκτου αφαιρέθηκε λόγω μη ικανοποιητικής απόδοσης. Στη σειρά παραγωγής Β-25J-15 τοποθετήθηκαν τύπου Ν-8Α οπτικά σκόπευτρα στα κινητά πολυβόλα στην μέση της ατράκτου, ενώ στα πολυβόλα του ρύγχους τοποθετήθηκαν σκοπευτικός δακτύλιος και σκοπευτική ακίδα.
Η συνέχεια στο military-history