18.8 C
Athens
Κυριακή, 6 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΝέο εργοστάσιο πυρομαχικών από την ισραηλινή Elbit

Νέο εργοστάσιο πυρομαχικών από την ισραηλινή Elbit

- Advertisement -

Συμφωνία αξίας 340 εκατ. δολαρίων υπέγραψε η Elbit με το ισραηλινό υπουργείο Αμύνης για την παραγωγή πυρομαχικών σε νέο εργοστάσιο που θα κατασκευαστεί στη χώρα. Η Elbit παράγει μεγάλη γκάμα πυρομαχικών πυροβολικού, αρμάτων, όλμων, όπλων πεζικού, όπως και όλα τα συνοδευτικά υλικά, πυροκροτητές, γεμίσματα, συστήματα κατεύθυνσης. Ακόμη παράγει αεροπορικά όπλα, όπως κιτ κατευθυνόμενων βομβών Lizard, ρουκέτες ελικοπτέρων, βόμβες γενικής χρήσης κ.ο.κ.

Το Ισραήλ αντιμετωπίζει σημαντικές ανάγκες πυρομαχικών για να ενισχύσει και αναπληρώσει τα αποθέματα του, τόσο λόγω επιχειρήσεων στη Γάζα όσο και πιθανών νέων εμπλοκών, ενώ κάποιες πρόσφατες προστριβές που αντιμετώπισε από τις ΗΠΑ για την από εκεί παράδοση όπλων (όπως αεροπορικές βόμβες 2.000 λιβρών), προωθούν την ανάπτυξη το δυνατόν πλήρους παραγωγικής αυτονομίας.

Ακολουθήστε μας, στο Facebook, στο Twitter, στο YouTube και στο Viber!

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
SPYRANGELOS

Είναι απλά η φυσική ροή των πραγμάτων, όσο και να το θέλουμε εμείς οι παλιοί ρομαντικοί εραστές της Αεροπορίας!
Έχω ακούσει φίλους να λένε, όταν αποσυρθεί το PHANTOM, θα πάψω να ασχολούμαι με την Αεροπορία και την ΠΑ…..το ίδιο έλεγα κι εγώ πριν πολλά χρόνια με την απόσυρση των Αστρομαχητών!!!
Δεν είναι έτσι όμως, όλα τα ωραία έχουν κάποιο τέλος κάποια στιγμή, ειδικά σε ότι έχει να κάνει με οπλικά συστήματα και τεχνολογία αιχμής!

ΥΣ. Πρόσφατα σε μια ομάδα Αεροπορική στο Facebook, κάποιος επέμενε ότι είδε Α-7 να πετάει από την περιοχή του, εν έτη 2020 !!!!

Spyros_Kapa

Η μοναδική προσπάθεια για μία ακόμη αναβάθμιση του κουρσάρου πού τελικά δεν βγήκε οπότε πήρε το δρόμο για την έξοδο προς τα πολεμικά μουσεία.

YA-7F-1.jpg
Jolly_Roger

 - Nikolaos,

Cynaegeire εσύ; 😉 😉 😉

TGD

Ελπίζω να διατηρηθεί ένα ζευγάρι σε πτητική κατάσταση και να τα βλέπουμε σε επιδείξεις.

Jolly_Roger

 - My_name_is_Nobody,

Βάλε εκείνες τις γνήσιες-γνησιότατες φωτο απο ΕΑΒ να τρελάνεις κόσμο 😉

Digenis

Πρεπει να τα μετατρεψουμε σε τηλεχειριζομενα για επιθεσεις αυτοκτονιας στο ανατολού

swan1908

Δεν μπορώ να καταλάβω τέτοια εμμονή με τα συγκεκριμένα 2021φτάσαμε ποια η αξία τους στο σύγχρονο πεδίο και μη λέμε πάλι τα ίδια οι μοναδικοί χρήστες στον κόσμο θα ειμάστε με ότι αυτό συνεπάγεται όσο και να τα αγαπήσατε εσείς οι γηραιότεροι πρέπει να κοιτάμε το μέλλον όχι το παρελθόν.

gdmast

Τα α/φ και τα οπλικά συστήματα και όπλα εν γένει, δεν είναι οικόπεδα.
Να περνούν από τον παππού στον πατέρα και μετά στον υιό.
Όταν κάτι ξεπερνιέται, απλά αντικαθίσταται, ιδίως όταν αρχίζει να κοστίζει περισσότερο από την επιχειρηματική του αξία.

Spyros_Kapa

Εάν όντως μπορεί να το κάνει αυτό θεωρώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρον και με τόσα σε αποθήκευση μπορούμε να υποστηρίξουμε έναν ικανοποιητικό αριθμό για την χρήση αυτή.

photographix

Soooooo Saturday night article haha 😀

zap

Αλλες αστειοτητες εχουμε να συζητησουμε…;

Jolly_Roger

…να κρατιοτανε 10 με 15 σε υπηρεσία με ελαφριά αναβάθμιση…

 - Christos1982chow,

Αυτά τα “10 με 15” με “ελαφριά αναβάθμιση” όταν θα χρειαζόταν “ελαφριά συντήρηση” κάθε λίγες ώρες, που θα έβρισκαν “ελαφριά ανταλλακτικά“; Στο Ebay ή στο Aliexpress;

Είναι σαν να χρησιμοποιεί κάποιος Windows 3.1 σε Pentium 4 και να αναρωτιέται γιατί το internet τρέχει πιο αργά από την ταχύτητα που μεγαλώνουν τα νύχια του

CEF

Εδώ θα φύγει και το Μ2000 επειδή δεν αναβαθμίσθηκε το σύστημα αυτοπροστασίας του τη δεκαετία του 2000, πριν κλείσει η υποστήριξή του προ το τέλος της, θα κλαίμε για το Α7; Να το αναπολούμε, ναι. Το 2000 να το κλάψουμε γιατί έχει πολλά να προσφέρει ακόμα: dogfights, Exocet, Scalp…

NTSAL

Ευκαιρια να επιστρεψει κ κανενα σπιτφαιρ απο τον ΒΠΠ σε υπηρεσια…

Aerchean

Στο Αγρινιο εχει σελτερ . Γιατι τα τελευταια σε πτησμη κατασταση δεν τα βαζαμε σε μακρα αποθηκευση μεσα σε αυτα ; Οι χρησεις μπορει να ηταν παμπολλες (Ε/Υ , Α/Α δολωματα κλπ). Εστω και για μια τελευταια αποστολη χωρις επιστροφη. Εχω δει κινητηρες και υπολογιστες να παιρνουν μπροστα μετα απο πολλα χρονια αδρανιας αρκει να ηταν σωστα αποθηκευμενοι . Σιγουρα θα μπορουσε να γινει με μηδεν κοστος

Observer

Φυσικά δε θα μπορούσαν να πετάνε οι κουρσάροι αιώνια. Είδαμε στη Συρία και την Ανατ.Ουκρανία να πετούν μουσειακά εκθέματα.Ως κράτος δεν είμαστε πολύ μακριά από κει. Όποιος το βλέπει καλώς, και όποιος δεν το βλέπει δεν σχολιάζω. Η φίλη Ινδία έχει κάνει τρομερούς εκσυγχρονισμούς στα Jaguar ,τα Mig κλπ για να έχει αριθμητικά μεγάλη αεροπορία. Εμείς από την άλλη θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε μια ισοδύναμη σε αριθμούς αεροπορία(το λέω για πολλούς λόγους),αλλά δυστυχώς θα έχουμε μια τεράστια ανισορροπία στα drones. Είναι απαραίτητη μια δύναμη 20 α/φων που θα συνεπικουρήσει την προσπάθεια των Απάχηδων στη εγγύα υποστήριξη πριν αυτά φθάσουν στο μέτωπο.Ένας κουρσάρος με Hellfire φορτωμένος με πολύ καλό jammer, μια καθοδήγηση laser κλπ θα πρόσφερε αρκετά. Η εναλλακτική απάντηση θα ήταν αντίστοιχα L-159 τα οποία θα ήταν και εκπαιδευτικά!

Kostasq

Πάντως οι κινητήρες τους κάπου είχα διαβάσει ότι μπορεί να ταιριάζουν με κάποιο πλοίο από αυτά που σκεφτόμαστε να αγοράσουμε. Δεν θυμάμαι ποιο.

Arionas

Με την ίδια λογική που συμφωνώ με το άρθρο και χωρίς να θέλω να είμαι μηδενιστής πολλά από τα οχήματα, πλοία, αντιαεροπορικα , άρματα, μεταφορικά, πυροβόλα πρέπει να πάνε σε μουσείο..χτες.
Απο τους πιο υγιής αναγνώστες έχει αυτό το site… Εξαιρώ τον εαυτό μου φυσικά γιατί έχω πολλά κατάλοιπα από αυτά που διάβαζα αριστερά δεξιά τόσα χρόνια..

x-m

Μοναδικό, ίσως το τελευταίο καθαρόαιμο βομβαρδιστικό στην ιστορία της Π.Α., το αγαπάμε, αλλά θα επιβιώσουμε επιδεικνύοντας ικανότητα , όχι μνήμες.

christos_choris_a

Μπορεί κάλλιστα να επιστρέψει πάνω σε βαγόνια τραίνου. Για όσους απαιτούν να το δουν και στον αέρα αναμένεται στο τέλος του χρόνου ή το 2022 να είναι διαθέσιμο σto DCS world (A-7E). https://www.youtube.com/watch?v=cwsMQhW_6_Y

peet14

Αυτά έφυγαν απο την υπηρεσία ,τα F4 να δούμε πότε θα ακολουθήσουν τον ίδιο δρόμο .
Αν και προφανώς είναι απόρρητο ,το κόστος διατήρησης των F4 σε ανθρώπινο δυναμικό και χρήματα ,μάλλον δεν είναι αμελητέο .
Αν μάλιστα το υπολογίσουμε σε βάθος χρόνου ,τότε ίσως είχαμε σε πτητική κατάσταση τα Μιραζ ,που ήταν καθηλωμένα

teo_v2

Διαβάζοντας αυτόν τον τίτλο τρομάζεις .. σκέφτεσαι υπάρχει τέτοια περίπτωση;
Διαβάζοντας όμως τα σχόλια εγώ τουλάχιστον άρχισα να αμφιβάλλω… Η Ελλάδα είναι μία χώρα που πρέπει “να βγάζει από την μύγα ξύγκι” γιατί λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν και πρέπει από υλικό το οποίο έχει αγοράσει να παίρνει ότι μπορεί περισσότερο έστω και στην μορφή ιπτάμενων στόχων και δολωμάτων…

Αποσύραμε λοιπόν τα F5 όταν πολλές χώρες τα κράτησαν πολύ περισσότερο , αποσύραμε τα F1 και διάβασα ότι πέρυσι ιδιωτική εταιρεία αγόρασε και αναβάθμισε Ισπανικά F1 για πώληση υπηρεσιών , τώρα βλέπω το A7 ως τάνκερ….

Θέλω να ρωτήσω υπήρξε πραγματικά οικονομοτεχνική μελέτη για όλες αυτές τις αποσύρσεις;

Mikros-hroas

Τα δικά μου σχόλια δεν αξίζουν αγαπητή πτήση τι να κάνουμε δεν ξέρουμε
να γράφουμε, δεν έχουμε της γνώσεις, δεν είμαστε ειδικοί εμείς.

Έτσι είναι εμείς δεν ξέρουμε τι μας γίνετε σιγά τα αυγά και τα λάχανα!
Τι ξέρουμε εμείς από ραντάρ, από μηχανές πλοίων, από οπλικά
συστήματα; Έλα μωρέ τώρα τι θα μας πει αυτός ο κουτός;

Μόνο 6% είναι υπέρβαρη η LCS και μόνο 5% το Γαλλικό μας πλοίο η
φρεγάτα, όπως είναι όχι όπως τα θέλουμε εμείς.

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες κάνουν τα πάντα τα κάνουν αθόρυβα!
Οι ντιζελ-ηλεκτρογενήτριες που έχουν δεν κάνουν θόρυβο!
Μόνο οι σκέτες ντιζελομηχανές κάνουν θόρυβο.

Όσο για την τοποθέτηση των AESA ραντάρ σε πλοίο με τα 4 PANEL
επειδή διαβάζω τώρα για την μηχανολογική τοποθέτηση.
Γενικά και ειδικά ύψος ιστού, διάμετρος, πάχος υλικού, καλωδίωση κλπ.
Την τοποθέτηση των PANEL την ήξερα σαν ηλεκτρονικός που είμαι.
Σας λέω πως δεν είναι μια εύκολη υπόθεση και το παραμικρό λάθος στοιχίζει.

Υπάρχουν τύποι και αναλογίες σχετικά με το βύθισμα του πλοίου, το πλάτος, το μήκος
ακόμα και το βάρος, ναι το βάρος για την ανασήκωμα της πλώρης σε υψηλό κυματισμό.

angelious7

Στρατηγικα τα Α7 σαφώς θα είχαν υπερπολυτιμη θέση δίπλα στα Apache η τα οποία επιθετικά ελικόπτερα εχοντας πάρει ΜΕΤΑΘΕΣΗ στην Αεροπορία Στρατού.

Σαφώς η συντήρηση και η εύρεση ανταλλακτικών τους θα ήταν μια μεγάλη πρόκληση αλλα και ενα πιθανό έναυσμα και παραγωγή ελληνικών πατεντών.

Η στελέχωση προφανώς θα αφορούσε στην εκπαίδευση αεροπόρων για την Α.Σ.

Με συνοδεία ικανότερων αεροσκαφων σε ρόλους αέρος αέρος τα Α7 θα μπορουσαν τελειως απερίσπαστα να εξειδικεύονται ΜΟΝΟ σε αυτό που πάντα ήταν η αποστολή τους δηλ. ρολους εγγύς υποστειριξης, ματαίωσης αποβασεων, εκκαθάρισης πεδίου μαχης κ.ο.κ…και ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ

Αν το επιχείρημα ότι πλέον ειναι αργά και εντοπισημα αυτό φαντάζομαι ότι ισχύει στο πολλαπλάσιο και για τα επιθετικά ελικόπτερα (απο τα οποία πετουν πολυ γρηγορότερα) τα οποία προφανώς δεν θα έπρεπε ουτε καν να επιχειρούν.

Συνεπως το Α7 θα ήταν η ελληνική έκδοση του αναντικατάστατου Α10 σε αμερικανική υπηρεσία.

Με 30 -40 ετοιμοπόλεμους Κουρσάρους σε ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ με την υπόλοιπη ικανότατη αεροπορία μας που πιο απερίσπαστη θα μπορούσε να ασχολείται με την εγκαθίδρυση αεροπορικής υπεροχής δύσκολα θα διανοούνταν καποιος να βάλει πόδι σε Ελληνικό ηπειρωτικο και νησιωτικό εδαφος.

Προφανώς βεβαια πιο συνθέτες και απαιτητικές αποστολές κρουσης εντος της εχθρικής επικράτειας θα αναλάμβαν μόνο οι ικανότεροι και νεοτεροι τύποι μαχητικων

phantomakis

Τώρα πλέον είναι αργά να επιστρεψουν στον αέρα …
Ήταν μεγάλο λάθος η γρήγορη απόσυρση τους .Θα μπορούσε να πετάει άνετα μια μοίρα ακόμη των 15 με 20 αεροσκαφών ,υπήρχε πληθώρα ανταλλακτικών και ο κόσμος που τα συντηρούσε ήταν εξαιρετικά έμπειρος. Παράδειγμα ο αριθμός φάντομ που πετάει ακόμα έχοντας υποστήριξη πολλών αεροσκαφών που αποσύρθηκαν rf ,sra. Ευτυχώς εκεί δεν έγινε το ίδιο λάθος.

vasilis70

‘think out of the box’. Το να δοθούν μερικά σε αεροπορικές λέσχες, ή να φτιαχτεί ένας σύλλογος αξιοποίησης των με πτήσεις λ.χ. πάνω απο τα Μετέωρα για τουριστικούς σκοπούς φαντάζομαι μοιάζει τόσο τρελό όσο το να αποκιστή ο Άρης… η διατήρηση και δημιουργία διττών (στρατιωτικών και πολιτικών) δυνατοτήτων είναι γενικότερα καλή ιδέα να εξετάζεται σε κράτος με πολίτες-οπλίτες…

Stratilatis

Προσπαθώ να βρώ την αρχική δημοσίευση για να κατανοήσω σε ποιο context κάποιος υπονόησε ότι πρέπει τα Α7 να επανέλθουν σε ενεργό υπηρεσία;.
Μιλάμε για ένα αεροσκάφος κατώτερο του F4, που αποσύρθηκε από τη δεκαετία του 70. Μάλιστα έπαιξε σημαντικό ρόλο στο να κερδίσει το YF16 έναντι του YF17, μιας και το YF 16 έφερε το σύστημα προσγείωσης του Α7 που θα τοποθετούνταν στα νέα αεροσκάφη F16A από τα Α7 που θα αποσύρονταν και έτσι δώσαν μικρότερο κόστος παραγωγής και κερδίσαν τον διαγωνισμό, παρόλο που το YF17 είχε ικανοποιητικότερα χαρακτηριστικά και ηλεκτρονικά. Βέβαια αυτό δεν ευδοκίμησε, σχεδιάστηκε μετά το διαγωνισμό νέο σύστημα προσγείωσης και το F16 στοίχησε ο κουκος αηδόνι και πιο ακριβά από όσο στοιχησε το F18, αλλά είχε και μία ευχάριστη κατάληξη τα Α7 που λέον ήταν παντελώς άχρηστα για τους αμερικανούς δώθηκαν στην Ελλάδα ή γίναν σκραπ.
Το Α7 δεν σηκώνει καμία αναβάθμιση για να γίνει καλύτερο αεροσκάφος θα παραμείνει ένα υποηχητικό αεροσκάφος με μέτριο φόρτο, αλλιώς πας κατευθείαν στο F32 που είναι η βελτίωση του Α7 με τεράστιες δυνατότητες.
Από την άλλη όλες τις αποστολές του Α7 τις κάνει το F16 καλύτερα και με πιο πολλές δυνατότητες επιτυχίας. Το F16 μπορεί να περάσει βόμβα 2000λιβρών μέσα από την αναβαθμίδα ενός άρματος από απόσταση 5χιλιόμετρα και αντί να πρέπει να περάσει ακριβώς από πάνω όπως το Α7.
Αν κάποιο από τα παλαιά αεροσκάφη θα άξιζε να παραμείνει με μικρή αναβαθμιση των κινητήρων με τους αντίστοιχους των F16C/D θα ήταν το Phantom. Λόγω των μεγάλων πτερύγων δέλτα που διαθέτει μπορεί να σηκώσει μεγάλα βάρη και θα μπορούσε να λειτουργήσει σαν αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού. Το F4 μπορεί να μεταφέρει ποσότητα καυσιμων σε σύμμορφες και εξωτερικές δεξαμενές ικανή να ανεφοδιάσει πλήρως 4 F16.

Mitsos_Mantzos

Παιδιά είναι ότι αγαπάει ο καθέναςπαραδείγματος χάρη όταν αποσύρθηκαν τα F5 ψιλό Χέ.. κα δεν με ένοιαζε και πολύ, αλλά όταν αποσύρθηκαν τα Α7 που περνούσαν κάθε μέρα πάνω από το κεφάλι μου ράγισε η καρδιά μου, έτσι ο καθένας στην αδυναμία που έχει φτιάχνει και σενάρια, αλλοι λένε για υπερσύγχρονα Μιράζ F1, άλλοι μιλάνε για εκσυγχρονισμένα F5, ε και κάποιοι άλλοι μιλάνε για Α7 σε αποστολές μαζικού βομβαρδισμού της Κωνσταντινούπολης με ναπάλμ.
Μην τρελαινόμαστε, όλοι γνωρίζουμε ότι αυτά δεν γίνονται απλά ζούμε με Το όνειρο της κάθε απατηλής αγάπης και καλά κάνουμε γιατί αλλιώς δεν θα ήμασταν αεροπλανάκιδες.

Dakota

1 + 1 = 2, όσο και να προσπαθείτε μερικοί να μας πείσετε ότι κάνει 3. Αν πείτε σε πιλότο της ΠΑ να πετάξει με Α7 σε κατάσταση μάχης φροντίστε να φοράτε κράνος γιατί κάτι βαρύ θα σας πετάξει.

Dakota

Πριν 2-3 χρόνια στα πλαίσια της γιορτής της αεροπορίας επισκέφθηκα την πολυαγαπημένη Dakota στην 113 ΠΜ που κάθε χρόνο είναι ανοιχτή για το κοινό. Για πρώτη φορά είχα μαζί μου τον (τότε) 3χρονο κανακάρη μου. Μπήκαμε μέσα, καθίσαμε, βγήκαμε φωτογραφίες και του εξηγούσα ότι έτσι πετούσαν, εδώ καθόντουσαν, εδώ είναι το παράθυρο κτλ. Κάποια στιγμή μου λέει μπαμπά με αυτό το αεροπλάνο πηγαίναν στην Γαλλία; (μένει μια θεία του στην Γαλλία, του είπαμε ότι έρχεται με το αεροπλάνο, οπότε ότι αεροπλάνο βλέπει υποθέτει ότι πάει στην Γαλλία!). Του απαντάω ότι και στην Γαλλία και στην Αγγλία πηγαίναν και ακόμα πιο μακριά. Ωραία φύγαμε μου λέει και στρογγυλοκάθεται στο κάθισμα. Που φύγαμε, ρωτάει ο άναυδος πατέρας. Στην Γαλλία, πάμε τώρα. Αγόρι μου δεν πετάει πλέον αυτό το αεροπλάνο είναι παλιό και χαλασμένο. Να το φτιάξεις!!! λέει και αρχίζει να κλαίει. Δεν γίνεται αγόρι μου είναι πολύ παλιό, κάνει πολύ θόρυβο και προσπαθώ να εξηγήσω τα ανεξήγητα. Δώσε του κλάμα ο πιτσιρίκος που δεν πετάει η Ντακότα.

Το πιάσατε το υπονοούμενο μερικοί ή να το εξηγήσω και άλλο;

STRATOS

Καταρχήν συμφωνώ απόλυτα με το σχόλιο του Νικόλαου. Δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε καν. Για όποιον δεν το έχει συνειδητοποιήσει, την δεκαετία που μας πέρασε, έχουν αναφερθεί κανιβαλισμοί μαχητικών F-16 σε μοίρες. Το αναφέρω γιατί ελπίζω να έχουμε παρέλθει αυτήν την περίοδο (θέλω να πιστεύω) και έχει ιστορική αξία μόνο η αναφορά μου….οπότε για πια Α-7 και Mirage F-1 συζητάμε?

Από εκεί και πέρα αν ζούσαμε σε έναν ιδεατό κόσμο, προφανώς τα Α-7 δεν θα είχαν αποσυρθεί ποτέ από την Ελληνική ΠΑ, από την στιγμή που η Ισχυρότερη ΠΑ του κόσμου με πληθώρα μαχητικών πολαπλού ρόλου στην δύναμη της δεν σκέφτεται (πλέον) καν να αποσύρει τα Α-10 της (όπως πολύ σωστά επισήμαναν 2 σχολιαστές προηγουμένος), αεροσκάφος εγγύς υποστήριξης με περιορισμένες δυνατότητες σε σχέση με το επιθετικό Α-7.

Τώρα πάμε στην επιβιωσιμότητα του αεροσκάφους A-7H/E στο σύγχρονο περιβάλον απειλών. Θα αναφέρω μερικές πληροφορίες (εν τάχει) από τις αναφορές των κορυφαίων πιλότων της ΠΑ (εκπαιδευτών στο ΣΟΤ) όπως αυτές έχουν καταγραφεί στα Hafy 2007 (απόσυρση A-7H) και Hafy-ΠΤΗΣΗ 2014 μαζί με την απορεία των ίδιων για την απόσυρση του τύπου??!!! (όπως προανέφερα σε προηγούμενο σχόλιο μου εδώ)..λυπάμαι πραγματικά για την ειρωνία και τον χλευασμό ορισμένων προς το αεροσκάφος που μάλλον έχουν πλήρη άγνοια των δυνατοτήτων του:

1) Όλοι οι πυραυλοί υπέρυθρης ακτινοβολίας All-aspect είναι άχρηστοι εναντίον του Α-7 από το εμπρός ημισφαίριο.

2) Εξαιρετικά δύσκολο το lock-on του αεροσκάφους από το πίσω ημισφαίριο λόγω του πολύ μικρού θερμικού ίχνους του Α-7. Το ίδιο ισχύει και για πυραύλους επίγιων συστημάτων αέραμυνας μικρού βεληνεκούς. Σε περίπτωση χρήσης θερμοβολίδων, θεωρείται αδύνατη η κατάριψη του Α-7 από πύραυλο υπέρυθρης ακτινοβολίας.

3) Σε περίπτωση που εγκλωβιστεί το Α-7 και γίνει βολή πυραύλου υπέρυθρης από την ώρα 6 (είτε από αντίπαλο μαχητικό ή σύστημα εδάφους), αυτό δεν συνεπάγεται και κατάρριψη του, λόγω της σχεδιάσης της εξαγωγής του κινητήρα και το γεγονός ότι καλύπτεται πλήρως από την άτρακτο (όλοι οι σύγχρονοι πύραυλοι υπέρυθρων έχουν πυροσωλήνα προσέγγισης). Αποδεδειγμένο σε πραγματική μάχη!

4) Εκπληκτικά πτητικά χαρακτηριστικά στο επίπεδο της θάλασσας (στο περιβάλον που επιχειρούσε). Στα 0.5 mach (χαμηλό ύψος) στρίβει καλύτερα από κάθε μαχητικό 3η γενεάς πράγμα που γνωρίζαν πολύ καλά οι χειριστές των Α-7 για να παρασύρουν τους αντιπάλους τους σε αυτές τις συνθήκες. Βγάζει πολύ εύκολα overshoot μαχητικό που το κυνηγάει και μετά μπορεί να κερδίσει την μάχη.

5) Αδυναμία εμπλοκής σε αερομαχία των μαχητικών 3η γενεάς με τα Α-7 σε χαμηλό ύψος (το περιβάλον που επιχειρούσαν τα Α-7) για παρατεταμένο χρόνο λόγω δραματικής αύξησης στην κατανάλωση καυσίμου. Πράγμα που δεν ίσχυε για τα Α-7, τα οποία εκμεταλευόμενα την πρόωρη αποχώρηση του αντιπάλου, μπορούσαν να αντιστρέψουν τους ρόλους και να τον καταδιώξουν!!..

6) Εξαιρετικά δύσκολος ο εντοπισμός και εγκλοβισμός ενός Α-7 που πετάει πάνω από τα κύματα από βλήμα BVR. Για ένα Α-7 που κάνει ανάγλυφη Πτήση και πετάει μέσα σε χαράδρες απλά αδύνατος (όσα Awacs και να έχει σηκώσει ο αντίπαλος). Σε περίπτωση που το Α-7 έχει ενεργό παρεμβολέα τα πράγματα γίνονται προβληματικά για τον αντίπαλο..

7) Σε διαμόρφωση βομβαρδισμού, π.χ hi-lo-hi με 2 εξωτερικές δεξαμενές καυσίμου και 6 βόμβες mk-82, το Α-7 έχει ίδια ακτίνα δράσης και ίδια ικανότητα εκτέλεσης ελιγμών 5.5g με ένα F-16 block 50. Το F-16 υπετερεί μόνο σε ταχύτητα. Σε χαμηλό ύψος αποστολής lo-lo-lo η υπεροχή του Α-7 είναι συντριπτική. Άρα τελείως σωστή η αναφορά προηγούμενου φίλου σχολιαστή, ότι το Α-7 μπορούσε να αντικαταστήσει 1 προς 1 σε αποστολές κρούσης τα F-16 της ΠΑ (δεδομένου ότι μπορεί να φέρει όλο το οπλοστάσιο αέρος-εδάφους της ΠΑ, βόμβες καθοδήγησης lazer, βλήματα Maverick, αντι-ραντάρ και stand-off, κτλ).

STRATOS

Για το θέμα των ανταλακτικών και το πόσα μαχητικά επιχειρούσαν όταν ο τύπος αποσύρθηκε το 2014? αυτά ήταν 17 αεροσκάφη. Ο Κανιβαλισμός έιχε αρχίσει από πολύ πρίν. Τα Α-7Η που αποσύρθηκαν και αποθηκεύτηκαν στο Αγρίνο το 2007 στο τέλος κανιβαλίστηκαν και αυτά για να υποστηρίξουν τα Α-7Ε.

Το ότι η ΠΑ είχε θέμα με τα ανταλακτικά του τύπου είναι το πιο αστείο γεγονός. Θα μπορούσε άνετα να αγοράσει τα αποθέματα ανταλλακτικών από Αμερική αλλά κοιμόταν όρθια, ίδια θλιβερή ιστορία με την υποστήριξη των Ελληνικών AH-64A, πράγμα που αποδεικνύει περίτρανα ότι αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις δεν είναι αλάνθαστοι.

Επίσης και το ΚΕΑ και η ΕΑΒ είχαν κάποτε δυνατότητα κατασκευής ανταλακτικών F-4E/A-7 με την μέθοδο του reverse engineering.

Αν θές να διατηρήσεις αυτά τα μαχητικά σε υπηρεσία τίποτε δεν σε σταματάει (βλέπε Ιράν) και υπάρχουν 100δες Έλληνες μηχανικοί αεροσκαφών άνεργοι που κάποτε γράφαν 2 χρόνια+ προυπηρεσία (αμισθή) στην ΠΑ (σε μαχητικά πρώτης γραμμής) αλλά τώρα ακόμη και αυτό τους το κόψαν….

Να πούμε επίσης ότι τα τελευταία χρόνια της υπηρεσίας του Α-7 στην ΠΑ, το αεροσκάφος χρησιμοποιήθηκε ανεπίσημα σαν προεπιχειρησιακό εκπαιδευτικό, με αποτέλεσμα αυτή την στιγμή οι Ελληνικές μοίρες των F-16 να έχουν μερικούς από τους καλύτερους πιλότους κρούσης στον κόσμο (όπως έχουν αποδείξει και οι πρωτιές στις Νατοικές ασκήσεις). Αυτή ήταν και η τελευταία προσφορά του Κουρσάρου στο Ελληνικό αεροπορικό στερέωμα.

reCaptcha Error: grecaptcha is not defined

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Συντήρηση αεροσκαφών και ελικοπτέρων στην Ελλάδα, το κενό που φέρνει την καθήλωση

Όταν αγοράστηκαν από την Ελλάδα τα μαχητικά Rafale το 2020, οι επικριτές της συγκεκριμένης προμήθειας, τόνιζαν την έλλειψη δυνατότητας συμπαραγωγής κάποιων εξαρτημάτων/συγκροτημάτων τους στη...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Υπάρχουν μεταχειρισμένα Eurofighter για την Τουρκία;

Επιπλέον στοιχεία: Ηλίας Παπανικολάου, στρατιωτικός αναλυτής.Στο ευρύτερο σενάριο απόκτησης Eurofighter Typhoon από την Τουρκική Αεροπορία ((Turk Hava Kuvvetleri, THK), πρωτίστως ως αντιστάθμισμα στα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 5 Απριλίου 1940: Ξεκινά η “Σφαγή του Κατύν”,...

31
Αρχίζουν στα στρατόπεδα Πολωνών αιχμαλώτων της δυτικής Ρωσίας και Ουκρανίας οι μαζικές εκτελέσεις 22.000 περίπου αξιωματικών και διανοουμένων της Πολωνίας, από το διαβόητο Λαϊκό...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Κουβέιτ: αναβάθμιση και επαναπιστοποίηση πυραύλων Patriot

Το αμερικανικό υπουργείο Εξωτερικών έχει αποφασίσει να εγκρίνει την πιθανή αναβάθμιση και επαναπιστοποίηση πυραύλων που αξιοποιεί το αντιαεροπορικό σύστημα Patriot, με εκτιμώμενο κόστος τα...

Κυρ. Μητσοτάκης για τον γενικευμένο «εμπορικό «πόλεμο» και τους ελληνικούς εξοπλισμούς

Το μήνυμα ότι η κυβέρνηση θα παλέψει ώστε «η οικονομία μας να βγει όσο πιο αλώβητη γίνεται και από αυτή τη νέα σοβαρή αναταραχή...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Υπάρχουν μεταχειρισμένα Eurofighter για την Τουρκία;

Επιπλέον στοιχεία: Ηλίας Παπανικολάου, στρατιωτικός αναλυτής.Στο ευρύτερο σενάριο απόκτησης Eurofighter Typhoon από την Τουρκική Αεροπορία ((Turk Hava Kuvvetleri, THK), πρωτίστως ως αντιστάθμισμα στα...