Το διακρατικό πρόγραμμα nEUROn, στο οποίο ήταν επικεφαλής χώρα η Γαλλία με συμμετοχή της Ελλάδας, της Ιταλίας, της Σουηδίας, της Ισπανίας και της Ελβετίας, ολοκληρώθηκε το 2016, το υπουργείο Εθνικής Άμυνας απαντά σε ερώτηση βουλευτών στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.
Με την ερώτηση τους, με τίτλο «Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μη Επανδρωμένου Μαχητικού Αεροσκάφους (UCAV) Τεχνολογίας Stealth nEUROn», οι βουλευτές Κώστας Σκανδαλίδης, Μιχάλης Κατρίνης, Βασίλης Κεγκέρογλου και Γιώργος Φραγγίδης ζητούν από το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να ενημερώσει σχετικά με την εξέλιξη του προγράμματος, την εμπλοκή της ΕΑΒ και του υπουργείου, αν η ελληνική πλευρά συμμετείχε/συμμετέχει στη διαδικασία των δοκιμών και ποια σχέδια υπάρχουν για τη συμμετοχή των Ενόπλων Δυνάμεων σε αυτό από δω και πέρα.
Στην απάντησή του, ο υπουργός Νικόλαος Παναγιωτόπουλος συμπληρώνει ότι η ΕΑΒ συμμετείχε στην ολοκλήρωση της απαιτούμενης διαμόρφωσης, όπως αυτή προέκυψε με βάση τα αποτελέσματα των πτητικών δοκιμών. Μετά τα τέλη του 2015, η εταιρεία είχε μικρή συμμετοχή, σε θέματα υποστήριξης των συγκροτημάτων σχεδίασής της, όπως επίσης και για τις συνεχιζόμενες δοκιμές του αεροσκάφους, που εκτιμάται ότι θα περατωθούν ως τα τέλη του έτους. Τέλος, ο κ. Παναγιωτόπουλος σημειώνει ότι η ΕΑΒ συμμετείχε στις δοκιμές που διεξήχθησαν κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και η αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου παρέλαβε τα συμβατικώς προβλεπόμενα παραδοτέα. Συνεπώς, η συμμετοχή του υπουργείου στην εξέλιξη του προγράμματος nEUROn έχει ολοκληρωθεί.
Η παρθενική πτήση του nEUROn πραγματοποιήθηκε την 1η Δεκεμβρίου 2012, με την ΕΑΒ να ολοκληρώνει με επιτυχία τη σχεδίαση, ανάπτυξη, δοκιμή, κατασκευή και τελική συναρμολόγηση του Καινοτόμου Συστήματος Εξαγωγής Καυσαερίων (Stealth, Innovative Exhaust Assembly System), της Οπίσθιας Ατράκτου με χαρακτηριστικά χαμηλού ίχνους (Stealth, Blended Wing Body Rear Fuselage) και του πίνακα ελέγχου των ηλεκτρονικών συστημάτων του αεροσκάφους πριν από την πτήση (VMS Avionics Test Rig). Συνολικά, το 10% περίπου του nEUROn σχεδιάστηκε, μελετήθηκε, αναπτύχθηκε και κατασκευάστηκε από τους Μηχανικούς της Διεύθυνσης Μελετών, Έρευνας, Σχεδίασης και Ανάπτυξης Αεροδιαστημικών Συστημάτων, και από τις Διευθύνσεις Αεροκατασκευών και Ηλεκτρονικών της ΕΑΒ.