Σήμερα το πρωί λάβαμε επιστολή από το ΔΣ της Ένωσης Δικαστικών Λειτουργών του Ελεγκτικού Συνεδρίου, σχετικά με το χθεσινό μας άρθρο για την υπογραφή των εκτελεστικών συμβάσεων για το FOS των αεροσκαφών Mirage 2000/2000-5 της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Είναι καθήκον μας αλλά και υποχρέωση, να δημοσιεύσουμε την επιστολή, η οποία είναι η παρακάτω:
Σχετικά με τον χρόνο περάτωσης του σχεδίου συμβάσεως για τον εκσυγχρονισμό των αεροσκαφών MIRAGE 2000/-5 και προς αποκατάσταση της αλήθειας, ενόψει της εσφαλμένης πληροφόρησης ότι δήθεν ο έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο καθυστέρησε πλέον των πέντε μηνών, ανακοινώνουμε τα ακόλουθα:
α) Ο Φάκελος της σύμβασης υποβλήθηκε για έλεγχο και πρωτοκολλήθηκε στο Δικαστήριο στις 17.7.2020 (αριθ. πρωτ.37106/17.7.2020).
β) Από τον εισηγητή – δικαστή της υπόθεσης διαπιστώθηκαν ελλείψεις στα υποβληθέντα στοιχεία και ζητήθηκε από τη Διοίκηση η συμπλήρωση του φακέλου. Επειδή καθυστερούσε η αποστολή των ζητηθέντων στοιχείων, εκδόθηκε από τον οικείο δικαστικό σχηματισμό (Κλιμάκιο) η υπ’ αριθ. 291/2020 Πράξη, με την οποία, μεταξύ των άλλων, προσδιορίζονταν τα στοιχεία-έγγραφα, που η Διοίκηση όφειλε να αποστείλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για την ολοκλήρωση του ελέγχου. Η Πράξη αυτή κοινοποιήθηκε στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στις 10.8.2020.
γ) Στις 28.8.2020 υποβλήθηκαν από το ΥΕΘΑ τα στοιχεία που ζητήθηκαν με την ως άνω Πράξη του Κλιμακίου.
δ) Την ίδια ημέρα (28.8.2020) ο φάκελος και τα συμπληρωματικά στοιχεία της εν λόγω σύμβασης χρεώθηκαν σε εισηγητή, ο οποίος εισήγαγε την υπόθεση, στις 3.9.2020, σε διάσκεψη στο αρμόδιο Κλιμάκιο. Με την 330/2020 Πράξη του Κλιμακίου, η οποία κοινοποιήθηκε στο ΥΕΘΑ στις 8.9.2020, το σχέδιο σύμβασης για τον εκσυγχρονισμό των αεροσκαφών MIRAGE 2000/-5 κρίθηκε νόμιμο.
Εκ των ανωτέρω επίσημων στοιχείων, είναι πρόδηλο ότι ο έλεγχος του σχεδίου συμβάσεως όχι μόνο δεν καθυστέρησε ΄΄ πλέον των πέντε μηνών ΄΄ στο Ελεγκτικό Συνέδριο, όπως αδοκίμως και ψευδώς αναφέρεται στα μέσα μαζικής επικοινωνίας, αλλά ότι τα μέλη του Ελεγκτικού Συνεδρίου, έχοντας πλήρη συνείδηση των εθνικών προτεραιοτήτων, υπερέβαλαν εαυτούς και σε χρονικό διάστημα μικρότερο κατ’ ουσίαν του μηνός διεκπεραίωσαν τον έλεγχο ενός πολύπλοκου και νομικώς δυσχερούς σχεδίου συμβάσεως με την έκδοση δικαστικής Πράξεως πλέον των εβδομήντα σελίδων.
Σωστό είναι να ψέγουμε τις αδυναμίες και ολιγωρίες του Ελληνικού Δημοσίου, αλλά στις περιπτώσεις που οι φορείς του ανταποκρίνονται επαξίως και εγκαίρως στην αποστολή τους, σωστό είναι, επίσης, να τους επαινούμε ή, τουλάχιστον, να μην διαστρεβλώνουμε τα πραγματικά γεγονότα προς άκοπο εντυπωσιασμό.
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης
Από την πλευρά μας, ευχαριστούμε το ΔΣ για τις διευκρινίσεις και τις πολύ σοβαρές πληροφορίες σε ένα θέμα που είναι εξαρετικά σημαντικό για την Εθνική μας Ασφάλεια.
Η θέση του ΔΣ του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τις εκτελεστικές συμβάσεις FOS των Mirage 2000
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ώρα μηδέν για την ευρωπαϊκή άμυνα και ασφάλεια
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 8 Απριλίου 1904: H ίδρυση της “Αντάντ”, οι...
Βρετανία και Γαλλία συνυπογράφουν την «Εγκάρδια Συμφωνία» (Entente Cordiale), θέτοντας τέρμα στην υπερχιλιετή διαμάχη μεταξύ τους, δημιουργώντας τη βάση της συμμαχίας τους έναντι των...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Apache σε υπηρεσία από το 1986
Tiger σε υπηρεσία από το 2003.
Και όμως το ένα συνεχίζει ενώ το δεύτερο δεν βλέπω να έχει άλλες πωλήσεις. ….
Έτσι ενεργούν τα σοβαρά κράτη. Αγόρασα κάτι που δεν ήταν όπως έπρεπε, δεν το αγγίζω μέχρι να το φτιάξεις, και επειδή μαζεύτηκαν πολλά φεύγει το προϊόν σου με συνοπτικές διαδικασίες από την αεροπορία μου. Όπως ακριβώς χειρίστηκε και η Ελλάδα τα γερμανικά προϊόντα NH90, type 214, c4i κλπ
Σίγουρα τα 22 Tiger θα μπορούσαν να προσφέρουν λύσεις στον Ε.Σ. . Συγκρινόμενα με τα AH-64E Guardian μπορεί να υστερούν αλλά μπορεί να είναι ανώτερα των AH-64A+ που σημειωτέον ΔΕΝ υποστηρίζονται πλέον και με μία λελογισμένη αναβάθμιση σαν κι αυτές που δρομολογούν Γαλλία και Γερμανία ανεξάρτητα η μία απ’ την άλλη να αυξήσουν κατακόρυφα το αξιόμαχο των Ε.Δ.. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός οτι τα εν λόγω ελικόπτερα έχουν ελάχιστα χρόνια υπηρεσίας. Λοιπόν ΒΟΥΡ ! ( Υ.Γ. σίγουρα είνα ανώτερα των ΟΗ-58 Kiowa Warrior )
η πολιτικη της ΕΕ και των κρατων που την αποτελουν να μην εχουν κοινη αμυντικη πολιτικη δειχνει οτι ενω σαν οντοτητα η ΕΕ ειναι πανισχυρη σαν αμυντικη οντοτητα ειναι ουσιαστικα μηδεν. Πως θα ηταν το tiger αν ολα τα ευρωπαικη κρατη της ΕΕ το ειχαν αγορασει; σαφως καλυτερο προιον. Αλλο να εχει πουλησει 150 συνολο και αλλο να ειχες φτασει στις 700 πωλησεις. Ευτυχως στην ΕΕ το ειδα και ξεκινησαν τα κοινα αμυντικα προγραμματα. Αλλα τα ζωα μου αργα
Σύμφωνα με πολλά αγγλόφωνα άρθρα τα προβλήματα των ελικοπτέρων μαζεύτηκαν το μεγαλύτερο πρόβλημα πού αντιμετώπισαν όπως αναφέρει και το άρθρο ήταν της απόστασης από την Ευρώπη για τυχόν άμεσες λύσεις στα προβλήματα τούς. Τα ελικόπτερα έχουν αρχική τιμή γύρω στα 26 με 30 εκ ευρώ είναι περίπου 10 ετών άρα σαν καινούργια σε αντίστοιχα των Γάλλων Ισπανών Γερμανών πού έχουν το ίδιο ελικόπτερο δεν έχουμε ακούσει προβλήματα άρα κάτι άλλο έφταιγε στην περίπτωση τών Αυστραλών. Οπότε με καμία 200 εκ. Ευρώ τα έχουμε 22 επιθετικά και αναγνώρισης ελικόπτερα που φέρουν αντίστοιχα όπλα σε σχέση με τα Απάτσι και κόστος ψίχουλα και αν δεν τα θέλουμε εμείς να η ευκαιρία για την Κύπρο να δώσει τα ρώσικα πού τώρα τελευταία της έκαναν κόλπα οι Ρώσοι στην υποστήριξη. Εάν τα κιοβα ήταν ευκαιρία αυτό τη είναι;
Πλησιάζει η ώρα η Ελλάδα να κάνει τη μεγάλη κίνηση, που θα πονέσει στην τσέπη: Τα 10 -D σε Guardian, συν άλλα 2 έως 10 νέα, όσα σηκώνει η τσέπη. Με Longbow για όλα. Και αποκατάσταση της διαθεσιμότητας των -Α για όσο πάνε, εν ανάγκη με νέο συγκρότημα ηλεκροοπτικών αισθητήρων από το Ισραήλ.
Πρόκειται για το αξεπέραστο μαχητικό ε/π, έχει γίνει τεράστια επένδυση (χωρίς αντίστοιχου “βάθους” επιχειρησιακή αξιοποίηση …) και πρέπει να αποσβεσθεί.
Συν τοις άλλοις είναι το πλέον επιβιώσιμο ε/π. Η Ελλάς, ως μικρό έθνος, δεν έχει την πολυτέλεια να χάνει τον ανθό των ΕΔ της … δεν μπορεί να τους αναπληρώσει, ακόμη και για μεγάλα εθνη θέλει πάρα πολύ χρόνο, ειδικά στα ε/π ….