Το υπουργείο Άμυνας της Ρωσίας επέλεξε το νέο σχέδιο του Σχεδιαστικού Γραφείου Mil για την ανάπτυξη ενός ελικοπτέρου μάχης υψηλής ταχύτητας, ενώ το Σχεδιαστικό Γραφείο Kamov θα συνεχίσει να αναπτύσσει τη ναυτική έκδοση του ελικοπτέρου Minoga, σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα σύμβουλου του Ομίλου Ρωσικών Ελικοπτέρων Αντρέι Μπογκίνσκυ την Παρασκευή.
Δεν πρόκειται για κάτι καινούριο, όπως είχαμε αναφέρει ήδη από πέρυσι, ωστόσο πρόκειται για την ωρίμανση της σχετικής απαίτησης του ρωσικού Στρατού που μετουσιώθηκε σε υπογραφή συγκεκριμένου συμβολαίου, γεγονός που σημαίνει ότι η ανάπτυξη του σχεδίου μπορεί να προχωρήσει απερίσπαστα.
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων TASS, «Μετά την εξέταση όλων των προτεινόμενων τεχνικών εκδοχών από την άποψη της ετοιμότητάς τους, καθώς και του επιστημονικού και τεχνικού δυναμικού και των δυνατοτήτων συνεργασίας, ο πελάτης επέλεξε μια λύση η οποία προϋποθέτει την επίτευξη της ταχύτητας σύμφωνα με τους στόχους των προδιαγραφών με βάση το σχέδιο της Mil. Θα πρέπει επίσης να έχουμε κατά νου ότι η Kamov δουλεύει ήδη πάνω στο σχέδιο επίδειξης του ελικόπτερο Minoga […] Το σχέδιο αυτό είναι ήδη σε ανάπτυξη. Το Σχεδιαστικό Γραφείο Kamov ήταν πάντα ισχυρό και οι ικανότητες του αυτές παρέμειναν και τις πολλαπλασιάζουμε στην παραγωγή ειδικών πολυαξονικών ελικοπτέρων για την εφαρμογή τους σε συγκεκριμένες συνθήκες και, κατά πρώτο λόγο, στο ρωσικό Ναυτικό»
Παράλληλα, υπογράφτηκε και σύμβαση για την ανάπτυξη παραγωγή ενός μη επανδρωμένου συστήματος ελικοπτέρου με τη Mil, όμως και η Kamov συμμετείχε στον σχετικό διαγωνιμό και υπέβαλε πρόταση. Ο διαγωνισμός αυτός απέδειξε την ετοιμότητα και των δύο Σχεδιαστικών Γραφείων να αποδείξουν τις ικανότητές τους, σύμφωνα με τον Μπογκίνσκι.
Πριν λίγο καιρό η Kamov είχε αφήσει να διαρρεύσουν τα σχέδια ενός μελλοντικού ταχέως ελικοπτέρου μάχης φουτουριστικής σχεδίασης με ευρεία άτρακτο και αποθήκες για εσωτερική μεταφορά οπλισμού.
Η Mil σχεδιάζει νέο ταχύ ελικόπτερο μάχης για τον ρωσικό Στρατό
- Advertisement -

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: Ώρα μηδέν για την ευρωπαϊκή άμυνα και ασφάλεια
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 9 Απριλίου 1940: Επιχείρηση «Άσκηση στον Βέζερ», οι...
Ο Γερμανικός Στρατός εισβάλει και καταλαμβάνει ταυτόχρονα τη Δανία και τη Νορβηγία στην αρχή του Β' Παγκοσμίου πολέμου. Η επιχείρηση προετοιμάστηκε καθώς οι Βρετανοί...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Με δύο δεν κάνουμε τίποτα.
Η NG θέλει κι εμείς θέλουμε, αλλά εμείς δε μπορούμε.
Ευχή μας είναι η νέα κυβέρνηση (όποια είναι αυτή) να δει το θέμα πιο ζεστά γιατί οι ελλείψεις πλέον φαίνονται.
Ενδεχομένως 3 Gowind σε έκδοση Α/Α να μας ήταν παραπάνω από χρήσιμες δεδομένου και του χρόνου που χρειάζονται να κτιστούν, από Ελληνικά ναυπηγεία !
Ακόμα ελπίζουν οι γάλλοι…
‘Οσον αφορά το Ολλανδικό ναυτικό μόνο αν προσφέρουν το Shortfin Barracuda σε τιμή Scorpene, πράγμα αδύνατο, έχουν κάποια πιθανότητα, ειδάλλως η κοινοπραξία Σουηδών-Ολλανδών Saab-Damen με το πρωτοποριακό A-26 είναι το αδιαμφισβήτητο φαβορί.
Για το Π.Ν. απορώ με την επιπόλαιη επιμονή των Γάλλων, αφού ως γνωστό η Ελλάδα έχει ζητήσει χρηματοδότηση και η Γαλλία κωλυσιεργεί, ενώ ως γνωστόν, στην αντίστοιχη περίπτωση της Αιγύπτου η Γαλλική κρατική COFACE εγγυήθηκε την εξαγωγική πίστωση και για τα Mirage και για τη FREMM.
Τι χάνουμε εδώ?
οτι ειναι να γινει θα γινει αρχες του 21 οποτε εχουμε μελλον.Επισης πρεπει να δουμε και τι θα παρει το αμερικα.Οι κορτεναερ θα φυγουν στα 50 ετη.
Σε ερώτηση δημοσιογράφου του ALPHA προς τον πρόεδρο της ΝΔ σχετικά με εξοπλισμούς, απάντησε ότι θα υλοποιήσει το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των F-16 διότι είναι ο κορμός της Π.Α. Επίσης ότι στα πλαίσια των δημοσιονομικών περιορισμών και εξετάζοντας όλες τις δυνατότητες χρηματοδότησης από όλες τις χώρες που έχουμε καλές σχέσεις θα προχωρήσουν και θέματα του Π.Ν(Φρεγάτες) αλλά και του ΣΞ.
https://www.youtube.com/watch?v=InDYf8XZJ8M
Από 50:10” και έπειτα.
Δεν ξέρω τι θα κάνει τελικά, αλλά δείχνει τουλάχιστον επιφανειακά ενημερωμένος…
600εκ το χρονο παιρνουν ΕΞΤΡΑ συνταξεις οι νεοκοποι κ υπεραριθμοι συνταξιουχοι Φωτοπουλοι της ΔΕΗ.Οριστε χρηματοδοτηση για την Αμυνα(φετος για εξοπλισμους υπηρχε κονδυλι ….550εκ για ολα!).Σε βαθος 5ετιας ειναι δηλ 3δις επιπλεον.Μπορεις να χρηματοδοτησεις πολλα προγραμματα αρκει φυσικα να υπαρχει κ η πολιτικη βουληση για πραγματικη ενισχυση
ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος……..
Ας το λάβουν υπόψιν αυτό οι Γάλλοι φίλοι μας
Μαλιστα,η ανανεωση του στολου επιφανειας θα γινει με δυο πλοια τα οποια στην καλυτερη περιπτωση θα ρθουν μετα απο 5-6 χρονια..απ οτι βλεπω το επικρατεστερο σεναριο ειναι για 2+2 πλοια,2 μεχρι το 25 και αλλα 2 μεχρι το 30,απ οτι φαινεται για μολις 2 πλοια οι Γαλλοι δεν μπαινουν σε διαδικασια για αποκτηση ναυπηγειων κτλ ενω τελικα και το θεμα της χρηματοδοτησης απο τα ομολογα ηταν αλλο ενα πυροτεχνημα οπως αυτο της αγορας των δανειων των στρατιωτικων απ το υπεθα κτλ κτλ..
Τα γαλλικά πλοία (Belh@rra) λογικά είναι κορυφαία και κανείς δεν νομίζω να αμφιβάλλει γι’ αυτό.
Το θέμα όμως είναι ότι τα Α/Α όπλα που είναι ολοκληρωμένα πάνω σ’ αυτά είναι ο συνδυασμός Aster15/30.
Το ΠΝ όμως δείχνει να αγαπά τους ESSM που έχει και μάλλον στον μέλλον θα ήθελε έναν συνδυασμό ESSM II/SM-2.
Βέβαια ποτέ δεν ξέρεις.
Δεν θα με εξέπληττε πάντως η επιλογή των μικρότερων Gowind 2500 με ESSM αρχικά για αντικατάσταση των μη εκσυγχρονισμένων Kortenaer που τις κρατάμε με νύχια και με δόντια.
Μετά και σε συνδυασμό με την αναβάθμιση των ΜΕΚΟ συν τις “εκσυγχρονισμένες” Kortenaer έχουμε ένα σχετικό χρονικό περιθώριο για να δούμε τι θα κάνουμε ούτως ώστε να μην κάνουμε βιαστικές κινήσεις.
Αφού όλο και όλο μιλάμε για 2 νέες φρεγάτες σε 100 χρόνια, μήπως η νέα κυβέρνηση κοιτούσε πρώτο πρώτο αν μπορεί να σώσει το θέμα με τις Αδελαίδες και να δει αν μπορούμε και 1-2 Tico/AB όσο γίνεται πιο γρήγορα?
Και στο καπάκι τορπίλες, FOS για τα πάντα να ανέβουν φουλ οι διαθεσιμότητες όσο γίνεται πιο γρήγορα, και συστήματα αυτοπροστασίας για τανκς, μην την πατήσουν σαν τον Σημίτη?
Ο Ερντογάν δεν νομίζω να μας πάει καροτσάκι ως το 2021, τον Αύγουστο θα νιώθει πιο ισχυρός, Σεπτέμβριο παίζει να πάει να κάνει κίνηση, ένα S400 απέναντι από Κύπρο, και ένα απέναντι από Καστελόριζο, κλειδώνει εναέριο χώρο, είναι κοντά στα παράλιά της, στέλνει πολεμικά και κάνει γεώτρηση. Δεν κάνει πόλεμο, αλλά μη πολεμικό γεωπολιτικό τετελεσμένο στο οποίο δεν θ μπορούμε να αντιδράσομε στρατιωτικά
Διαβάστε οπωσδήποτε το άρθρο για την FREMM-FFG(X):
https://www.defensenews.com/naval/2019/07/05/fincantieris-fremm-frigate-design-bulks-up-for-the-us-ffgx-competition/
300t χάλυβα χρειάστηκε να προστεθούν για συμμορφωθεί το σχέδιο με τις προδιαγραφές του USN σχετικά με την αντοχή σε πλήγματα! Επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο…
Ας κοιταξουμε να καπαρωσουμε τιποτα μεταχειρισμενες φρεγατες σε καλη κατασταση να βολευτουμε πιο αμεσα γιατι για ανανεωση με συγχρονα πλοια σε ικανους αριθμους, ουτε μεχρι το 2040. Εδω που τα λεμε τα πιο πολλα πλοια μας μεταχειρισμενα αποκτηθηκαν, πλην των δυο πρωτων “S” και των τεσσαρων ΜΕΚΟ. Θελουμε καταρχην μεταχειρισμενα σκαφη σαν τις ADELAIDE η αλλες για αντιαερπορικη αμυνα περιοχης για αρχη και αλλα σκαφη για να μπορεσουμε να αντικαταστησουμε σταδιακα τις εννεα “S” και να εξοικονομησουμε κονδυλια για την αεροπορια! Η αεροπορία πρεπει να παραμεινει και στο μέλλον το “μακρυ χέρι” των Ε.Δ. και εκει δέν χωρανε εκπτωσεις. Προτιμω να εχω τα πρωτα σαραντα μαχητικα τριτης γενιας και εκσυγχρονισμο των F16 & Mirage και αφθονια σε οπλα και ανταλλακτικα και για το ναυτικο μεταχειρισμενες φρεγατες, εκσυγχρονισμος ΜΕΚΟ, διατηρηση καποιων “S” που να…την παλευουν ακομα λιγο και βεβαια τορπιλλες για τα 214 και συνεχιση της ναυπηγησης επιπλεον δυο υποβρυχιων που ενω την προγραμματιζαν διεκοπη. Οσο για το στρατο, εκσυγχρονισμο των Leopard και κατα τα αλλα…πλεοναζον υλικο σε ΤΟΜΑ , πυροβολικο και λοιπα μεσα απο ΗΠΑ και αλλου. Ετσι κι αλλιως τις προηγουμενες δεκαετιες παλι με μεταχειρισμενα κυριως βολευομασταν και στο στρατο.