27.4 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΌσο εμείς αναρωτιόμαστε για τα λιγοστά ΑΑV-7, οι Τούρκοι ολοκλήρωσαν το δικό...

Όσο εμείς αναρωτιόμαστε για τα λιγοστά ΑΑV-7, οι Τούρκοι ολοκλήρωσαν το δικό τους!

- Advertisement -

Ένα βήμα πιο κοντά στην παραγωγή βρίσκεται το τουρκικό αμφίβιο τεθωρακισμένο όχημα MAV (παλαιότερα γνωστό ως ZAHA), που αναπτύσσεται από την εταιρεία FNSS και προορίζεται να καλύψει τις ανάγκες των Τούρκων Πεζοναυτών.
Όπως ο Ισμαήλ Ντεμίρ αναφέρει στον λογαριασμό του στο Twitter, αυτή τη φορά το όχημα ολοκλήρωσε δοκιμές ανατροπής, που έχουν σκοπό να εξασφαλίσουν την ασφάλεια του πληρώματος και των μεταφερόμενων πεζοναυτών στη θάλασσα. Τώρα αναμένεται να ακολουθήσουν οι δοκιμές αποδοχής και η έναρξη της παραγωγής στο τέλος του 2021 ή τις αρχές του 2022.


Το πρόγραμμα ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και η FNSS θα παραδώσει στο Τουρκικό Ναυτικό 27 οχήματα (23 μεταφοράς προσωπικού, 2 διοικήσεως, 2 περισυλλογής). Το MAV έχει σχεδιαστεί ειδικά για επιχειρήσεις από το “TCG Anadolu” και έχει αποστολή να μεταφέρει με ασφάλεια τους Τούρκους Πεζοναύτες από τα πλοία αποβάσεων στην ακτή.
Το MAV θα μεταφέρει μέχρι 18 πλήρως εξοπλισμένους πεζοναύτες και θα έχει τριμελές πλήρωμα. Το όχημα θα έχει βάρος 30t, μέγιστη ταχύτητα 70km σε οδό και θα αναπτύσσει ταχύτητα έως 7kn στο νερό. Ο οπλισμός του θα περιλαμβάνει πολυβόλο των 12,7mm και βομβιδοβόλο των 40mm.

Η νέα «Πτήση» 04, ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2020

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

15 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
15 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Γαλλία: θα διπλασιάσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ως το 2027

Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι η Γαλλία θα αυξήσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ταχύτερα από ό,τι σχεδιαζόταν, αναγγέλλοντας επιπρόσθετες δαπάνες...

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...