Σύμφωνα με ανακοίνωση της Lockheed Martin ξεκίνησε στις εγκαταστάσεις της στο Fort Worth του Τέξας η συναρμολόγηση του 1000ου F-35, σε συνέχεια παράδοσης της χιλιοστής οπίσθιας ατράκτου από την BAE Systems, που κατασκευάζει το συγκεκριμένο συγκρότημα στο Samlesbury του Lancashire.
Στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις η εταιρία συναρμολογεί με υπεργολαβία το πίσω μέρος της ατράκτου του JSF, περιλαμβανομένου μέρους των καθέτων σταθερών για κάθε F-35 που παράγεται για οποιαδήποτε πελάτη. Η BAE Systems παράγει το άλλο μέρος των καθέτων σταθερών ουραίων επιφανειών στη θυγατρική της, στην Αυστραλία.
Να σημειωθεί ότι η Pratt & Whitney έχει παραδώσει τον χιλιοστό F-135, αν και η παραγωγή των κινητήρων δεν αντιστοιχεί φυσικά στα F-35, δηλαδή ο κινητήρας Νο 1000… δεν προορίζεται για το JSF Νο 1000.
Ας σημειωθεί ότι το 2021 η LM ανέμενε να παραδώσει το χιλιοστό F-35 στο τέλος του 2023, αλλά οι αναστολές της διαδικασίας για διαφόρους λόγους, περιλαμβανομένης και της διερεύνησης για την πρόσφατη πτώση ενός STOVL F-35B τον περασμένο Δεκέμβριο μετέθεσε αυτό το ορόσημο για το 2024.
Παρόλα τα προβλήματα όμως το JSF παραμένει το μαχητικό πέμπτης γενιάς με την μεγαλύτερη παραγωγή, που συνεχώς αυξάνει με συνεχείς παραγγελίες. Ο αντίστοιχος αριθμός για το κινεζικό J-20 πιστεύεται ότι δεν ξεπερνά τα 200, ενώ το ρωσικό Su-57 έχει περίπου 12 αεροσκάφη σε υπηρεσία συν τα 10 πρωτότυπα/αεροπλάνα προπαραγωγής και το F-22 παρέμεινε συνολικά στις 195 μονάδες.