Με αρκετές καθυστερήσεις και προβλήματα, τα οποία αναφέρεται ότι ξεπέρασε, το εγχώριο ινδικό επιθετικό ελικόπτερο LCH (Light Combat Aircraft) μπήκε επιτέλους σε υπηρεσία με την Ινδική Αεροπορία, φέροντας το όνομα «Prachanda» («θηριωδής»), με τις πρώτες μονάδες να έχουν ήδη ενταχθεί στην νεοσύστατη 143 Μοίρα της IAF.
Αν θέλει κάποιος να ιχνηλατήσει την ιστορία του σχετικού προγράμματος θα πρέπει να πάει πίσω στο 1999 και σε ένα από τους πολέμους Ινδίας-Πακιστάν (Kargil War), όταν διαπιστώθηκε η αδυναμία των ελικοπτέρων σε υπηρεσία τότε, να προσεγγίσουν και να διεξάγουν επιχειρήσεις σε τοποθεσίες των Ιμαλαΐων, σε μεγάλα ύψη.
Το πρόγραμμα ενός νέου αεροσκάφους περιστρεφόμενων πτερύγων που θα μπορούσε να καλύψει τέτοιες ανάγκες ως εξοπλισμένο, ξεκίνησε αμέσως μετά, αλλά μόλις το 2006 η HAL (Hindustan Aeronautics Limited), που είχε αναλάβει το έργο, ξεκίνησε την εξέλιξή του. Θα χρειαζόντουσαν τελικά περισσότερα από δέκα χρόνια να μπει ο τύπος σε παραγωγή, ενώ όμως συνεχίζονταν οι δοκιμές, οι οποίες ανέδειξαν πολλές ανεπάρκειες.
Σύμφωνα με ινδικές πηγές, από τα 160 LCH σε παραγγελία, 65 για την Ινδική Αεροπορία και 95 για την Αεροπορία Στρατου, είκοσι περίπου έχουν παραδοθεί.
Η HAL υποστηρίζει ότι μπορεί να επιτύχει ρυθμό συναρμολόγησης 30 ελικοπτέρων ετησίως για να παραδώσει τα υπόλοιπα εντός της προθεσμίας των οκτώ ετών που προέβλεπε το συμβόλαιο, από τα οποία όμως απομένουν λιγότερα από πέντε χρόνια.