Η αμερικανική εταιρεία Boeing παρέδωσε τη Δευτέρα το 11ο και τελευταίο αεροσκάφος στρατηγικών μεταφορών C-17 Globemaster III στην ινδική Αεροπορία (IAF). Συμπτωματικά, το συγκεκριμένο αεροσκάφος είναι ταυτόχρονα και το τελευταίο C-17 που παράγεται από την εταιρεία.
Η Ινδία, η οποία δαπάνησε 262 εκατομμύρια δολάρια για το τελευταίο της C-17 αεροπλάνο, κατάφερε να εξασφαλίσει το τελευταίο αεροσκάφος της γραμμής παραγωγής αν και για το ίδιο αεροσκάφος είχαν εκφράσει επιθυμία η Αυστραλία και το Κατάρ, που επίσης ολοκλήρωναν τις παραγγελίες τους την ίδια περίοδο.
Ωστόσο, το τελευταίο αυτό ινδικό αεροσκάφος, όπως και τα προηγούμενα δέκα εξάλλου, δεν είναι εξοπλισμένο με εξοπλισμό κρυπτογράφησης επικοινωνιών υψηλού επιπέδου, μεταξύ των οποίων το σύστημα SINGCARS, το ασφαλές φωνητικό τερματικό TACTERM και κάποια ακόμα κρίσιμα υποσυστήματα.
Από την ένταξή τους σε υπηρεία το 2013 τα ινδικά C-17 πραγματοποίησαν ένα ευρύ φάσμα επιχειρήσεων σε στρατιωτικές αποστολές και παρείχαν υποστήριξη ειρηνευτικών αποστολών, μεταφορές ανθρωπιστικής βοήθειας και αποστολές ανακούφισης από φυσικές καταστροφές σε διάφορες περιοχές.
Η Ινδία αρχικά είχε υπογράψει συμβόλαιο για την αγορά 10 αεροσκαφών C-17 το 2012 με κόστος 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων, με δυνατότητα προαίρεσης για την αγορά μέχρι έξι επιπλέον αεροσκαφών. Η Ινδία ωστόσο δεν άσκησε την προαίρεση αυτή υποστηρίζοντας ότι η Boeing δεν τήρησε τους όρους της σύμβασης.
Πρόκειται πάντως για το πρώτο σοβαρό συμβόλαιο αμερικανικής εταιρείας προς τις ινδικές Ένοπλες Δυνάμεις μετά από δεκαετίες εμπάργκο με αφορμή το πυρηνικό πρόγραμμα της χώρας. Ακολούθησαν κι άλλα συμβόλαια, όπως για επιθετικά ελικόπτερα AH-64E, μεταφορικά αεροσκάφη C-130J ενώ αμερικανικές εταιρείες συμμετέχουν πλέον ανοιχτά και ενεργά σε ινδικούς διαγωνισμούς.
Η Ινδία ολοκληρώνει τις παραλαβές C-17 Globemaster III – Τίτλοι τέλους για τον γίγαντα της Boeing
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΠΕΠ PULS ή EuroPULS; Μια καλή δυνητική συμφωνία να γίνει καλύτερη
Οι κατακλυσμιαίες εξελίξεις που έλαβαν χώρα στην Ευρώπη τους τελευταίους μήνες και οι οποίες σχετίζονται με αποφάσεις διευκόλυνσης της χρηματοδότησης του (επαν)εξοπλισμού των ευρωπαϊκών...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 20 Μαΐου/1 Ιουνίου 1825: Μανιάκι, η θυσία του...
Σε μια πολύ κρίσιμη φάση της Ελληνικής Επανάστασης, το 1825, με τα αιγυπτιακά στρατεύματα να έχουν σαρώσει κάθε αντίσταση στο Μωριά, ο Παπαφλέσσας επικεφαλής...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...