Έγινε σήμερα στη Λαμία, στο ΚΕΥΠ, όπως κατέγραψε το Lamiareport.gr, η ορκωμοσία της πρώτης σειράς εθελοντριών για τον Ελληνικό Στρατό (με την Β’ ΕΣΣΟ 2026). Παρέστησαν ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης και ο Αρχηγός ΓΕΣ Αντιστράτηγος Γεώργιος Κωστίδης.

Η όλη προσπάθεια είχε και -τις μάλλον αναμενόμενες – δυσκολίες της, καθώς κλήθηκαν για κατάταξη 72, χωρίς να παρουσιαστούν όλες και στην πορεία υπήρξαν και κάποιες αποχωρήσεις. Κάτι που προβλημάτισε την ηγεσία του υπουργείου Άμυνας, με τον υπουργό κ. Δένδια να επισκέπτεται το κέντρο εκπαίδευσης και να ζητά από τις εθελόντριες να αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην πιλοτική αυτή έναρξη του θεσμού. Πάντως η σημερινή ορκωμοσία – για 12μηνη θητεία- είναι ενθαρρυντική αλλά θα αναμένουμε αρκετά για να βγουν συμπεράσματα για την απόδοση του νέου θεσμού.

@lamiareport.gr Ορκίστηκαν οι πρώτες φανταρίνες του Ελληνικού Στρατού στη Λαμία #army #news #fantarines #stratos #lamia ♬ πρωτότυπος ήχος – LamiaReport.gr