Το γεγονός ότι η Boeing δεν βρίσκει αρκετούς εξειδικευμένους μηχανικούς για το project της κατασκευής του νέου προεδρικού αεροσκάφους των ΗΠΑ, του γνωστού Air Force One και σε συνδυασμό με τον μικρότερο – έναντι του αναμενόμενου, αριθμού χορήγησης των κατάλληλων πιστοποιητικών ασφάλειας, την οδήγησε να ανακοινώσει ότι θα καθυστερήσει να το παραδώσει.
Έτσι ενώ η Boeing εξασφάλισε το σχετικό συμβόλαιο, αξίας 3,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων (3,64 δισεκατομμυρίων ευρώ) το 2018 για δύο αεροσκάφη 747-8, τα οποία θα παραδίδονταν το 2024, το Πεντάγωνο ανακοίνωσε φέτος ότι είναι πιθανό να έχουν παραδοθεί μέχρι το 2026.
Η ανάγκη για την Boeing να στραφεί σε έναν προμηθευτή ως εναλλακτική λύση για την εκτέλεση εσωτερικών εργασιών στο αεροσκάφος, αναφέρθηκε στην αναφορά που κατάρτισε το GAO (U.S. Government Accountability Office) ως μία ουσιαστική απειλή για το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του νέου προεδρικού αεροσκάφους.
“Η Boeing βρίσκεται αντιμέτωπη με περιορισμούς για το εργατικό δυναμικό των μηχανικών της, εξαιτίας του ανταγωνισμού που υπάρχει στην αγορά εργασίας,” εξηγεί η αναφορά του GAO. “Όπως τόνισαν από την εταιρία, ένας πρόσθετος περιορισμός εντοπίζεται στη χορήγηση μικρότερου αριθμού διαβαθμισμένων αδειών πρόσβασης για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό, έναντι του αρχικού αριθμού και προκειμένου να εξασφαλιστεί η σχεδιαζόμενη τροποποίηση του αεροσκάφους.”
Η Boeing ανακοίνωσε από την πλευρά της ότι έχει επικεντρώσει την προσοχή της, ώστε να παραδώσει δύο εξαιρετικά αεροσκάφη. “Συνεχίζουμε να κάνουμε σταθερή πρόοδο στο πρόγραμμα VC-25B, καθώς διαχειριζόμαστε μερικές προκλήσεις,” ανέφερε σχετικά.