20.1 C
Athens
Πέμπτη, 29 Μαΐου, 2025
ΝΕΑΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑKizilelma: Πρώτη πτήση στα 20.000 πόδια, για το πρώιμο τουρκικό πρωτότυπο

Kizilelma: Πρώτη πτήση στα 20.000 πόδια, για το πρώιμο τουρκικό πρωτότυπο

- Advertisement -

Νέες φωτογραφίες από τις δοκιμές του μη επανδρωμένου τουρκικού τζετ, Kizilelma, κυκλοφόρησαν, καθώς το αεροσκάφος στην 3η του πτήση έφθασε σε υψόμετρο 20.000 ποδών. Στις φωτό φαίνονται αρκετές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες (ή η απουσία τους…) καθώς το πρώτο πρωτότυπο που τώρα τεστάρεται όπως φαίνεται απέχει αρκετά από την τελική μορφή.

Έτσι στην παρακάτω φωτό που εμφανίζεται καθαρά το κάτω μέρος της ατράκτου, απουσιάζουν οι θύρες ανάσυρσης των σκελών προσγείωσης, τα οποία είναι μόνιμα εκτεταμένα. Στο μπροστινό σκέλος φαίνεται μόνο να υπάρχει θυρίδα ανάσυρσης αν και αυτή μάλλον πρόχειρη. Επίσης η εσωτερική αποθήκη οπλισμού, στο κέντρο της ατράκτου, είναι κλεισμένη, άρα ούτε και εδώ έχουμε τον μηχανισμό ανοίγματος και τις θύρες της. Γενικότερα όλη η κοιλιακή επιφάνεια έχει εμφανή τα σημάδια από πριτσίνια και βίδες, οπότε δεν είναι τελικής επεξεργασίας και φινιρίσματος, που όλα αυτά πρέπει να τα «μειώσει» για να εξασφαλίσει και σχετικά χαμηλό αποτύπωμα στο ραντάρ.

Το ίδιο ισχύει και για τις διάφορες κεραίες που εξέχουν, π.χ. κοντά στα ακροπτερύγια. To ρύγχος του αεροσκάφους επίσης ίσως αλλάξει σε σχήμα, όταν ενσωματωθεί και το ραντάρ AESA που αναμένεται από την Aselsan.

Οι παρατηρήσεις αυτές δεν είναι ασυνήθιστες για αρχικό πρωτότυπο, που φαίνεται να έχει κατασκευαστεί σε βασική μορφή ώστε να ξεκινήσουν οι πτητικές δοκιμές που είναι και κρίσιμες. Ώστε στην πορεία να συμπληρωθεί το πρόγραμμα δοκιμών με νέα πιο εξελιγμένα πρωτότυπα, για δοκιμές ηλεκτρονικών, όπλων κ.λπ.

Πάντως εντύπωση κάνει η δήλωση του Selcuk Bayraktar, ενός από τα δύο αδέλφια, επικεφαλής της κατασκευάστριας Baykar ότι το Kizilelma προορίζεται να μπει σε παραγωγή από τις αρχές του 2024, δηλαδή σε λιγότερο από ένα χρόνο. Δηλαδή πολύ μικρό διάστημα για να ολοκληρωθούν οι δοκιμές της συγκεκριμένης πλατφόρμας. Μια υπόθεση είναι να ξεκινήσει η παραγωγή σε χαμηλό ρυθμό με κάποια αεροσκάφη «εξέλιξης», μέχρι να ολοκληρωθεί η τελική μορφή.

 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

27 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
27 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η δυσκολία στο να πάρουμε γαλλικά υποβρύχια για το Ναυτικό μας

Με την πλειονότητα των ελληνικών υποβρυχίων να είναι παλαιάς τεχνολογίας (Type 209/1100 και Type 209/1200) και να πλησιάζει το τέλος της επιχειρησιακής τους ζωής,...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ: Θα είναι τα κβαντικά ραντάρ το “αντίδοτο” στα F-35;

13
Η τεχνολογία των κβαντικών ραντάρ αποτελεί μία από τις πιο συναρπαστικές εξελίξεις στον τομέα της ανίχνευσης και της στρατιωτικής τεχνολογίας. Πρόκειται για μια καινοτομία...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 28 Μαΐου 1987: Προσγείωση στην Κόκκινη Πλατεία

7
Ο 19χρονος Γερμανός, ερασιτέχνης πιλότος, Ματίας Ρούστ προσγειώνει το αεροσκάφος του Cessna 172 στην Κόκκινη Πλατεία της Μόσχας προκαλώντας αμηχανία και αναστάτωση στη σοβιετική...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

DEFEA 2025: Η ελληνική Scytalys εξελίσσει την ψηφιακή διαχείριση πεδίου μάχης

Κατά τη διάρκεια της αμυντικής έκθεσης DEFEA 2025, συνομιλήσαμε με τον κ. Μανώλη Θεοδωρίδη, επικεφαλής του τεχνικού-εμπορικού τμήματος της Scytalys, για τις επιδόσεις της...

Το Τουρκικό Ναυτικό θα παραλάβει τον Αύγουστο την πρώτη κορβέτα κλάσης Hisar

Το Τουρκικό Ναυτικό αναμένεται να παραλάβει το πρώτο περιπολικό ανοικτής θαλάσσης/κορβέτα, κλάσης Hisar, το TCG Akhisar, τον Αύγουστο, εφόσον δεν σημειωθεί καθυστέρηση στο χρονοδιάγραμμα.Μιλώντας...

H Ινδονησία επίσημα ζητά περισσότερα γαλλικά όπλα: Rafale, φρεγάτες, υποβρύχια και πυροβόλα

Η Ινδονησία και η Γαλλία υπέγραψαν σήμερα Επιστολή Πρόθεσης (Letter of Intent – LoI) για την πιθανή αγορά πρόσθετων μαχητικών Rafale, φρεγατών, υποβρυχίων Scorpene...