10.1 C
Athens
Τετάρτη, 9 Απριλίου, 2025
ΝΕΑΑΜΥΝΑΚΙΝΑΛ: Η κυβέρνηση στοχεύει στη διάλυση της ΕΑΒ

ΚΙΝΑΛ: Η κυβέρνηση στοχεύει στη διάλυση της ΕΑΒ

- Advertisement -

Λάβαμε από το ΚΙΝΑΛ το παρακάτω δελτίο Τύπου σχετικά με το θέμα που έχει πρόσφατα προκύψει στην ΕΑΒ.

Σε πρόσφατη επίσκεψή της, η πρόεδρος του Κινήματος Αλλαγής, Φώφη Γεννηματά, στις εγκαταστάσεις της ΕΑΒ, κατήγγειλε την κυβέρνηση ότι δεν στηρίζει το μέλλον της εταιρείας και αφήνει τους εργαζόμενους απροστάτευτους, χωρίς εργασιακά δικαιώματα, ανασφαλείς και με χαμηλές αμοιβές, ενώ με το νέο εργασιακό νομοσχέδιο μειώνει ακόμη περισσότερο το εισόδημά τους.

Ως επιβεβαίωση των καταγγελιών της προέδρου, έρχεται η ωμή παρέμβαση του Άδωνι Γεωργιάδη, υπουργού Ανάπτυξης και τρίτου εταίρου της ΕΑΒ που δήθεν “μεριμνά” για το μέλλον της, ο οποίος έθεσε το δίλημμα ότι αν η εργολαβική εταιρεία δεν αναλάβει το έργο σε κρίσιμα τμήματα της παραγωγικής διαδικασίας που αφορά στην κατασκευή απαρτίων του F-16, η εταιρία θα κλείσει με απόφαση της κυβέρνησης και όλοι οι εργαζόμενοι θα ψάχνουν για δουλειά…

Οι δηλώσεις σας κύριε υπουργέ κρίνονται απαράδεκτες και θυμίζουν νοοτροπίες και λογικές άλλων εποχών, ενώ δημιουργούν πρόσθετα εμπόδια στη λύση του προβλήματος. Λύσεις που η κυβέρνηση θα έπρεπε να σχεδιάσει και να εφαρμόσει για το μέλλον της ΕΑΒ, κατηγορείτε και απειλείτε τους εργαζόμενους ότι αυτοί είναι δήθεν υπεύθυνοι για την κακή κατάσταση της εταιρείας και τροχοπέδη για την ανάτασή της.

Φταίνε οι εργαζόμενοι για τις καθυστερήσεις στην υλοποίηση του προγράμματος; Όχι, η κυβέρνηση είναι η μόνη υπεύθυνη για τις λάθος πολιτικές της στην εταιρεία. Η κυβέρνηση ευθύνεται για την τελευταία διετή απραξία της εταιρείας και την μη στήριξη και εξυγίανσή της, αλλά και για την απώλεια τεχνογνωσίας και προστιθέμενης αξίας από την απομάκρυνση εξειδικευμένων εργαζομένων της εταιρείας. Ρίχνετε τις ευθύνες σας στην πλάτη των εργαζομένων που ζητούν εργασιακή ειρήνη και αξιοπρεπείς αμοιβές. Πού είναι ο επιχειρησιακός σχεδιασμός σας για το μέλλον της εταιρείας; Μετά από δύο χρόνια διακυβέρνησης ακόμη λειτουργείτε με το “βλέποντας και κάνοντας”!

Απειλώντας τους εργαζόμενους μιας βαριάς βιομηχανίας δεν χτίζεται το μέλλον της εταιρείας και δεν επιτυγχάνεται η εργασιακή ειρήνη και η ασφάλειά τους. Δεν ήταν αρκετός ο εργασιακός μεσαίωνας που έφερε στη βουλή ο κ. Χατζηδάκης με το νομοσχέδιο για τα εργασιακά, δημιουργείτε συνθήκες ομηρίας στους εργαζόμενους με σκοπό τη διάλυση της ΕΑΒ, υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα ανταγωνιστών της εταιρείας. Λες και δεν υπάρχει το κατάλληλο εργατικό δυναμικό στην εταιρεία για να προχωρήσει ομαλά η υλοποίηση του προγράμματος! Λες και ήταν απαγορευτική η πρόσληψη των συγκεκριμένων 15 ατόμων από την ΕΑΒ και όχι από την ανταγωνίστρια εταιρεία της!

Σας καταγγέλλουμε κύριε Γεωργιάδη για την αρνητική συμβολή στην ναυπηγοεπισκευαστική ικανότητα των Ναυπηγείων Ελευσίνας και για την «βόμβα» στα θεμέλια της ΕΑΒ.

Το Κίνημα Αλλαγής θα βρεθεί κυματοθραύστης στις απαράδεκτες συντηρητικές πολιτικές της κυβέρνησης, που δεν προωθούν την βιωσιμότητα και τον ορθολογισμό της ΕΑΒ, με στόχο την τεχνολογική ανάπτυξη της οικονομίας,παραμένοντας αρωγός στους εργαζόμενους της ΕΑΒ με ανάληψη κοινοβουλευτικών προτάσεων προς την κυβέρνηση, στηρίζοντας τα δίκαια αιτήματά τους και διασφαλίζοντας το μέλλον τους.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

65 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
65 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Η αναβάθμιση των αυστραλιανών M113AS4, που κόστισε πολλά και απέδωσε λίγα

Το M113, ένα από τα πιο εμβληματικά τεθωρακισμένα οχήματα μεταφοράς προσωπικού (APC) στην στρατιωτική ιστορία, γεννήθηκε τη δεκαετία του 1960 από την FMC Corporation...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Ώρα μηδέν για την ευρωπαϊκή άμυνα και ασφάλεια

2
Του Δρ. Κωνσταντίνου Π. Μπαλωμένου, πολιτικού επιστήμονα- διεθνολόγου, πρώην γενικού διευθυντή Γενικής Διεύθυνσης Πολιτικής Εθνικής Άμυνας και Διεθνών Σχέσεων (ΓΔΠΕΑΔΣ) του υπουργείου Εθνικής Άμυνας...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 8 Απριλίου 1904: H ίδρυση της “Αντάντ”, οι...

0
Βρετανία και Γαλλία συνυπογράφουν την «Εγκάρδια Συμφωνία» (Entente Cordiale), θέτοντας τέρμα στην υπερχιλιετή διαμάχη μεταξύ τους, δημιουργώντας τη βάση της συμμαχίας τους έναντι των...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Νέο βλήμα ακριβείας Bullseye για τις ΗΠΑ, προϊόν συνεργασίας General Atomics και Rafael

Η General Atomics Electromagnetic Systems (GA-EMS) ανακοίνωσε στις 7 Απριλίου 2025 τη συνεργασία της με την ισραηλινή Rafael Advanced Defense Systems για την κατασκευή...

H Airbus σχεδιάζει το φουτουριστικό cockpit του FCAS

Η ευρωπαϊκή αεροδιαστημική βιομηχανία βρίσκεται σε μια εποχή ραγδαίων αλλαγών και εξελίξεων, με την τεχνολογία να αποτελεί τον κινητήριο μοχλό για τη διαμόρφωση του...

Αργεντινή: τουρκική πρόταση για εκσυγχρονισμό φρεγατών ΜΕΚΟ

Η τουρκική εταιρεία Aselsan έχει παρουσιάσει την πρότασή της για τον εκσυγχρονισμό των φρεγατών MEKO 360 του Ναυτικού της Αργεντινής στο περιθώριο της έκθεσης...