Με καθυστέρηση οκτώ ετών (αφού η πρόβλεψη ήταν για το 2011) πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση το πρωτότυπο Il-112B, που επιδιώκεται από την Voronezh Aircraft Production Association ως αντικαταστάτης των An-26. Όπως είχαμε γράψει το αεροσκάφος είχε εμφανιστεί στις αρχές Δεκεμβρίου 2018 και πραγματοποίησε δοκιμές τροχοδρόμησης μέσα στον ίδιο μήνα.
Το σχετικό πρόγραμμα, στο στρατιωτικό του σκέλος, οι παραγγελίες του οποίου θα σηκώσουν το βάρος του, μέσα στη δεκαετία του 2010 «κόπηκε» και επανήλθε δυο φορές παλινδρομώντας ανάμεσα σε αντίστοιχες αποφάσεις της ηγεσίας της ρωσικής αεροπορίας.
Το πρόγραμμα δεν έχει ακόμη διασφαλίσει το μέλλον του αφού οι όποιες παραγγελίες θα ακολουθήσουν τις δοκιμές.
Το αεροπλάνο, με σημαντικά ευρύτερη άτρακτο συγκριτικά με αυτή του An-26, έχει μέγιστο βάρος απογείωσης 21 τόνους, με μέγιστη μεταφορική ικανότητα πέντε τόνων.
Η σημαντική καθυστέρηση οφείλεται και στην αρχική απόφαση για προμήθεια του an 140 στην θέση των an 26/32 πριν βέβαια τα σπάσουν Ρωσία Ουκρανία. Άλλο ένα προγραμμα των ρωσων που εκκρεμεί είναι το il 214.