Η παγκόσμια εμπορική αεροπορική κίνηση δεν θα επανέλθει στο επίπεδο που ήταν πριν από την κρίση του νέου κορονοϊού μέχρι το 2024, κυρίως λόγω της αβεβαιότητας σε ό,τι αφορά το άνοιγμα των συνόρων, η οποία αποθαρρύνει τα διεθνή ταξίδια, εκτιμά η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ).
«Εκτιμούμε τώρα ότι δεν θα φτάσουμε στο επίπεδο (της αεροπορικής κίνησης) του 2019 πριν από το 2024, δηλαδή έναν χρόνο αργότερα απ’ όσο υπολογίζαμε προηγουμένως» είπε ο Μπράιαν Πιρς, ο οικονομικός διευθυντής της IATA, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. Ως αιτίες, επικαλέστηκε την πιο αργή αποκατάσταση των αεροπορικών συνδέσεων τον Μάιο και τον Ιούνιο και την αβεβαιότητα όσον αφορά την άρση των περιορισμών στα σύνορα.
Κατά το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, η αποκατάσταση των αεροπορικών συνδέσεων θα είναι «πιο αργή απ’ όσο ελπίζαμε, το παρατηρήσαμε ήδη τον Μάιο και τον Ιούνιο», πρόσθεσε, επισημαίνοντας ότι η αναζωπύρωση της Covid-19 σε ορισμένες χώρες εμποδίζει το άνοιγμα των συνόρων.
Η ΙΑΤΑ υπολογίζει πλέον ότι η πτώση της εναέριας κυκλοφορίας θα φτάσει στο 63% φέτος, αντί για 55% που ήταν η προηγούμενη εκτίμησή της. «Οι προβλέψεις εξαρτώνται κατά πολύ από τον τρόπο με τον οποίο οι χώρες ελέγχουν την επιδημία», πρόσθεσε ο Πιρς. Όπως είπε, η ανακάλυψη ενός εμβολίου θα μπορούσε να βελτιώσει την κατάσταση για τις αεροπορικές εταιρείες.
«Το Ηνωμένο Βασίλειο διέκοψε τη σύνδεσή του με την Ισπανία και αυτό προκαλεί αβεβαιότητα», συνέχισε, παρατηρώντας επίσης ότι δεν έχουν ξαναρχίσει μαζικά οι πτήσεις μεγάλων αποστάσεων, κυρίως οι υπερατλαντικές.
Η ΙΑΤΑ, στην οποία μετέχουν 290 αεροπορικές εταιρείες, εκτιμά ότι τα διαφυγόντα κέρδη του τομέα για το 2020 θα ανέλθουν σε 419 δισεκατομμύρια, λόγω της κρίσης του νέου κορονοϊού. Θα μειωθούν δηλαδή στο μισό τα έσοδα του τομέα παγκοσμίως.
ΙΑΤΑ: Το 2024 θα επανέλθει η παγκόσμια αεροπορική κίνηση στο επίπεδο που ήταν πριν από την πανδημία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: ATACMS, SCALP, Storm Shadow κατά Ρωσίας, στρατηγική ευκαιρία και ρίσκο
Σε μια ανατροπή των στρατιωτικών ισορροπιών στον πόλεμο της Ουκρανίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία και τη Βρετανία, έδωσαν την άδεια...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 19 Νοεμβρίου 1941: Ναυμαχία “Sydney” και “Kormoran”, αλληλοεξόντωση...
Το Αυστραλιανό καταδρομικό HMAS Sydney, συναντά το γερμανικό επιδρομικό Kormoran περί τα 200 χλμ. ανοιχτά των ακτών της δυτικής Αυστραλίας και εμπλέκεται σε πολύωρη...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...