22.9 C
Athens
Σάββατο, 10 Μαΐου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΕ-ΜΠΕH Ryanair κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν

H Ryanair κλείνει τη βάση της στην Αθήνα για τη χειμερινή σεζόν

- Advertisement -

Την απόφαση να κλείσει τη βάση της στην Αθήνα τη χειμερινή σεζόν έλαβε η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία Ryanair.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, αποδεσμεύει δύο αεροσκάφη της από το αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”, μειώνοντας τα δρομολόγια της σε 10, από 29 που ήταν προγραμματισμένα.

Η Ryanair θα διατηρήσει 10 δρομολόγια από Αθήνα προς Δουβλίνο, Λονδίνο, Βρυξέλλες, Μιλάνο, Μπολόνια, Ρώμη, Βουδαπέστη, Κατοβίτσε, Βιέννη και Μάλτα, μη σταθμεύοντας πλέον κανένα αεροσκάφος στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Αυτό σημαίνει ότι οι τέσσερις βάσεις που διέθετε στην Αθήνα το 2019 και πέρυσι έγιναν δύο, θα μηδενίσουν τη φετινή χειμερινή σεζόν. Η ιρλανδική εταιρεία, που έχει μερίδιο στην ελληνική αγορά περίπου στο 7% (πίσω από την Aegean 38% και τη Sky Express 15%), θα διατηρήσει τη βάση της Θεσσαλονίκης και θα διεξάγει δρομολόγια προς τη Θεσσαλονίκη και από τα Χανιά και από και προς τη συμπρωτεύουσα.

Ο CEO της Ryanair, Eddie Wilson σε δήλωσή του τονίζει «Είμαστε απογοητευμένοι που ανακοινώνουμε το κλείσιμο της βάσης μας στην Αθήνα στα τέλη του Οκτώβρη του ’22 για τη χειμερινή περίοδο, αλλά η ελληνική κυβέρνηση απέτυχε ανεξήγητα να ανταποκριθεί στα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης της Ryanair σε ένα τόσο απαραίτητο πρόγραμμα ανάκαμψης του τουρισμού για να μειώσει τα μη ανταγωνιστικά αερολιμενικά τέλη που θα βοηθούσαν στην αποκατάσταση της κυκλοφορίας μετά την πανδημία, όπως έχουν ήδη κάνει η Κροατία, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία και άλλες χώρες.

Το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς η ελληνική κυβέρνηση και η γερμανική ιδιοκτησία υψηλού κόστους αποτυγχάνουν να προσφέρουν για τον λαό και την οικονομία της Ελλάδας».

Και συνεχίζει «Ζητάμε και πάλι από τον υπουργό Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια να απαντήσει στις γραπτές αναπτυξιακές μας προτάσεις με τις οποίες προσφέρουμε τον μετασχηματισμό της τουριστικής αγοράς της Ελλάδας τα επόμενα 5 χρόνια, διπλασιάζοντας την κίνηση σε 10 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως, ενισχύοντας τον τουρισμό εκτός αιχμής, δημιουργώντας 4.000 τοπικές θέσεις εργασίας και υποστήριξη της τόσο αναγκαίας περιφερειακής ανάπτυξης.

Αυτή η αποτυχία δέσμευσης της ελληνικής κυβέρνησης έχει ήδη οδηγήσει στο κλείσιμο της βάσης μας στη Ρόδο από τη Ryanair αυτό το καλοκαίρι και τώρα μας έχει αναγκάσει να κλείσουμε τη βάση μας στην Αθήνα αυτόν τον Οκτώβριο και να αναδιαθέσουμε αυτή τη χωρητικότητα σε ανταγωνιστικούς προορισμούς χαμηλότερου κόστους, όπως η Ιταλία, η Ισπανία, η Κύπρος και η Πορτογαλία.

Η δομή χρέωσης των αεροδρομίων στην Ελλάδα είναι δυσλειτουργική, καθώς επιβραβεύει τους Γερμανούς φορείς εκμετάλλευσης αεροδρομίων που ελέγχουν ζωτικό μέρος της ελληνικής εθνικής υποδομής εις βάρος της οικονομικής ανάπτυξης στον τουρισμό και τη συνδεσιμότητα.

Είναι ανεξήγητο το γεγονός ότι η ελληνική κυβέρνηση δεν χρησιμοποιεί κίνητρα στα ελληνικά αεροδρόμια για να προωθήσει τις ελληνικές επιχειρήσεις και θέσεις εργασίας, αντί να προστατεύει παρωχημένες γερμανικές πρακτικές υψηλού κόστους.

Καλούμε τον υπουργό Κικίλια να απαντήσει επιτέλους εγγράφως στις αναπτυξιακές προτάσεις της Ryanair που θα μεταμορφώσουν τον ελληνικό τουρισμό δημιουργώντας χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα κατά τη χειμερινή περίοδο».

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

14 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
14 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

PrSM, ένας βαλλιστικός πύραυλος ικανός και για αεράμυνα – πως θα προσέφερε στο Αιγαίο

Η εξέλιξη της στρατιωτικής τεχνολογίας φέρνει συνεχώς νέες δυνατότητες που αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι ένοπλες δυνάμεις σχεδιάζουν και εκτελούν επιχειρήσεις. Μια...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Η Ινδία ζητά πρόσβαση στον κώδικα των Rafale – η γνωστή...

3
Πρόσφατη δημοσίευση στην ιστοσελίδα Indian Defence Research Wing αποκάλυψε την διαμάχη ανάμεσα στην Ινδία και τη γαλλική Dassault Aviation, σχετικά με την πρόσβαση στον...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 9 Μαΐου 1941: ‘Go for the Enigma’, οι...

14
Το Γερμανικό υποβρύχιο U-110 (Type IXB U-boat) καταλαμβάνεται από άγημα του βρετανικού αντιτορπιλικού HMS Bulldog που μαζί με το HMS Broadway του είχαν προξενήσει...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η Ινδία ζητά πρόσβαση στον κώδικα των Rafale – η γνωστή διαμάχη επαναλαμβάνεται

Πρόσφατη δημοσίευση στην ιστοσελίδα Indian Defence Research Wing αποκάλυψε την διαμάχη ανάμεσα στην Ινδία και τη γαλλική Dassault Aviation, σχετικά με την πρόσβαση στον...

Η BAE Systems προτείνει στην Ελλάδα τοπική παραγωγή για το τεθωρακισμένο CV90!

Η BAE Systems αναφέρει στον λογαριασμό της στο Facebook πως το τεθωρακισμένο όχημα μάχης (ΤΟΜΑ) CV90, αποτελεί την τέλεια επιλογή για τις ανάγκες της...

Ακόμη δεν έχει γίνει συμβόλαιο για τα 52 βλήματα RAM που έχουν εγκριθεί για το Πολεμικό Ναυτικό

Εκπρόσωπος της RAMSys, της εταιρείας που παράγει το σύστημα εγγύς άμυνας RAM, ανέφερε κατά τη διάρκεια της έκθεσης DEFEA 2025, ότι αναμένουν την υπογραφή...