11.5 C
Athens
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗHütter Hü 211: μια φιλόδοξη διαφορετική επανέκδοση του He 219

Hütter Hü 211: μια φιλόδοξη διαφορετική επανέκδοση του He 219

- Advertisement -

Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα δημιουργήματα του αεροναυπηγού και πιλότου ανεμοπλάνων Wolfgang Hütter φάνηκε να είναι το νυχτερινό αναγνωριστικό Hü 211που θα διέθετε πρακτική εμβέλεια άνω των 6.000 χιλιομέτρων. Το κύριο χαρακτηριστικό γνώρισμα όλων των projects στα οποία εργάστηκε ο Hütter μεταξύ του 1942 και 1945 ήταν η υιοθέτηση βασικών στοιχείων από άλλα αεροσκάφη και σχέδια. Κόκπιτ, άτρακτοι, συστήματα προσγείωσης, ατρακτίδια κινητήρων κλπ προέρχονταν από γνωστά αεροπλάνα σαν τo He 219, Ju 288 και Do 335. Κατά βάση, μόνο οι πτέρυγες και ουραίες επιφάνειες αποτελούσαν αυθεντίες του. Το πιο ίσως τρανταχτό παράδειγμα είναι η επανασχεδίαση του He 219Ε.

Heinkel He 219: η υποτιμημένη «κουκουβάγια» της Luftwaffe

 

Σε μια συνεδρίαση της 25ης Μαΐου του 1944 στο Βerchtesgaden, με την παρουσία του ιδίου του Hermann Göring, ο Dr. Ernst Heinkel είχε προτείνει συνεργασία με τους Wolf Hirth και Wolfgang Hütter για το σχεδιασμό και κατασκευή πτερύγων και ουραίων τμημάτων από ξύλο με σκοπό τη μείωση του βάρους του He 219 από 3.900 σε λιγότερα από 1.000 κιλά. Εκείνη η συνεδρίαση απεδείχθη τελικά αποφασιστικής σημασίας για την ανάθεση από το Υπουργείο Αεροπορίας της δημιουργίας ενός Fernerkunder (μακράς εμβελείας αναγνωριστικό) και ενός Nachtzerstörer (βαρύ νυχτερινό μαχητικό).

Τα υπογεγραμμένα έγγραφα, με την ένδειξη «υψίστου προτεραιότητας», δόθηκαν στον Hütter ο οποίος ίδρυσε την Wolfgang Hütter Flugzeugbau GmbH στο Kirchheim/Teck. Οι προκεχωρημένες, και δυσμενείς για τη ναζιστική Γερμανία συνθήκες του πολέμου, τον υποχρέωσαν να σχεδιάσει ένα αεροσκάφος αρκετά όμοιο με το He 219 στο συντομότερο δυνατό χρόνο, το οποίο θα διέφερε μόνο ως προς τις πτέρυγες, τις ουραίες επιφάνειες και την εμβέλεια.

Το αεροπλάνο που θα προέκυπτε, έπρεπε να έχει ταχύτητα μεγαλύτερη των 720 χιλιομέτρων την ώρα σε μεγάλο υψόμετρο ώστε να μπορεί να ανταγωνιστεί το de Havilland «Mosquito». Το όνομά του, Hü 211, δόθηκε με την αποδοχή και έγκριση του Ernst Heinkel. Δεδομένου ότι δε βρέθηκε κάτι που απαιτούσε διόρθωση ή βελτίωση στην άτρακτο και την ουρά του He 219, ο Hütter τα συμπεριέλαβε αυτούσια στο δικό του σχέδιο.

Με τις μονοκόμματες ξύλινες πτέρυγες, το αεροσκάφος έμοιαζε αρκετά με υψηλής αποδόσεως αερόπτερο. Το κεντρικό από τα τρία τμήματά τους θα διέθετε αποψυκτικό ηλεκτρικό σύστημα και θα είχε εγκατεστημένες δεξαμενές συνολικής χωρητικότητας 3.600 λίτρων καυσίμου, καθώς και δύο ακόμη χώρους για 360 λίτρα μείγματος έκχυσης μεθανόλης-νερού στους κινητήρες. Τρεις ακόμη αυτοσφραγιζόμενες δεξαμενές για επιπλέον 5.100 λίτρα θα τοποθετούνταν στην άτρακτο, ανεβάζοντας την όλη χωρητικότητα καυσίμου στα 8.700. Στην κατάληξη της ουράς θα ήταν ενσωματωμένο αλεξίπτωτο που θα άνοιγε κατά την προσγείωση.

Ο ίδιος ο Hütter υπολόγιζε πως το αεροσκάφος θα παραδιδόταν στο AVA Göttingen στις 12 Οκτωβρίου του 1944, ενώ η πρώτη πτήση θα μπορούσε να λάβει χώρα κατά το τέλος του Φεβρουαρίου του 1945. Δύο πρωτότυπα ήταν υπό κατασκευή, αλλά καταστράφηκαν κατά τη διάρκεια αεροπορικού βομβαρδισμού το Δεκέμβριο του 1944. Ως αποτέλεσμα, δεν έμεινε απολύτως τίποτα από τις έως τότε εργασίες.

Δομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Πλήρωμα: 2 μέλη
  • Μήκος: 16,5 μέτρα
  • Ύψος: 4.8 μέτρα
  • Έκταση πτερύγων: 24,5 μέτρα
  • Επιφάνεια πτερύγων: 40 τετραγωνικά μέτρα
  • Βάρος (κενό): 9.480 κιλά
  • Βάρος απογείωσης: 17.500 κιλά
  • Κινητήρες: 2 αστεροειδείς, 24 κυλίνδρων, Junkers Jumo 222E/F με υπεσυμπιεστές, ισχύος 3.200 ίππων

Προβλεπόμενες επιδόσεις

  • Μέγιστη ταχύτητα (επίπεδο θαλάσσης): 620 χλμ/ώρα
  • Μέγιστη ταχύτητα (7.300 μέτρα): 710 χλμ/ώρα
  • Εμβέλεια (επίπεδο θαλάσσης): 6,350 χλμ
  • Εμβέλεια (υψόμετρο 7.000 μέτρα): 8.000 μέτρα
  • Ανώτατο υψόμετρο (με πλήρες φορτίο): 11.100-13.000 μέτρα
  • Ρυθμός ανόδου (με πλήρες φορτίο): 10.000 εντός 3,5 λεπτών

Οπλισμός

  • 2 εμπρόσθια ΜG 151/20 και 2 αμυντικά ΜG 151/20

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

2 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
2 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Η Ουκρανία στον αστερισμό των πυρηνικών πυραύλων – η στάση της Ελλάδας

Του Ιπποκράτη Δασκαλάκη, Αντιστρατήγου ε.α., διδάκτορος Διεθνών Σχέσεων, διευθυντή μελετών του Ελληνικού Ινστιτούτου Στρατηγικών ΜελετώνΚαι ξαφνικά μετά την πτήση του ρωσικού βαλλιστικού πυραύλου Oreshnik...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Think…ΙnTheBox, καραμπίνες κατά drones – χιλιάδες Έλληνες έτοιμοι για τέτοια δράση

37
Η χρήση των drones στον σύγχρονο πόλεμο έχει γίνει πλέον η νέα σταθερά. Και αντίστοιχα η αντιμετώπιση τους έχει γίνει κορυφαία ανάγκη, όπου προτείνονται...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Νοεμβρίου 1919: Το τέλος του Μεγάλου Πολέμου...

0
Υπογράφεται στην πόλη Νεϋγί (Neuilly-sur-Seine) της Γαλλίας η ομώνυμη συνθήκη ειρήνης μεταξύ Βουλγαρίας και των δυνάμεων της Entente, που καθόριζε τα σύνορα της πρώτης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

22 Νοεμβρίου 1940. Η απελευθέρωση της Κορυτσάς και ο θρυλικός αεροπόρος Πελοπίδας Φράγκος

Του Ηλία Στ. Δημητρόπουλου, Σμηνάρχου ε.α- Ιστορικού ερευνητήΕίναι κάπως παράδοξο κι όμως συμβαίνει. Πολλές είναι οι περιπτώσεις που διάφορες προσωπικότητες τυγχάνει να είναι γνωστές...

Blast from the past: F-102 με πυραύλους AIM-4 σε εσωτερική αποθήκη

Αν κάποιοι νομίζουν πως οι εσωτερικές αποθήκες πυραύλων αέρος-αέρος, είναι μια "καινοτομία" των F-22 & F-35, πλανώνται!To Convair F-102 Delta Dagger ήταν ένα από...

To T-6 Harvard πετά ξανά με τα χρώματα της Πολεμικής Αεροπορίας!

Το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, σε συνεργασία με το κοινωφελές Ίδρυμα «ΙΚΑΡΟΣ» είχαν προβεί στη σύναψη σύμβασης, βάσει της οποίας παραχωρείται σε αυτό αεροσκάφος T-6...