12.4 C
Athens
Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗH RAF συγκροτεί δεύτερη εκπαιδευτική Μοίρα Hawk λόγω αυξημένων αναγκών

H RAF συγκροτεί δεύτερη εκπαιδευτική Μοίρα Hawk λόγω αυξημένων αναγκών

- Advertisement -

 

Η ιστορική 25η Moίρα Μαχητικών θα μοιραστεί με την 4η Μοίρα στην βάση Valley το έργο της προκεχωρημένης εκπαίδευσης στα τζετ, αναλαμβάνοντας το πρώτο στάδιο του AFJT (Advanced Fast Jet Training) για τους χειριστές της RAF και του Βασιλικού Ναυτικού στα εκπαιδευτικά Τ.2 Hawk της BAE Systems. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση της RAF, η Μοίρα αναμένεται να αναλάβει τον νέο της ρόλο στα τέλη του τρέχοντος έτους.

Οι αυξημένες ανάγκες για χειριστές «ταχέων αεριωθουμένων» κατά την ορολογία της RAF, ήταν ο λόγος που κρίθηκε αναγκαία η ανασυγκρότηση του 25 (F) Squadron ως δεύτερης εκπαιδευτικής Μοίρας καθώς ο αριθμός των Μοιρών που επιχειρούν με Typhoon ενισχύθηκε στις 24 Ιουλίου με την ανασυγκρότηση του 12 Squadron στο Coningsby και την επικείμενη μετάπτωση του IX(B) Squadron στον ίδιο τύπο το επόμενο έτος στο Lossiemouth. Σημειωτέον ότι ανάγκες υπάρχουν και για χειριστές που θα επανδρώσουν τα νέα μαχητικά 5ης γενεάς F-35B Lightning ΙΙ του 617 Squadron που έχουν την βάση τους πλέον στο Marham.
Η 25η Μοίρα Μαχητικών συγκροτήθηκε στο Montrose της Σκωτίας στις 25 Σεπτεμβρίου 1915 πολεμώντας και στους δύο Παγκοσμίου Πολέμους. Πέρασε στην εποχή των τζετ επιχειρώντας με διάφορα αεριωθούμενα της πρώτης γενιάς μαχητικών, όπως το νυχτερινής δίωξης Vampire NF.10 (ήταν η πρώτη Μοίρα που εξοπλίσθηκε με τον τύπο τον Ιούλιο του 1951 πετώντας με αυτόν μέχρι τον Απρίλιου του 1954) και το «Ιπτάμενο Σίδερο» Gloster Javelin FAW.9R (Δεκέμβριος 1958 – Νοέμβριος 1962) πριν καταστεί μονάδα αεράμυνας με πυραύλους Bloodhound και τελευταία με αναχαιτιστικά Tornado F3 μέχρι την διάλυσή της στις 4 Απριλίου 2008.

Προς το παρόν το προκεχωρημένο εκπαιδευτικό στάδιο πραγματοποιείται με 28 Hawk Τ.2 του ΙV (AC) Squadron στο Valley της βόρειας Ουαλίας. To «πακέτο» της εκπαίδευσης στο RAF Valley παρέχεται από την Ascent Flight Training Services σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πτητικής Εκπαίδευσης για την 22η Πτέρυγα –No 22 (Training) Group– της RAF στο πλαίσιο του UK MFTS (United Kingdom Military Flying Training System) του βρετανικού υπουργείου Άμυνας.
Εκτός των αεροσκαφών Hawk, η Ascent χρησιμοποιεί δύο εξομοιωτές FMS (Full Mission Simulators) συν έξι FTD (Flying Training Devices) και ένα DTT (Desk Top Trainer) στο φορητό υπολογιστή κάθε εκπαιδευόμενου. Ο συνδυασμός των ανωτέρω με την εκπαίδευση εδάφους και αέρος συνιστούν το στάδιο της προκεχωρημένης εκπαίδευσης στα τζετ που περνούν οι υποψήφιοι πιλότοι μαχητικών μετά τις ώρες που βάζουν στα στροβιλοελικοφόρα Tucano T.Mk 1 του 72 Sqn κατά το βασικό στάδιο (BFJT, Basic Fast Jet Training) στο Linton-on-Ouse.
Το T.Mk 2, όπως είναι γνωστό στην RAF το Hawk Mk 128, διαθέτει glass cockpit και ηλεκτρονικά που παρέχουν την δυνατότητα ρεαλιστικής προκεχωρημένης εκπαίδευσης διευκολύνοντας την εισδοχή των χειριστών σε πιο πολύπλοκες τακτικές καταστάσεις. Αυτό σύμφωνα με την RAF σημαίνει ότι οι εκπαιδευόμενοι ουσιαστικά «κατεβάζουν» εκπαίδευση επιχειρησιακού σταδίου OCU στα Hawk, κάτι απείρως οικονομικότερο από το να πετούν Tornado ή Typhoon.


 

 



Αλέξανδρος Θεολόγου
 

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Ειδικές δυνάμεις σε όλα τα υποβρύχια του ΠΝ με νέας γενιάς υποθαλάσσια σκούτερ

Για δεκαετίες, η συζήτηση γύρω από την ισχύ ενός υποβρυχίου επικεντρώνεται σχεδόν αποκλειστικά στις τορπίλες, στα βλήματα cruise και στα συστήματα αισθητήρων. Στη σύγχρονη...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τι εξοπλισμούς θέλει η Ελλάδα από τον κανονισμό SAFE

68
Αρκετά σύνθετο και με ασάφειες παραμένει το πρόγραμμα ελληνικής συμμετοχής στον ευρωπαϊκό χρηματοδοτικό κανονισμό SAFE, περί ταχείας κοινής προμήθειας αμυντικών εξοπλισμών, μαζί με άλλα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Δεκεμβρίου 1943: Το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων

3
Ως αντίποινα για την καταστροφή γερμανικού στρατιωτικού αποσπάσματος του 749 Συντάγματος Ορεινών Κυνηγών, που διενεργούσε αντιανταρτικές επιχειρήσεις κατά του ΕΛΑΣ στην ευρύτερη ορεινή περιοχή...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ειδικές Δυνάμεις των ΗΠΑ επιβιβάστηκαν σε πλοίο στον Ινδικό, που μετέφερε φορτίο από την Κίνα στο Ιράν

Οι Ηνωμένες Πολιτείες προχώρησαν σε μια από τις πιο αποκαλυπτικές επιχειρήσεις θαλάσσιας επιβολής κυρώσεων των τελευταίων ετών, όταν Ειδικές Δυνάμεις επιβιβάστηκαν σε εμπορικό πλοίο...

Σοβαρή βλάβη στο νέο υποβρύχιο της Ταϊβάν αποκαλύπτει τα όρια της εγχώριας ανάπτυξης προηγμένων υποβρυχίων

Το νέο, εγχώριας σχεδίασης υποβρύχιο της Ταϊβάν, Hai Kun (SS-711), αντιμετώπισε σοβαρή βλάβη στο υδραυλικό του σύστημα κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών, γεγονός που...

Το Gripen “πάει πόλεμο”: Βάπτισμα του πυρός απέναντι στην Καμπότζη

Η σύγκρουση που εξελίχθηκε το 2025 στα σύνορα Ταϊλάνδης και Καμπότζης αποτέλεσε την πρώτη πραγματική πολεμική εμπλοκή για τα JAS 39 Gripen της Βασιλικής...