Το Γερμανικό Ναυτικό ανέλαβε τη διοίκηση της πολυεθνικής ειρηνευτικής δύναμης UNIFIL Maritime Task Force (MTF), που ξεκίνησε στα ανοικτά του Λιβάνου τον Οκτώβριο του 2006.
Mit Flottillenadmiral Schulz hat Deutschland die Führung über den maritimen Anteil von #UNIFIL übernommen. Was das für die #BundeswehrimEinsatz bedeutet und vor welchen neuen Aufgaben die #Kameraden stehen ist hier zu lesen
https://t.co/5acsB8zz0a@deutschemarine @Bw_Einsatz pic.twitter.com/ddnHdmcTfZ
— Bundeswehr (@bundeswehrInfo) January 15, 2021
Σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας της Γερμανίας, η ανάληψη των καθηκόντων έγινε στις 15 Ιανουαρίου και θα έχει σαν αποτέλεσμα τη μετακίνηση προσωπικού από τη Λεμεσό στη Νακούρα, μια μικρή πόλη στον νότιο Λίβανο όπου έχει την έδρα της η UNIFIL. Ωστόσο, οι Γερμανοί δεν θα εγκαταλείψουν εντελώς την Κύπρο, στα λιμάνια της οποίας θα εξακολουθεί να ελλιμενίζεται το γερμανικό πλοίο που συμμετέχει στην αποστολή.
Σήμερα στην UNIFIL MTF δίνουν το παρών πέντε χώρες (Γερμανία, Ελλάδα, Ινδονησία, Μπαγκλαντές, Τουρκία), κάθε μία αναπτύσσοντας από ένα πλοίο. Σκοπός της αποστολής είναι η επιτήρηση των χωρικών υδάτων του Λιβάνου και η αποτροπή άφιξης παράνομων φορτίων με πλοία, σε συνεργασία με το Λιβανικό Ναυτικό.
Ένα, πανάκριβο, αεροπλανοφόρο που δεν θα μπορεί να απονηώνει και να ανακτά αεροσκάφη…
Αυτό κι’ αν είναι οξύμωρον…
Δουλειά δεν είχε ο διάολος …
Τι μας πείραζε η κλάση Νίμιτς δηλαδή;
Επίσης, μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς συνάδει η ασφάλεια πτήσεων με την μετακίνηση της νησίδας τόσο πίσω, εγγύτατα στο ίχνος πτήσεως των προσνηουμένων αεροσκαφών; Αν μελλοντικές ανάγκες επιβάλλουν ένα αεροσκάφος τεραστίου εκπετάσματος πτερύγων όπως το Α/ΚΑ/ΕΑ/ΕΚΑ-3Β Skywarrior (που όμως πετούσε ακόμη και από τα μικρά αναβαθμισμένα κλάσεως Εσσεξ, τα λεγόμενα 27Charlie!), τι θα γίνει; Θα κάνουμε το σταυρό μας σε κάθε προσνήωση μην “βρει” στη νησίδα;
Επίσης, έχει μελετηθεί επισταμένως η πιθανή επίδραση ενός τόσο ισχυρού μαγνητικού πεδίου όσο αυτό που δημιουργεί ο η/μ καταπέλτης σε όλα τα πιθανά ηλεκτρονικά όλων των υπηρετούντων και μελλοντικών τύπων;
Μετά το φιάσκο με τα Ζουμβαλτ, την μείωση της οροφής του στόλου των F-22 και άλλα πολλά, τώρα και αυτό.
Προφανώς το να είσαι ο Νο1 στον κόσμο είναι πολύ ακριβό σπορ, αλλά μήπως και οι τιμές των πολεμικών βιομηχανιών έχουν τελείως ξεφύγει;
(ρητορικό είναι το ερώτημα)
τι αμα δεν κανει εδω σε μας τρεις κορτεναερ στελνουμε λεμε

Υπερβολές των αμερικανών, σιγά την καταστροφή, ακυρώνουν τα C και παίρνουν το Β. Αν μπορούν τα F18 να απογειωθούν χωρίς ηλεκτρομαγνητικό καταπέλτη, το F35 με δυνατότητα short take off and vertical landing το έχει για πλακα
Μια ακομα αποδειξη οτι αν αφεθει ο ιδιωτικος τομεας αχαλινωτος θα ρουφιξει οσο πιο πολυ αιμα μπορει πριν παραδωσει αυτο που υποσχεθηκε και αν το παραδωσει οπως το υποσχεθηκε.Δεν θα βαλω παραδειγματα.Παμπολλα ηδη.
Η λυση;
Υποτιθεται πως οταν καποιος κερδιζει εναν διαγωνισμο…αυτο το κανει εχοντας υποβαλει μια καποια κοστολογημενη προσφορα στην οποια υποσχεται οτι θα παραδωσει αυτο που ζητηθηκε ετσι οπως ακριβως ζητηθηκε και με οσα ο ιδιος παρουσιασε για να κερδισει το εν λογω συμβολαιο.
Υπαρχει επισης ενα χρηματικο μαξιλαρακι προσυμφωνημενο για να αντιμετωπισει τυχον απροβλεπτες καταστασεις.
Τι πιο απλο απο το να καλυπτει λοιπον ο ιδιος ο ιδιωτης τις οποιες καθυστερησεις οφειλονται αποκλειστικα στην δικη του ευθυνη αφου για να προκειψουν προβληματα…αυτο σημαινει απλα οτι ο ιδιος και οι συνεργατες του κατεθεσαν μια ελλειπεστατη προταση υποσχομενοι οτι μπορουν να παραδωσουν οτι σχεδιασαν.Γιατι να πληρωνει ο μαλακας ο φορολογουμενος; Εσεις δηλαδη αν πατε να αγορασετε εναν αμαξι και σας βγει μαπα..θα πληρωσετε την εταιρια να σας το φτιαξει η θα απαιτησετε απο την εταιρια να το φερει στα στανταρ που διαφημιζει και σας οδηγησαν στο να επιλεξετε το συγκεκριμενο μοντελο.
Ελευθερη αγορα αγορινες….
“ταραχώδεις καταπέλτες” ;;;
Google translate;