Μια σύγχρονη σχεδίαση αναζητά η γαλλική DGAMPA (η κρατική υπηρεσία Ναυτικών Θεμάτων, Αλιείας και Ιχθυοκαλλιεργειών), για νέο σκάφος ναυτικής περιπολίας ανοιχτής θαλάσσης, και ανέθεσε σχετικό συμβόλαιο στο σχεδιαστικό γραφείο Mauric, με την παράδοση του σκάφους να αναμένεται το 2027 από το ναυπηγείο Socarenam.
Η καινοτομία εδώ είναι πως το σκάφος θα έχει μικτή πρόωση, και με ντίζελ-ηλεκτρικό σύστημα αλλά και με ένα μεγάλο ιστίο με πανί στο μεσόστεγο του, εξελιγμένης βέβαια σχεδίασης. Το πανί θα βοηθά στην μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και τον περιορισμό των εκπεμπόμενων καυσαερίων.
Οι προδιαγραφές του περιπολικού είναι 54 μέτρα μήκος, χαλύβδινο κύτος και αλουμινένια υπερκατασκευή, πλήρωμα 16 ατόμων και συν 4 ειδικών αποστολών, αυτονομία 12 ημερών, με εμβέλεια 3.600 ναυτικών μιλίων, μεγίστη ταχύτητα 17 κόμβων και οικονομική 12. Θα φέρει δύο φουσκωτά σκάφη για έλεγχο, ενώ έχει χώρους για προσθήκη ειδικού εξοπλισμού και ελαφριού οπλισμού.
Βασική ζώνη δράσης του νέου πλοίου θα είναι ο Κόλπος του Βισκαϊκού στον Ατλαντικό Ωκεανό.