Μια από τις ειδήσεις της ημέρας είναι η προετοιμασία της Κολομβιανής Αεροπορίας για συμμετοχή στην επόμενη «σύνοδο» της Red Flag, για δεύτερη φορά στην ιστορία της. H Πολεμική Αεροπορία της Κολομβίας, χρήστης IAI (Israeli Aircraft Industry) Kfir C.2 και TC.7 με τον κινητήρα General Electric J79 από το 1968, προχώρησε το 2009 σε έναν σημαντικό εκσυγχρονισμό των μαχητικών της, που υλοποιήθηκε σε διάφορες φάσεις. Στην πλέον πρόσφατη από αυτές απέκτησαν και ραντάρ AESA.
Έτσι σήμερα, παρά το γεγονός ότι ξεκίνησε την αναζήτηση αντικαταστάτη, τα ισραηλινά αεροσκάφη αναμένεται να παραμείνουν σε υπηρεσία για αρκετά χρόνια ως… τα τελευταία Kfir, αφού τα λιγοστά αντίστοιχά τους στη Σρι Λάνκα βρίσκονται σε φάση αποκλιμάκωσης αξιοποίησης μετά και τη λήξη του εμφυλίου στην ασιατική χώρα, και τα Kfir C.2/TC.2 του Ισημερινού υπάρχουν πλέον μόνο στα χαρτιά. Η Π&Δ είχε πρόσφατα αποκλειστική πρόσβαση στην Base Aerea «Capitan German Olano» και συνάντησε τα θρυλικά δελταπτέρυγα στο έδαφος και κυρίως στον αέρα. Διαβάστε επίσης ποιες ήταν οι επιχειρήσεις της FAC με τα ελληνικά ονόματα «ΘΑΝΑΤΟΣ» και «ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ» στις οποίες πρωταγωνίστησαν τα Kfir.
Στο τεύχος μας ΜΑΙΟΣ 2018 που κυκλοφορεί!