27.4 C
Athens
Δευτέρα, 14 Ιουλίου, 2025
ΝΕΑΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙΠερισσότερα από 16 κελιά κατακόρυφης εκτόξευσης θα έχουν οι νέες τουρκικές φρεγάτες...

Περισσότερα από 16 κελιά κατακόρυφης εκτόξευσης θα έχουν οι νέες τουρκικές φρεγάτες Istanbul

- Advertisement -

Όπως καταγράφει το Janes, οι 3 φρεγάτες κλάσης Istanbul που έχουν παραγγελθεί ταυτόχρονα σε 3 διαφορετικά ιδιωτικά ναυπηγεία από το Τουρκικό Ναυτικό, θα φέρουν πάνω από 16 κελιά κατακόρυφης εκτόξευσης αντιαεροπορικών πυραύλων. Η πρώτη φρεγάτα της κλάσης, η ομώνυμη TCG Istanbul είναι τώρα σε φάση δοκιμών διαθέτοντας 16 κελιά. Και όπως είχαμε και εμείς γράψει σχετικά τον Ιούνιο φέτος, αυτό το σκάφος θα είναι «δοκιμαστήριο» συστημάτων και ενοποίησης τους, ώστε τα σχετικά συμπεράσματα να ενσωματωθούν στις επόμενες 3 φρεγάτες της κλάσης.

Έτοιμη για δοκιμές η φρεγάτα Istanbul – το στοίχημα για πραγματικά «τουρκικό πολεμικό»

Θυμίζουμε πως το σύστημα κατακόρυφης εκτόξευσης αντιαεροπορικών πυραύλων, MIDLAS, που αναπτύχθηκε από την τουρκική Roketsan, προς το παρόν είναι ικανό για την φόρτωση ενός αντιαεροπορικού πυραύλου (επίσης τοπικής σχεδίασης, Hisar) ανά κελί αλλά με προοπτική να γίνει και τετραπλή φόρτωση τους. Όπως ακριβώς στο αντίστοιχο αμερικανικό σύστημα εκτοξευτών Mk41, που «χωρά» 4 πυραύλους ESSM ανά κελί.

Αν λοιπόν οι νέες φρεγάτες φέρουν έστω 24 κελιά (8 παραπάνω από τα τρέχοντα 16) και επιτευχθεί και η 4πλη φόρτωση, θα μιλάμε για ένα φορτίο 96 αντιαεροπορικών πυραύλων ανά πλοίο συν 16 βλήματα Atmaca κατά σκαφών επιφανείας, ένα εντυπωσιακό οπλισμό για σκάφος μόλις 3.000+ τόνων.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

58 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
58 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Γαλλία και Βρετανία σε στρατηγική σύγκλιση με κοινή πυρηνική αποτροπή...

0
Πέρα από τα κοσμικά της πρόσφατης επίσκεψης Μακρόν στη Βρετανία, η ουσία των συμφωνηθέντων με τον εκεί πρωθυπουργό Κιρ Στάρμερ, είναι μια υψηλής πολιτικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιουλίου 1878: Η συνθήκη του Βερολίνου, οι...

13
Υπογράφεται η Συνθήκη του Βερολίνου μεταξύ των Μεγάλων Δυνάμεων και της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Καρπός του συνεδρίου που οργανώθηκε στο Βερολίνο από τον "αρχιτέκτονα" της...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Γαλλία: θα διπλασιάσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ως το 2027

Ο γάλλος πρόεδρος Εμανουέλ Μακρόν ανακοίνωσε χθες Κυριακή ότι η Γαλλία θα αυξήσει τον στρατιωτικό προϋπολογισμό της ταχύτερα από ό,τι σχεδιαζόταν, αναγγέλλοντας επιπρόσθετες δαπάνες...

«Παράθυρο δημοσιονομικής ευελιξίας» για την Ελλάδα η έγκριση της ρήτρας διαφυγής για τις αμυντικές δαπάνες

«Παράθυρο ευελιξίας» για την Ελλάδα (όπως και για 16 κράτη- μέλη της ΕΕ συνολικά), ανοίγει η έγκριση από το τελευταίο Ecofin της ρήτρας διαφυγής...

ΑΝΑΛΥΣΗ: Διάσωση πιλότων πίσω από τις εχθρικές γραμμές, η περίπτωση της Ελλάδας

Η εκπαίδευση ενός πιλότου μαχητικού αεροσκάφους είναι μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, που απαιτεί σημαντικούς πόρους από το κάθε κράτος, ενώ οι χειριστές επιλέγονται...