Η κλάση φρεγατών Kortenaer ήταν επιτυχημένη καθώς έφθασε τα 12 πλοία, από τα οποία τα 10 υπηρέτησαν στο Ολλανδικό Ναυτικό και άλλα 2 απευθείας με το Ελληνικό. Τα ολλανδικά σκάφη όμως με την απόσυρση τους είχαν νέο κύκλο υπηρεσίας, στην Ελλάδα (8) και στα Αραβικά Εμιράτα, όπου πωλήθηκαν 2, τα Piet Hein και Abraham Crijnssen.
To Piet Hein όμως -από όλη την κλάση- είχε την πιο παράξενη εξέλιξη, καθώς αφού υπηρέτησε το Ναυτικό των ΗΑΕ για δέκα χρόνια, από το 1998 έως το 2008 ως Al Emirat, αποσύρθηκε, για να επανεμφανιστεί 3 χρόνια αργότερα! Αυτή τη φορά όμως αγνώριστο, καθώς το κύτος είχε χρησιμοποιηθεί ως βάση για τη δημιουργία ενός σούπεργιοτ, με το όνομα Yas.
Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που ένα παλαιό πολεμικό σκάφος γίνεται πολυτελείας: αρκεί να θυμηθούμε πως η διάσημη “Χριστίνα” του Αριστοτέλη Ωνάση, επίσης είχε υπηρετήσει ως φρεγάτα, του Καναδικού Ναυτικού αυτή τη φορά, με το όνομα Stormont, κλάσης River, έχοντας δει δράση στον Β’ Παγκόσμιο.
Το Yas όμως έχει αλλάξει τελείως την αρχική εικόνα της φρεγάτας, με νέα υπερκατασκευή με τεράστιες γυάλινες επιφάνειες. Η μετασκεύη ολοκληρώθηκε το 2015, από το ναυπηγείο ADM στο Άμπου Ντάμπι, ενώ την επιμέλεια είχε αναλάβει ο Γάλλος σχεδιαστής Jacques Pierrejean, ο οποίος ήθελε το σκάφος να μοιάζει με δελφίνι.
Στην πορεία των εργασιών, που αποδείχθηκαν δύσκολες καθώς χρειάστηκε σημαντικά περισσότερος χρόνος -και χρήμα- από τον αρχικό προυπολογισμό (έγινε πλήρης ανακαίνιση, με αλλαγή μηχανών καθώς αφαιρέθηκαν οι αεριοστρόβιλοι και μπήκαν 2 ντίζελ MTU 8000), το Yas “κέρδισε” και 12 μέτρα μήκος, φθάνοντας στα 141 συνολικά.
Στην τελική του μορφή μπορεί να φιλοξενεί έως 60 άτομα, ενώ ο ιδιοκτήτης του είναι ο σείχης Hamdan bin Zayed bin Sultan Al Nahyan, αδελφός του Προέδρου των Εμιράτων, σείχη Zayed Al Nahyan. Όσο για την αξία του παλαίμαχου σκάφους, αυτή εκτιμάται σήμερα κάπου στα 180 εκατομμύρια δολάρια!