Η Lockheed Martin έχει προσφέρει λύση στο πρόβλημα της συμβατότητας του συστήματος αυτοπροστασίας ASPIS II με τους κύριους αισθητήρες του F-16V, ανέφερε νωρίτερα σήμερα ο Ντένης Πλέσσας.
Μιλώντας στο Delphi Economic Forum, σε ένα εξαιρετικό πάνελ που συντόνισε ο δημοσιογράφος Βασίλης Νέδος @NedosVassilis, ο αντιπρόεδρος της Lockheed Martin τόνισε: «Γίνεται μεγάλη συζήτηση τελευταία για τη συνεργασία ενός ψηφιακού συστήματος με ένα αναλογικό και συγκεκριμένα του ραντάρ με το σύστημα αυτοπροστασίας. Όντως είναι δύσκολο να επικοινωνούν και να συνεργάζονται ψηφιακά και αναλογικά συστήματα μεταξύ τους. Όχι όμως ακατόρθωτο. Και αυτό επιτυγχάνεται με λογισμικό και με άλλες προσεγγίσεις. Αυτό ακριβώς έχουμε κάνει και οι σχεδιαστές του προγράμματος έδειξαν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους τόσο στην Αμερικάνικη Αεροπορία όσο στην Πολεμική Αεροπορία και επ’ αυτού βαδίζουμε. Άρα και επ’ αυτού δεν υπάρχει θέμα».
Ο κ. Πλέσσας αναφέρθηκε γενικότερα στο πρόγραμμα F-16V, λέγοντας ότι το πρόγραμμα τρέχει σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Επιπλέον ο ίδιος εστίασε στην κατάσταση στην ΕΑΒ και δήλωσε πως 10-15 τεχνικοί θα πρέπει να είναι διαθέσιμοι για κάθε αεροσκάφος. Αυτή τη στιγμή οι εργασίες στο πρώτο αεροσκάφος γίνονται από Έλληνες και Αμερικάνους τεχνικούς. Τέλος, στην ΕΑΒ θα γίνουν επενδύσεις με χρήση κονδυλίων, αυτών που παλαιότερα ονομάζονταν Αντισταθμιστικά Ωφελήματα.
Στο ίδιο πάνελ με τον κ. Πλέσσα υπήρχαν ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Ν. Παναγιωτόπουλος, ο Σύμβουλος Εθνικής Ασφαλείας Αντιναύαρχος εα Α. Διακόπουλος αλλά και ο καθηγητής Κ. Φίλης.
Όλη η αλήθεια για την εξέλιξη του προγράμματος F-16V, και το “θέμα” με το ASPIS II