10.7 C
Athens
Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τα ποσά για τα πλεύσιμα, με αξιοπρέπεια θα αμείβονται τα Στελέχη...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Τα ποσά για τα πλεύσιμα, με αξιοπρέπεια θα αμείβονται τα Στελέχη του ΠΝ σε αποστολή

- Advertisement -

 

Όπως πρώτοι είχαμε γράψει, εδώ και αρκετό καιρό ήταν έτοιμη η Κοινή Υπουργική Απόφαση για το επίδομα “Ημερήσιας Αποζημίωσης Ειδικών Περιπτώσεων”, κάτι που παλιότερα διακινήθηκε πως θα ήταν το περίφημο “Επίδομα Στόλου”, και αργότερα, ίσως λίγο σωστότερα, ειπώθηκε πως θα είναι τα “Πλεύσιμα”.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Πως θα λειτουργήσει το νέο επίδομα “Ημερήσιας Αποζημίωσης Ειδικών Περιπτώσεων” για Ναυτικό, Στρατό κι Αεροπορία – Naval Defence

Όπως είχαμε γράψει τότε, τα ποσά θα ήταν “στοχευμένα”, αποκλειστικά και μόνο στους ανθρώπους που βρίσκονται πάνω στην πρώτη γραμμή. Δηλαδή στα στελέχη που “λιώνουν” στις Κανονιοφόρους ή τα πλοία “σκοπούν”, και βρίσκονται ατελείωτες μέρες μακρυά από τις οικογένειές τους. Τώρα πια, αυτοί οι άνθρωποι θα αμείβονται δίκαια, και αν μη τι άλλο, θα υπάρχει ένα αντίκρισμα για όσες μέρες βρίσκονται στο πέλαγος ή σε κάποια ακριτικό νησί, με το MW-08 να παρακολουθεί τα ΤΒ2 να κόβουν βόλτες κάπου ψηλά…

Επίσης, κάτι που πρέπει να “χρεωθεί” στον ΑΓΕΕΘΑ και την νυν ηγεσία του ΠΝ, είναι το γεγονός ότι το ποσό που υποσχέθηκε ο Πρωθυπουργός στην έκθεση Θεσσαλονίκης, που μετέτρεψαν ένα επίδομα που θα δινόταν “κλιμακωτά”, από τα 150 ευρώ για κελευστή, ως τα 450 για κυβερνήτη, σε “οριζόντιο”, όπως είναι και τα ισχύοντα πλεύσιμα. Η λογική είναι απλή. Αν “χαθεί” ένα πλοίο, η αξία της ζωής του κυβερνήτη και του κελευστή είναι ίδια. Όπως, η οικογένεια ενός κυβερνήτη κι ενός κελευστή, έχει τις ίδιες ανάγκες. Όλα τα άλλα που γράφονται “κατά” της σημερινής ηγεσίας, είναι “να είχαμε να λέγαμε”.

Έτοιμη η Κοινή Υπουργική Απόφαση για το επίδομα για “Πλεύσιμα” στο Πολεμικό Ναυτικό – Naval Defence

Τα θέματα αμοιβών, θα λυθούν με το νομοσχέδιο για το Νέο Μισθολόγιο που έχει ετοιμάσει το ΓΕΕΘΑ, και αφορά όλους φυσικά τους κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων. Δηλαδή, πιθανή δυσαρέσκεια ανάμεσα σε ανώτερους βαθμούς (που περιμένουν εδώ και πολλά χρόνια κάτι αξιοπρεπές σαν μισθό), θα λυθεί όχι με το Επίδομα Πρώτης Γραμμής (αυτό είναι στην πραγματικότητα), αλλά με το Νέο Μισθολόγιο, όπως και πρέπει άλλωστε. Από όσο γνωρίζουμε, αυτά που έχουν προβλεφθεί από το ΓΕΕΘΑ, και θα ισχύσουν από 1/1/2024, θα είναι ένα πραγματικά αξιοπρεπές μισθολόγιο για όλα τα Στελέχη, με σωστή κλιμάκωση, και αξιοπρεπείς απολαβές.

Αλλά η παρούσα ηγεσία, ήθελε να λυθούν τα δυο φλέγοντα θέματα για το ΠΝ. Πρώτον, οι αποχωρήσεις των αξιωματικών (που μέχρι σήμερα κρύβονται επιμελώς κάτι από το χαλί, με καθυστερήσεις στην αποδοχή των παραιτήσεων), και δεύτερον, στα θέματα αντοχής του προσωπικού πάνω στα πλοία (που επηρεάζει πολλά θέματα). Το “Επίδομα Στόλου”, όπως είχε σχεδιαστεί, σήμαινε πως θα έπαιρναν τα ίδια το Στέλεχος που είναι στο Ναύσταθμο, σε ένα πλοίο που επισκευάζεται, και τα ίδια το Στέλεχος που είναι σε πλοίο δεμένο στο Καστελλόριζο. Είναι σωστό;

Ξεκαθαρίζουμε, για πολλοστή φορά, πως το θέμα των αμοιβών γενικά, θα λυθεί με το Νέο Μισθολόγιο. Αλλά επιτέλους, θα υπάρχουν αξιοπρεπείς αμοιβές για τα Πληρώματα του Στόλου που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή. Ποιες θα είναι αυτές οι αμοιβές. Το A/ΓΕΕΘΑ έχει “χωρίσει” τα νέα “Πλεύσιμα” σε δυο κατηγορίες, άλλη κλίμακα για Στελέχη που επιχειρούν εντός ευθύνης A/ΓΕΕΘΑ, και μια μεγαλύτερη για Στελέχη που επιχειρούν εκτός ευθύνης A/ΓΕΕΘΑ, ως εξής:

Η συνέχεια στο navaldefence.gr

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

13 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
13 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Ειδικές δυνάμεις σε όλα τα υποβρύχια του ΠΝ με νέας γενιάς υποθαλάσσια σκούτερ

Για δεκαετίες, η συζήτηση γύρω από την ισχύ ενός υποβρυχίου επικεντρώνεται σχεδόν αποκλειστικά στις τορπίλες, στα βλήματα cruise και στα συστήματα αισθητήρων. Στη σύγχρονη...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Φρεγατιάδα, 5 χρόνια μετά: τι απέγιναν οι 8 προτάσεις σκαφών που...

11
Μια από κάθε άποψη κομβική ήταν η ελληνική εξοπλιστική προσπάθεια για απόκτηση 4 φρεγατών πολλαπλών ρόλων, όπως εξαγγέλθηκε το 2020 στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 1/14 Δεκεμβρίου 1913: Η πολυπόθητη ένωση της Κρήτης...

0
Παρουσία του βασιλιά Κωνσταντίνου του Α' και του πρωθυπουργού Ελευθέριου Βενιζέλου πραγματοποιείται στα Χανιά η πανηγυρική Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα. Η στιγμή...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

74
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Φρεγατιάδα, 5 χρόνια μετά: τι απέγιναν οι 8 προτάσεις σκαφών που είχε εξετάσει η Ελλάδα;

Μια από κάθε άποψη κομβική ήταν η ελληνική εξοπλιστική προσπάθεια για απόκτηση 4 φρεγατών πολλαπλών ρόλων, όπως εξαγγέλθηκε το 2020 στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης...

Ειδικές Δυνάμεις των ΗΠΑ επιβιβάστηκαν σε πλοίο στον Ινδικό, που μετέφερε φορτίο από την Κίνα στο Ιράν

Οι Ηνωμένες Πολιτείες προχώρησαν σε μια από τις πιο αποκαλυπτικές επιχειρήσεις θαλάσσιας επιβολής κυρώσεων των τελευταίων ετών, όταν Ειδικές Δυνάμεις επιβιβάστηκαν σε εμπορικό πλοίο...

Σοβαρή βλάβη στο νέο υποβρύχιο της Ταϊβάν αποκαλύπτει τα όρια της εγχώριας ανάπτυξης προηγμένων υποβρυχίων

Το νέο, εγχώριας σχεδίασης υποβρύχιο της Ταϊβάν, Hai Kun (SS-711), αντιμετώπισε σοβαρή βλάβη στο υδραυλικό του σύστημα κατά τη διάρκεια θαλάσσιων δοκιμών, γεγονός που...