Αν και αντιμετωπίζει έντονες οικονομικές προκλήσεις και βρίσκεται σε πρόγραμμα του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, το Πακιστάν συνεχίζει να δρομολογεί σημαντικά εξοπλιστικά προγράμματα που αφορούν κυρίως την εγχώρια πολεμική βιομηχανία.
Σύμφωνα με το «Defense News», το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα τεθωρακισμένα και την αεροπορική ισχύ. Για τα πρώτα επιχειρείται η υποκατάσταση των εισαγωγών και για τη δεύτερη το βάρος έχει πέσει στο μαχητικό JF-17.
Ο Πακιστανικός Στρατός προσπαθεί να βελτιώσει τις ικανότητες των υφιστάμενων αρμάτων μάχης, μέσω της εγχώριας κατασκευής υποσυστημάτων για τα Al-Khalid και T-80UD, της ανάπτυξης πυρομαχικών και της ανακατασκευής και αναβάθμισης παλαιότερων τύπων. Παράλληλα, επιδιώκεται η συνέχιση της παραγωγής του Al-Khalid I και η ολοκλήρωση της ανάπτυξης του Al-Khalid II.
Το Πακιστάν θέλει επίσης να κατασκευάσει το δικό του τεθωρακισμένο όχημα μάχης (ΤΟΜΑ). Ένα τέτοιο πρωτότυπο όχημα, με την ονομασία Viper, παρουσιάστηκε από την κρατική εταιρεία HIT για πρώτη φορά στην έκθεση οπλικών συστημάτων «IDEAS 2018». Το Viper βασίζεται στο M113 και φέρει σλοβακικό μη επανδρωμένο πύργο Turra 30. Τέλος, αποκτήθηκαν ρωσικά αντιαρματικά Kornet-E, χωρίς να είναι δεδομένο ότι αγοράστηκαν από τη Ρωσία ή έφθασαν στο Πακιστάν μέσω άλλης χώρας.
Η Πακιστανική Αεροπορία κινείται στους ρυθμούς του μαχητικού JF-17. Υπό ανάπτυξη βρίσκεται η νεότερη έκδοση JF-17 Block III, με ικανότητα λήψης καυσίμου κατά την πτήση και εγκατεστημένο ραντάρ AESA. Το νέο ραντάρ θα μπορούσε να τοποθετηθεί στα JF-17 Block I/II σε μεταγενέστερο στάδιο. Για το JF-17 αποκτιέται ακόμα ο κινεζικός υπερηχητικός αντιπλοϊκός πύραυλος CM-400AKG.
Σε επίσημο έγγραφο του υπουργείου Άμυνας του Πακιστάν επισημαίνονται επίσης προγράμματα για drones και το νέο μαχητικό 5ης γενιάς. Το τελευταίο ονομάζεται «Project AZM». Δεν είναι βέβαιο ότι η Τουρκία θα συνδράμει στο μαχητικό 5ης γενιάς, αλλά το αεροσκάφος θα έχει σίγουρα κινεζική τεχνολογία ακόμη και αν κατασκευάζεται μερικώς στο Πακιστάν.
Τα οικονομικά προβλήματα δεν πτοούν το Πακιστάν που στρέφεται στην εγχώρια αμυντική βιομηχανία
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΝΑΛΥΣΗ: ATACMS, SCALP, Storm Shadow κατά Ρωσίας, στρατηγική ευκαιρία και ρίσκο
Σε μια ανατροπή των στρατιωτικών ισορροπιών στον πόλεμο της Ουκρανίας, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία και τη Βρετανία, έδωσαν την άδεια...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 18 Νοεμβρίου 1943: «Μάχη του Βερολίνου», η RAF...
Η RAF εξαπολύει τα στρατηγικά βομβαρδιστικά της εναντίον της γερμανικής πρωτεύουσας: Στις 18 Νοεμβρίου 1943, 440 Lancasters και 4 Mosquitos αφήνουν το φορτίο τους...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023
Αγορά 7.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...