18.1 C
Athens
Παρασκευή, 10 Οκτωβρίου, 2025
ΚΟΙΝΩΝΙΑCORONAVIRUSΕπισκευές εξ αποστάσεως στα χρόνια του Covid-19: Πώς ένα Α-10 Thunderbolt II...

Επισκευές εξ αποστάσεως στα χρόνια του Covid-19: Πώς ένα Α-10 Thunderbolt II επέστρεψε σε υπηρεσία χωρίς οι μηχανικοί του να βρεθούν στο ίδιο δωμάτιο

- Advertisement -

H ιστορία ξεκινάει με μια συνηθισμένη μέρα στην ζώνη επιχειρήσεων των Αμερικανικών Ενόπλων Δυνάμεων σε μια “μη κατονομαζόμενη” τοποθεσία, όταν το A-10 Thunderbolt II επέστρεψε στη βάση του έχοντας δεχθεί εχθρικά πυρά στην κοιλιακή χώρα. Αν και η πτητική κατάσταση του αεροσκάφους δεν επηρεάστηκε, δεδομένης της γνωστής αντοχής του ‘Warthog’ σε εχρθκά πυρά, το αεροσκάφος χρειαζόταν άμεσες επισκευές και την επιτήρηση εξειδικευμένων μηχανικών.

Τα Α-10 θα πετούν για πολλά ακόμη χρόνια


Κανονικά, η επισκευή θα αντιμετωπιζόταν στο ίδιο το θέατρο επιχειρήσεων, με την ομάδα τεχνικού της Αεροπορικής Βάσης και -σε περίπτωση που χρειαζόταν- εξειδικευμένους μηχανικούς που θα πετούσαν από τις ΗΠΑ στην περιοχή για να εξετάσουν και να αξιολογήσουν τη ζημιά προτείνοντας τη βέλτιστη μέθοδο αντιμετώπισης.

Το Α-10 είναι πασίγνωστο για την εξαιρετική επιβιωσιμότητά του και την αντοχή του στα πλήγματα φέρνοντας τον πιλότο στη βάση του ακόμα και εάν έχει υποστεί συντριπτικές για άλλα αεροσκάφη ζημιές

Το πρόβλημα ήταν ο Covid-19. Με την πανδημία να έχει σαρώσει τον κόσμο και να έχει στείλει τους μηχανικούς και τεχνικούς στο σπίτι τους, δουλεύοντας από το γραφείο τους, το γκαράζ ή το υπόγειο της κατοικίας τους εφαρμόζοντας τα μέτρα κοινωνικής απόστασης, οι μηχανικοί Reed Fawcett, υποσμηναγός James Zhen, Greg Stowe και Michael Hackett, Jr. κατάφεραν για πρώτη φορά να επιθεωρήσουν και να προτείνουν μέτρα που οδήγησαν στην πλήρη αποκατάσταση και επαναφορά του A-10 με το παρατσούκλι “Unleaser”.
Η δουλειά δεν ήταν εύκολη. Το αεροσκάφος ήταν σε ένα υπόστεγο στην αεροπορική βάση Hill στη Utah ενώ η ομάδα βρισκόταν σε διαφορετικές τοποθεσίες εξετάζοντας τα στοιχεία και επικοινωνώντας μέσω μια οθόνης υπολογιστή, τηλεφώνου, e-mail ή με ηλεκτρονικούς φακέλους που μοιράζονταν μεταξύ τους από το Global VPN.
Η ομάδα των μηχανικών που μετείχαν στην πρώτη τηλε-επισκευή από τον χώρο εργασίας τους

Με καθοδήγηση από τηλεφώνου, διαγράμματα και εξηγήσεις, η ομάδα μηχανικών οδήγησε την τεχνική ομάδα στη Βάση Hill να ανοίξει μια τρύπα διαμέτρου 10 περίπου εκατοστών στο σημείο εισόδου του εχθρικού βλήματος και να παρακολουθήσουν την πορεία του βρίσκοντάς το σφηνωμένο στο εξωτερικό μιας δεξαμενής καυσίμου στην κοιλιακή χώρα.

COVID-19: Η πανδημία είναι ευκαιρία για αλλαγές στην προσέλκυση προσωπικού


Αξιολογώντας τις φωτογραφίες που έβγαλε ο αρχιτεχνίτης στο σημείο επισκευών, οι μηχανικοί συσκεύτηκαν με τηλεδιάσκεψη και αποφάσισαν τον καλύτερο τρόπο επισκευής του στέλνοντας στη συνέχεια τον τρόπο δράσης βήμα προς βήμα στην τεχνική ομάδα. Η ίδια διαδικασία ακολουθήθηκε και μετά την ολοκλήρωση των επισκευών με τους μηχανικούς να αποφασίζουν πως το “Unleasher” ήταν έτοιμο και πάλι να πετάξει.

Η επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε ήταν η πρώτη εξ αποστάσεως αξιολόγηση, επισκευή και πιστοποίηση ιπταμένου μέσου με τη μέθοδο της τηλεδιάσκεψης και παρόλο που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά λόγω ανάγκης που λέγεται ‘Covid-19’, ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην Αμερικανική Αεροπορία. Στο μέλλον, δύσκολες περιπτώσεις επισκευής μέσων που βρίσκονται σε επιχειρησιακή ανάπτυξη σε απομεμακρυμένες χώρες θα μπορούν να επισκευαστούν χωρίς να χρειάζεται να ταξιδεύουν χιλιάδες χιλιόμετρα είτε τα μέσα πίσω στις ΗΠΑ ή οι μηχανικοί στο σημείο ανάπτυξης.

Η τεχνική ομάδα στη βάση Hill εργάστηκε με όλα τα ατομικά μέτρα προστασίας ακολουθώντας σε κάθε βήμα τις οδηγίες των μηχανικών

Υπολογίζεται πως το πολύπλοκο και κυρίως πολυδάπανο ταξίδι μπορεί να αποφευχθεί 9 στις 10 περιπτώσεις με την τηλεδιάσκεψη και επιθεώρηση κερδίζοντας χρήμα, κόπο και κυρίως χρόνο. Η Αεροπορία των ΗΠΑ, επίσης, εργάζεται για να βελτιώσει όχι μόνο τα μέσα επικοινωνίας αλλά και το μοντέλο ψηφιακής αναπαράστασης και εξομοίωσης για να μεταφέρει πληροφορίες από το ένα σημείο στο άλλο με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια.

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Πως η τουρκική επιθετικότητα σε Ελλάδα & Κύπρο θα δικαιωθεί με ρωσική επικράτηση στην Ουκρανία

Δυστυχώς η Ευρώπη εδώ και 3,5 χρόνια δοκιμάζεται από ένα νέο πόλεμο, σκληρό και ανελέητο και χωρίς ορατό τέλος προς το παρόν. Σε έναν...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Φρεγάτες ΜΕΚΟ: Σχεδιασμός συνεχούς εξέλιξης και με νέο σόναρ, πυραύλους ESSM...

74
Το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των φρεγατών κλάσης "Ύδρα", ΜΕΚΟ200ΗΝ, αποτελεί ένα από τα πιο κρίσιμα εγχειρήματα του Πολεμικού Ναυτικού (ΠΝ) για την ενίσχυση της επιχειρησιακής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 27 Σεπτεμβρίου/9 Οκτωβρίου 1831: Αίμα στα σκαλιά της...

15
Δολοφονείται στα σκαλοπάτια της εκκλησίας του Αγίου Σπυρίδωνος στο Ναύπλιο, ο κυβερνήτης της Ελλάδας, Ιωάννης Καποδίστριας. Ο φόνος έλαβε χώρα καθώς ο κυβερνήτης συνοδευόμενος...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Το Συνέδριο GSOF Europe 2025 στην Αθήνα: Μια πλατφόρμα διαλόγου για τις Ειδικές Δυνάμεις

Σε μια εποχή όπου οι γεωπολιτικές εντάσεις στην Ανατολική Μεσόγειο και πέρα από αυτήν απαιτούν ταχύτητα, καινοτομία και στρατηγικές συμμαχίες, η Αθήνα υποδέχθηκε από...

Το Βέλγιο ζητάει 997 πυραύλους αέρος-αέρος AIM-120D-3 – η τιμή;

Στις 3 Οκτωβρίου διαβιβάστηκε αίτημα του Βελγίου στο Κογκρέσο των ΗΠΑ, με το οποίο ζητείται η πιθανή αγορά έως 997 πυραύλων αέρος-αέρος AIM-120D-3 και...

Στο 251 Γενικό Νοσοκομείο Αεροπορίας οι χειριστές του Tecnam της ΠΑ

Η Πολεμική Αεροπορία ανακοινώνει ότι «την Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025 και ώρα 10:52, αεροσκάφος P2002-JF Tecnam της 360 Μοίρας Εκπαίδευσης Αέρος από την Σχολή...