29.7 C
Athens
Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου, 2025
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΡΘΡΑΟ αντίκτυπος του κορωνοϊού στις αερομεταφορές...

Ο αντίκτυπος του κορωνοϊού στις αερομεταφορές…

- Advertisement -

Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στην αεροπορική βιομηχανία είναι κάτι που δεν έχει υπάρξει ποτέ πριν στο παρελθόν, κάτι το πρωτοφανές. Είναι λοιπόν πολύ δύσκολο τόσο να παρακολουθήσει κανείς όλες τις εξελίξεις όσο και τις αντιδράσεις της αγοράς και τα μέτρα που παίρνουν οι αεροπορικές εταιρείες.
Οι περισσότερες λοιπόν από τις αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει σημαντικά τις δραστηριότητές τους ή ακόμα και έχουν σταματήσει το σύνολο των πτητικών τους επιχειρήσεων, καθηλώνοντας συνολικά τους στόλους αεροσκαφών τους, αφού πλέον δεν έχουν προορισμούς να πετάξουν αλλά ούτε κι επιβάτες πρόθυμους για τον σκοπό αυτόν.
Πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν επιταχύνει τη σταδιακή κατάργηση των παλαιότερων τύπων αεροσκαφών ή εξετάζουν το ενδεχόμενο αυτό. Παράλληλα καθυστερούν ή μεταθέτουν για το μέλλον παραλαβές νέας κατασκευής αεροσκαφών.
Οι κατασκευαστές αεροσκαφών από την πλευρά τους είναι υποχρεωμένοι να αναστείλουν την παραγωγή τους αφού πλέον δεν είναι ασφαλές οι εργαζόμενοι να βρίσκονται σε κλειστούς χώρους μαζί με μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν είναι σε θέση να συνεχίσουν την παραγωγή και τις παραδόσεις των αεροσκαφών στους πελάτες τους.
Και το σημαντικότερο, πολλοί πελάτες και συνεργάτες, υπεργολάβοι, προμηθευτές κτλ έχουν επηρεαστεί και περνούν από μια φάση μεγάλων αβεβαιοτήτων και προβλημάτων, χωρίς μάλιστα συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα άρσης των αβεβαιοτήτων αυτών.
Πολλές χώρες έχουν κλείσει μονομερώς τα αεροδρόμιά τους, συνεπώς έχουν πάψει να είναι προορισμός ακόμα και για τους υπηκόους τους, ενώ στα πλαίσια της καραντίνας μόνο οι αερομεταφορές επιτρέπονται πλέον, κι αυτές για επιλεγμένα φορτία.
Ο χώρος της αεροπλοΐας είναι μία βιομηχανία που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένους σε κάθε τομέα και παράλληλα είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας κάθε χώρας, μέσω της μεταφοράς ανθρώπων κι εμπορευμάτων.
Η καθήλωση της βιομηχανίας αυτής αναπόφευκτα θα επηρεάσει όχι μόνο τις ίδιες της εταιρείες που δραστηριοποιούνται άμεσα σ’ αυτόν τον χώρο αλλά κατ’ επέκταση και τις οικονομίες συνολικά των χωρών αυτών.
Όπως είπαμε πρόκειται για πρωτοφανές φαινόμενο αφού κι άλλες φορές στο παρελθόν είχαν υπάρξει πανδημίες κι είχαν επιβληθεί καραντίνες και περιορισμοί στις μεταφορές, αλλά ποτέ στο τέτοιο μαζικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και εν τέλει πόσες εταιρείες θα επιβιώσουν και βέβαια με τι τίμημα στην απασχόληση και στην δραστηριότητά τους. Ασφαλώς ορισμένες δεν θα αντέξουν την παύση της δραστηριότητάς τους και την παύση εισροής εσόδων και μοιραία θα κλείσουν, αφού δεν θα μπορούν να πληρώνουν το προσωπικό και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους.
Τι μέλλει γεννέσθαι και τι θα πάρει την θέση τους… είναι άγνωστο προς το παρόν.
Διαβάστε περισσότερα:

Αλλαγή εισιτηρίων χωρίς κόστος επανέκδοσης από τη Sky Express λόγω κοροναϊού

Η Ryanair ακυρώνει όλες τις πτήσεις από και προς Ιταλία

Covid-19: Στη δίνη της επιδημίας βρίσκονται οι αεροπορικές εταιρίες

Η Lufthansa ακυρώνει 23.000 πτήσεις τον Μάρτιο και τον Απρίλιο

AEGEAN: Συγχωνεύει τις πτήσεις λόγω κορονοϊού

Αίτημα οικονομικής βοήθειας σκοπεύει να υποβάλει η Lufthansa

Ryanair: Ενδεχόμενη πλήρης καθήλωση του αεροπορικού στόλου

Τμηματική αναστολή πτήσεων ανακοίνωσε η Ellinair

Ο «τυφώνας» κορωνοϊός δοκιμάζει τις αεροπορικές εταιρείες

Η αεροπορική εταιρία Ryanair αναστέλλει από τις 24 Μαρτίου σχεδόν όλες τις πτήσεις της

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ΑΝΑΛΥΣΗ: Κονδύλια SAFE για την ελληνική άμυνα, προτελευταίοι στην Ευρώπη και… πάλι καλά!

Στα 787,7 εκατομμύρια ευρώ (από 1,2 δις που είχαμε ζητήσει), καταλήγει η "απόδοση" της δανειακής χρηματοδότησης για την Ελλάδα από τον κανονισμό SAFE της...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΝΑΛΥΣΗ: Εξετάζουμε τα 3 υποψήφια EW για τα ελληνικά F-16V

34
Σε μια εποχή όπου οι αεροπορικές συγκρούσεις εξαρτώνται όλο και περισσότερο από την ικανότητα ηλεκτρονικού πολέμου, τα συστήματα EW αποτελούν κρίσιμο στοιχείο για τα...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 3/15 Σεπτεμβρίου 1826: “Καρτερία”, το υπερόπλο της Επανάστασης

1
Καταπλέει σαν σήμερα στο λιμάνι του Ναυπλίου το πρώτο ελληνικό ατμόπλοιο, το «Καρτερία», με κυβερνήτη τον Άγγλο φιλέλληνα Φραγκίσκο Άμπνεϊ Άστιγξ (Frank Abney Hastings).Για...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Ισραήλ: Στενεύουν όλο και περισσότερο οι επιλογές του

του David Ignatius, αρθρογράφου της Washington PostΗ ισραηλινή επίθεση κατά της πολιτικής ηγεσίας της Χαμάς στην Ντόχα, με στόχο τον τερματισμό του πολέμου στη...

Ουκρανία: ο πόλεμος θα κρατήσει ακόμη πολύ

του David Ignatius, αρθρογράφου της Washington PostΗ ειρηνευτική πρωτοβουλία του Προέδρου Τραμπ για την Ουκρανία -με τις κενές απειλές της και τις ανώφελες προθεσμίες...

Ένας Αύγουστος που θύμιζε 2038…

του Lluis Bassets είναι αρθρογράφος της El PaisΟ Αύγουστος ήταν ευνοϊκός για τον Πούτιν και τον Τραμπ, ολέθριος για τους κατοίκους της Γάζας, καταστροφικός για...