33.7 C
Athens
Κυριακή, 7 Ιουλίου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΡΘΡΑΟ αντίκτυπος του κορωνοϊού στις αερομεταφορές...

Ο αντίκτυπος του κορωνοϊού στις αερομεταφορές…

- Advertisement -

Ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στην αεροπορική βιομηχανία είναι κάτι που δεν έχει υπάρξει ποτέ πριν στο παρελθόν, κάτι το πρωτοφανές. Είναι λοιπόν πολύ δύσκολο τόσο να παρακολουθήσει κανείς όλες τις εξελίξεις όσο και τις αντιδράσεις της αγοράς και τα μέτρα που παίρνουν οι αεροπορικές εταιρείες.
Οι περισσότερες λοιπόν από τις αεροπορικές εταιρείες έχουν μειώσει σημαντικά τις δραστηριότητές τους ή ακόμα και έχουν σταματήσει το σύνολο των πτητικών τους επιχειρήσεων, καθηλώνοντας συνολικά τους στόλους αεροσκαφών τους, αφού πλέον δεν έχουν προορισμούς να πετάξουν αλλά ούτε κι επιβάτες πρόθυμους για τον σκοπό αυτόν.
Πολλές αεροπορικές εταιρείες έχουν επιταχύνει τη σταδιακή κατάργηση των παλαιότερων τύπων αεροσκαφών ή εξετάζουν το ενδεχόμενο αυτό. Παράλληλα καθυστερούν ή μεταθέτουν για το μέλλον παραλαβές νέας κατασκευής αεροσκαφών.
Οι κατασκευαστές αεροσκαφών από την πλευρά τους είναι υποχρεωμένοι να αναστείλουν την παραγωγή τους αφού πλέον δεν είναι ασφαλές οι εργαζόμενοι να βρίσκονται σε κλειστούς χώρους μαζί με μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Το αποτέλεσμα είναι ότι δεν είναι σε θέση να συνεχίσουν την παραγωγή και τις παραδόσεις των αεροσκαφών στους πελάτες τους.
Και το σημαντικότερο, πολλοί πελάτες και συνεργάτες, υπεργολάβοι, προμηθευτές κτλ έχουν επηρεαστεί και περνούν από μια φάση μεγάλων αβεβαιοτήτων και προβλημάτων, χωρίς μάλιστα συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα άρσης των αβεβαιοτήτων αυτών.
Πολλές χώρες έχουν κλείσει μονομερώς τα αεροδρόμιά τους, συνεπώς έχουν πάψει να είναι προορισμός ακόμα και για τους υπηκόους τους, ενώ στα πλαίσια της καραντίνας μόνο οι αερομεταφορές επιτρέπονται πλέον, κι αυτές για επιλεγμένα φορτία.
Ο χώρος της αεροπλοΐας είναι μία βιομηχανία που απασχολεί εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένους σε κάθε τομέα και παράλληλα είναι βασικός πυλώνας της οικονομίας κάθε χώρας, μέσω της μεταφοράς ανθρώπων κι εμπορευμάτων.
Η καθήλωση της βιομηχανίας αυτής αναπόφευκτα θα επηρεάσει όχι μόνο τις ίδιες της εταιρείες που δραστηριοποιούνται άμεσα σ’ αυτόν τον χώρο αλλά κατ’ επέκταση και τις οικονομίες συνολικά των χωρών αυτών.
Όπως είπαμε πρόκειται για πρωτοφανές φαινόμενο αφού κι άλλες φορές στο παρελθόν είχαν υπάρξει πανδημίες κι είχαν επιβληθεί καραντίνες και περιορισμοί στις μεταφορές, αλλά ποτέ στο τέτοιο μαζικό και παγκόσμιο επίπεδο.
Μένει να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και εν τέλει πόσες εταιρείες θα επιβιώσουν και βέβαια με τι τίμημα στην απασχόληση και στην δραστηριότητά τους. Ασφαλώς ορισμένες δεν θα αντέξουν την παύση της δραστηριότητάς τους και την παύση εισροής εσόδων και μοιραία θα κλείσουν, αφού δεν θα μπορούν να πληρώνουν το προσωπικό και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους.
Τι μέλλει γεννέσθαι και τι θα πάρει την θέση τους… είναι άγνωστο προς το παρόν.
Διαβάστε περισσότερα:

Αλλαγή εισιτηρίων χωρίς κόστος επανέκδοσης από τη Sky Express λόγω κοροναϊού

Η Ryanair ακυρώνει όλες τις πτήσεις από και προς Ιταλία

Covid-19: Στη δίνη της επιδημίας βρίσκονται οι αεροπορικές εταιρίες

Η Lufthansa ακυρώνει 23.000 πτήσεις τον Μάρτιο και τον Απρίλιο

AEGEAN: Συγχωνεύει τις πτήσεις λόγω κορονοϊού

Αίτημα οικονομικής βοήθειας σκοπεύει να υποβάλει η Lufthansa

Ryanair: Ενδεχόμενη πλήρης καθήλωση του αεροπορικού στόλου

Τμηματική αναστολή πτήσεων ανακοίνωσε η Ellinair

Ο «τυφώνας» κορωνοϊός δοκιμάζει τις αεροπορικές εταιρείες

Η αεροπορική εταιρία Ryanair αναστέλλει από τις 24 Μαρτίου σχεδόν όλες τις πτήσεις της

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Notify of
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Τι έγινε τελικά με το nEURΟn… ρωτά το ΠΑΣΟΚ

Αρκετοί εκεί έξω (μάλλον πολλοί ελέω και των καλοθελητών του Διαδικτύου), ζουν με τις πλάνες τους για το πρόγραμμα μη επανδρωμένου nEUROn, στο οποίο...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΕΚΤΑΚΤΟ: Παγώνει -ξανά- ο εκσυγχρονισμός των φρεγατών ΜΕΚΟ200ΗΝ;

171
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες της σελίδας μας, φαίνεται πως "παγώνει" το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού των ΜΕΚΟ200ΗΝ, με φόβο πως ίσως οδηγούμαστε και σε ακύρωση του....
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 7 Ιουλίου 1915: Πρώτη μάχη του Isonzo, σύγκρουση...

2
Λήγει μετά από δύο εβδομάδες σκληρών μαχών η πρώτη μάχη του Isonzo (Αισόντιος ποταμός) στο αλπικό μέτωπο του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου. Αυτή ήταν η...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Η νέα παγκόσμια τάξη και τα παγκόσμια προβλήματα

του Μoises Naim, πρώην υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας της Βενεζουέλας της El PaisΤα παγκόσμια προβλήματα που καμιά χώρα δεν μπορεί να λύσει μόνη της...

Σωτήρης Σκάντζικας: Ο κρατούμενος «Νο 1822» του Στάλαγκ-Λουφτ ΙΙΙ: 80 χρόνια από την πιο δραματική απόδραση του Β’ ΠΠ

Μπορεί κάποιοι να θυμούνται τον αξέχαστο Στιβ ΜακΚουίν στην ταινία του 1963 «Η Μεγάλη Απόδραση», που στηρίχτηκε σε πραγματικά γεγονότα, να ορμάει προς την...

Eυροεκλογές: Tα διακυβεύματα για τη Γηραιά Ήπειρο

του Jean Pisani-Ferry καθηγητή οικονομίας στη Sciences Po, στο Ινστιτούτο Bruegel Peterson και στο Institute for International Economis (Πηγή Le Monde)Στη δημοκρατία, οι εκλογές...