8.7 C
Athens
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου, 2025
ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΔΙΕΘΝΗΑπαντάμε στους μύθους για την Type 31HN, τη βρετανική πρόταση για το...

Απαντάμε στους μύθους για την Type 31HN, τη βρετανική πρόταση για το Πολεμικό Ναυτικό

- Advertisement -

Η βρετανική πρόταση για τη 2η φάση της διαδικασίας επιλογής νέων φρεγατών του Πολεμικού μας Ναυτικού, είναι ίσως η πλέον “ηχηρή” υποψηφιότητα, και υπό φυσιολογικές συνθήκες, θα έπρεπε να προηγείται. Ενώ οι περισσότεροι συμμετέχοντες έχουν να προσφέρουν κάποιο μικρομεσαίου εκτοπίσματος πολεμικό πλοίο, επιπέδου κορβέτας (Gowind HN, Sigma 10514, FCX-30/Doha) ή και εκσυγχρονισμένες φρεγάτες (LCS, MEKO200HN), η Babcock έρχεται φέρνοντας το πλοίο που έχει επιλέξει το Royal Navy σαν Type 31.

EKTAKTO: H Babcock έκανε συνάντηση στη ΓΔΑΕΕ για τις Type 31

Για λόγους που δεν γνωρίζουμε, από τη στιγμή που η ΠΤΗΣΗ παρουσίασε κατά αποκλειστικότητα τη βρετανική πρόταση, έχουμε διαβάσει είτε στα ΜΜΕ, είτε στα σχόλια εδώ στη σελίδα, είτε στα social media, πλήθος ανακριβειών για το πλοίο. Οπότε είναι αναγκαίο να διευκρινήσουμε τι συμβαίνει. Ας δούμε λοιπόν αυτά που έχουν κυκλοφορήσει και δεν στέκουν.

ΕΞΕΛΙΞΗ: Διευκρινήσεις για τις Type 31, οπλισμός και κόστη

ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ #1: Το πλοίο είναι μεγάλο, και έχει πολύ μεγάλο κόστος χρήσης και ανάγκες σε πλήρωμα. Το πλοίο είναι πράγματι μεγάλο, αλλά δεν έχει ούτε μεγάλο κόστος συντήρησης, ούτε χρειάζεται πολύ πλήρωμα.  Το κινητήριο σύνολο αποτελείται από κινητήρες της Rolls-Royce MTU, με συνολική ισχύ 32,8 kW, ενώ η FDI έχει 32 kW κινητήρες. Το +0,8 kW κάνει μεγαλύτερη κατανάλωση; Αντίθετα, η ταχύτητα φτάνει τους 28 κόμβους, αποτέλεσμα της καλύτερης υδροδυναμικής του πλοίου που σημαίνει και καλύτερη κατανάλωση από τις FDI.

EKTAKTO: H Type 31 προτείνεται στο ΠΝ από τη Babcock, νέος διεκδικητής που κερδίζει!

Σε ότι αφορά το πλήρωμα, από την αρχή, το πλοίο, είτε σαν Absalon είτε σαν Iver Huitfeld, έχει εκτεταμμένη χρήση αυτοματισμών της Maersk. Αυτό σημαίνει πως οι ανάγκες σε πλήρωμα είναι περιορισμένες, και μπορεί να πολεμήσει ακόμη και με 80 άτομα (επίπεδο κορβέτας δηλαδή). Υπάρχουν όμως ενδιαιτήσεις για 160, καθώς το πλοίο είναι πολλαπλών ρόλων, φέρει 4 (κι όχι 2) ταχύπλοα, άρα θα εκτελεί και επιχειρήσεις ειδικών δυνάμεων. Συνεπώς, δεν ισχύει το περί αναγκών “μεγάλου πληρώματος”.

ThinkOutOfTheBOx: Φρεγάτες Type 31 αντί κορβετών για το Ναυτικό

ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ #2: Το πλοίο δεν είναι “αθόρυβο”, δεν φέρει ακουστικές μονώσεις. Κι αυτό είναι μια παρανόηση. Η Type 31 δεν μπορεί να πλεύσει αθόρυβα όπως η Type 23 με την ηλεκτρική της πρόωση. Υπήρξαν σκέψεις για ένα πλήρως μονωμένο μηχανοστάσιο, που το Royal Navy απέρριψε γιατί ο ήχος δεν είναι τόσο απλό να “ακυρωθεί”. Αυτό το οποίο έγινε, είναι η τοποθέτηση όλων των κινητήρων πάνω σε ειδικές βάσεις, αντίστοιχες με αυτές που έχουν τοποθετηθεί και οι κινητήρες των FDI ή άλλων CODAD πλοίων. Ίσως να είναι και πιο εξελιγμένες, καθώς η Babcock είναι κορυφαία στην τεχνολογία ASW και στο θέμα.

Οι Βρετανοί συνεχίζουν δυνατά στη “μάχη” των φρεγατών για το ΠΝ με πρόταση την ArrowHead 140 κι όχι την Type 31!

Πριν πάμε στην επόμενη “αιτίαση” να πούμε πως μιλάμε για το Royal Navy. Ένα ναυτικό που κύριο σκοπό του έχει την “ακύρωση” του ρωσικού υποβρύχιου στόλου. Αν πιστεύουν κάποιοι, ή διαδίδουν, πως οι Βρετανοί είναι τόσο αφελείς, που αντικαθιστούν ένα αθόρυβο πλοίο, την Type 23, με ένα “θορυβώδες”, δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε. Η Type 31 θα λάβει ένα VDS sonar και θα συνεχίσει τη δουλειά που κάνουν στον Ατλαντικό, κι όχι μόνο, οι Type 23.

Α/Α πύραυλοι CAMM θα προστατεύουν τις βρετανικές φρεγάτες Type 31

ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ #3: H Type 31 είναι άοπλη. Αυτή θα λέγαμε πως είναι η μεγαλύτερη παρανόηση. Θέλουν δηλαδή να πουν κάποιοι…

H συνέχεια στο Naval Defence

Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω

κανάλια επικοινωνίας στα social media:

Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

162 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
162 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

ThinkOutOfTheBox: Πως οι εκσυγχρονισμένες MEKO200HN γίνονται αντιαεροπορικές πλατφόρμες με χαμηλό κόστος

Οι φρεγάτες ΜΕΚΟ200ΗΝ, κλάσης "Ύδρα", παραμένουν και σήμερα θεμέλιο του στόλου μας. Και ο μη εκσυγχρονισμός των εξαιρετικών αυτών πλοίων, έχει αναμφίβολα μειώσει την...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

ΑΠΟΨΗ: Πότε (δεν) θα ξαναπάρει νέα Rafale η Πολεμική Αεροπορία;

48
Η χθεσινή άφιξη του 24ου μαχητικού Rafale στην Τανάγρα, με κωδικό "457" ολοκλήρωσε την διπλή παραγγελία του τύπου που έγινε από τη χώρα μας....
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 13 Ιανουαρίου 1951: Μάχη του Βίνχ Γιέν, η...

0
Το 1951 ο πόλεμος στην γαλλική Ινδοκίνα βρισκόταν σε κρίσιμο σημείο. Παρά την φαινομενική αριθμητική επάρκεια του Γαλλικού Εκστρατευτικού Σώματος της Άπω Ανατολής (190.000,...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024

Αγορά 3.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Κυρ. Μητσοτάκης: Ελλάδα και Σαουδική Αραβία έχουν το ίδιο όραμα για την ασφάλεια και την ειρήνη

Πραγματοποιήθηκε σήμερα το Ανώτατο Συμβούλιο Στρατηγικής Συνεργασίας Ελλάδας - Σαουδικής Αραβίας, στο οποίο συμπροήδρευσαν ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Πρίγκιπας Διάδοχος και πρωθυπουργός...

Η ρωσική προπαγάνδα για τους Βορειοκορεάτες στρατιώτες στην Ουκρανία

Η αιχμαλώτιση στο Κουρσκ από ουκρανικής πλευράς δύο βορειοκορεατών στρατιωτών έχει φέρει ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες στη δημοσιότητα, με κυριότερη πως ένας από τους δύο έφερε...

Το Ουζμπεκιστάν μπορεί να είναι ο 10ος αγοραστής του μεταγωγικού C-390

Το Ουζμπεκιστάν ίσως είναι η "μη κατονομαζόμενη χώρα" που αγοράζει δύο μεταγωγικά C-390 Millennium της βραζιλιάνικης Embraer, όπως μεταδίδει το UZ Daily. Ωστόσο δεν...