Το Ινστιτούτο Έρευνας και ανάπτυξης Ελικοπτέρων, της Κίνας, θυγατρικό της κρατικής εταιρείας Aviation Industry Corp of China, μεγάλου προμηθευτή των Ενόπλων Δυνάμεων ανέπτυξε το AR-20, ένα drone με τέσσερεις ρότορες μεταβλητού βήματος, βάρους 20 κιλών.
Κατά τη διάρκεια δοκιμαστικής πτήσης στις 13 Μαρτίου, μια μπαταρία υδρογόνου, με καύσιμο αποθηκευμένο υπό πίεση 35 megapascals σε δοχείο 12 λιτρών, αντικατέστησε τη συμβατική μπαταρία λιθίου. Με τη νέα πηγή ενέργειας, το AR-20 πραγματοποίησε λειτουργικούς ελέγχους, δοκιμαστικές πτήσεις με διαφορετικά βάρη, πτήσεις υπό συνήθεις συνθήκες και δοκιμή αιώρησης μεγάλης αντοχής, με ικανότητα παραμονής στον αέρα για 192 λεπτά. Συγκριτικά, το drone με τη μπαταρία λιθίου έχει αυτονομία μεγαλύτερη από μία ώρα μεταφέροντας πέντε κιλά ωφέλιμου φορτίου, σύμφωνα πάντα με το Ινστιτούτο.
Η δοκιμή έδειξε ότι η απόδοση από την μπαταρία υδρογόνου μπορεί να επεκτείνει σημαντικά την αυτονομία του drone, αναβαθμίζοντας την χρησιμότητα του σε στρατιωτικές και πολιτικές αποστολές.
Το 2020, άλλο πειραματικό drone που αναπτύχθηκε από την εταιρεία Xinyan Chuangneng σε συνεργασία με την China National Airways, είχε καταφέρει να πραγματοποιήσει πτήση σε εξωτερικό χώρο συνεχόμενης διάρκειας 331 λεπτών. Επρόκειτο για ένα εξακόπτερο drone με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Ο αρχικός στόχος τότε ήταν 240 λεπτά πτήσης, που ξεπεράστηκε, πετυχαίνοντας και μεγάλη παραμονή σε μεγάλο υψόμετρο. Επιβεβαιώνοντας ότι η τα συγκεκριμένα fuel cells είναι αξιόπιστα και σε συνθήκες ισχυρού ανέμου, χαμηλής θερμοκρασίας και χαμηλής περιεκτικότητας οξυγόνου.