Η παρουσίαση του «μικρού» MAX 7, προχθές, ολοκληρώνει την σχετική οικογένεια της Boeing αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα όσο θέλει να τα παρουσιάζει ο αμερικανικός κολοσσός και το MAX 7 ίσως δεν έχει και πολύ μεγάλη καριέρα.
Το μικρότερο σήμερα επιβατικό της Boeing, αρχικά προερχόταν από το 737-700 αλλά στον επαναπροσδιορισμό της οικογένειας ΜΑΧ το 2016, εξελίχθηκε τελικά ως μικρότερο μοντέλο του MAX 8. Συγκριτικά με το 737-600 είναι μεγαλύτερο κατά 1,96 μέτρα και διαθέτει δυο επιπλέον σειρές καθισμάτων για 138 συνολικά επιβάτες. Η κατασκευή του πρώτου αεροσκάφους δοκιμών ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2017 και η δυνητική εισαγωγή του τύπου σε υπηρεσία προβλέπεται για τον Ιανουάριο του 2019. Το MAX 7 όμως αντιμετωπίζει ήδη προβλήματα μάρκετινγκ αφού οι πωλήσεις του μέχρι σήμερα περιορίζονται σε μόλις 63 αεροσκάφη (Southwest Airlines: 30,WestJet: 23, Canada Jetlines: 5 και ILFC Aviation: 5), ενώ δεν έχει αποσπάσει καμιά παραγγελία τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
Το ίδιο βέβαια πρόβλημα αντιμετωπίσει και το αντίστοιχό του Airbus 319neo, αν και η Boeing υποστηρίζει ότι το ΜΑΧ 7 είναι σημαντικά οικονομικότερο (και έχει –εν μέρει- δίκαιο με… πολλούς βέβαια αστερίσκους)
Το ενδιαφέρον όμως στην υπόθεση, όπως έχουν ανακαλύψει όσοι παρακολουθούν τις σελίδες της Π&Δ είναι το μέλλον τόσο του A319neo όσο και του MAX 7 μετά τον συνασπισμό της Airbus με την Bombardier όσο όμως και την διαφαινόμενη προσέγγιση –σε αντίδραση- Boeing και Embraer.
Σε αυτό το σχήμα τα A319neo και MAX 7 είναι άμεσα ανταγωνιστικά με τα CS300 και Embraer E195-E2, οπότε το ερώτημα είναι ποια θα είναι η θέση τους στο νέο σχήμα που εξελίσσεται, ειδικά υπό το πρίσμα ότι κανένα από τα δυο δεν είναι best seller.
ΦΓΚ
Για την υπόθεση Airbus-Bombardier υπήρχε άρθρο μας στο τεύχος Νο 379, ενώ για την προσέγγιση Boeing-Embraer γράφουμε στο τρέχον τεύχος μας (Π&Δ Νο 381, ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2018)
Πρώτη εμφάνιση για το Boeing Max 7
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Subscribe
Login
Please login to comment
0 Comments
Oldest
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Οι εξελίξεις στο πρόγραμμα ηλεκτρονικού πολέμου για τα F-16V της...
Η Πολεμική Αεροπορία βρίσκεται σε διαρκείς συζητήσεις για τη σημαντική βελτίωση των μαχητικών αεροσκαφών F-16V, με την εισαγωγή ενός νέου συστήματος ηλεκτρονικού πολέμου. Η...
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 22 Δεκεμβρίου 1828/3 Ιανουαρίου 1829: Η ίδρυση της...
Δημοσιεύεται το διάταγμα του Ι. Καποδίστρια για την ίδρυση της Στρατιωτικής Σχολής των Ευελπίδων, για την παροχή ικανών και μορφωμένων στελεχών στον τακτικό στρατό....
- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...