Όταν η Boeing ονόμαζε Dreamliner το μοντέλο της 787 μάλλον δεν είχε διανοηθεί πόσα προβλήματα θα αντιμετώπιζε, τόσα που ούτε στο πιο κακό όνειρο (dream) της.
Αυτή τη στιγμή η παραγωγή του αεροσκάφους βρίσκεται αντιμέτωπη με μια ποικιλία καθυστερήσεων που κανείς δεν γνωρίζει πως και πότε θα επιλυθούν. Το κυριότερο είναι η εύρεση κατασκευαστικών αστοχιών στο οπίσθιο τμήμα της ατράκτου, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν ρωγμές. Αν και η πιθανότητα τέτοιας ζημιάς είναι μικρή, είναι απαραίτητο να βρεθεί λύση ενώ η αμερικανική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας έχει διατάξει έλεγχο και για πιθανά προβλήματα σε διαχωριστικά πάνελ στους χώρους μεταφοράς φορτίων.
Η Boeing έχει αυτή τη στιγμή 80 αεροσκάφη 787 στην κατοχή της, τα οποία είναι σε αναμονή μέχρι να επιλυθούν τα παραπάνω ζητήματα, ώστε να ξεκινήσουν οι παραδόσεις. Οι τελευταίες έχουν φρενάρει απότομα, με μόνο 4 αεροσκάφη να παραδίδονται σε πελάτες το τελευταίο τρίμηνο του 2020, ενώ πριν λίγες μέρες ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Air Lease Corporation, επέκρινε δημόσια την Boeing λέγοντας πως «πρέπει να συμμαζέψει τα του οίκου της πριν συζητήσουμε για νέα αεροσκάφη». Η Air Lease είναι από τους μεγαλύτερους πελάτες της Boeing, καθώς αγοράζει σημαντικούς αριθμούς αεροσκαφών τα οποία μετά διαθέτει σε αεροπορικές εταιρίες με σύστημα leasing. Ήδη η Air Lease αντιμετωπίζει στις δικές της παραγγελίες από 787 έως και 12 μήνες καθυστέρηση.