Η Bell ανακοίνωσε τη Δευτέρα την επίτευξη συμφωνίας συνεργασίας με τη Sierra Nevada στο πρόγραμμα High-Speed Vertical Take-Off and Landing (HSVTOL), που στοχεύει στην ανάπτυξη αεροσκάφους που ίσως αντικαταστήσει στο μέλλον το CV-22 Osprey.
Η Sierra Nevada θα συνδράμει στη σχεδίαση συστημάτων αποστολής του αεροσκάφους, φιλοδοξία του οποίου είναι να συνδυάσει την ικανότητα αιώρησης του ελικοπτέρου με την ταχύτητα και εμβέλεια του συμβατικού αεροσκάφους. Αποτέλεσμα του προγράμματος θα πρέπει να είναι ένα αεροσκάφος ικανό να αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη των 400 κόμβων (740 χιλιομέτρων ανά ώρα) και να καλύπτει εύρος αποστολών για λογαριασμό της Αμερικανικής Αεροπορίας και της Διοίκησης Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ.
Η Bell δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ανάπτυξη αεροσκαφών τέτοιου τύπου και φέρεται να έχει υποβάλει ιδέες για μια «οικογένεια κλιμακωτών αεροσκαφών στο χαρακτηριστικό του βάρους από 1,814 ως 45.359 κιλά». Με βάση παλαιότερα δημοσιεύματα, η Bell μελετά 30 ή 40 διαφορετικές ιδέες, με αυτές μικρότερου βάρους να αφορούν μη επανδρωμένα αεροσκάφη και εκείνες μεγαλύτερου βάρους επανδρωμένες πλατφόρμες.