Το «Στρατηγικό Όραμα 2025» που εγκρίθηκε από το υπουργικό Συμβούλιο του Βελγίου στις 18 Ιουλίου 2025 επιβεβαιώνει την πρόθεση της χώρας να αποκτήσει έναν νέο στόλο μεσαίων και βαρέων μεταφορικών ελικοπτέρων, προκειμένου να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της προς το ΝΑΤΟ και να καλύψει τα κενά στην αεροπορική κινητικότητα.
Αν και δεν έχει αναφερθεί συγκεκριμένος τύπος, η επιλογή λογικά θα γίνει μεταξύ των διεθνώς διαθέσιμων βαρέων ελικοπτέρων, δηλαδή του CH-47F Chinook της Boeing και του CH-53K King Stallion της Sikorsky. Όμως το Chinook θεωρείται η πιο πιθανή επιλογή, καθώς βρίσκεται ήδη σε υπηρεσία με την Ολλανδία και σύντομα θα μπει σε υπηρεσία και στη Γερμανία.
Για την προμήθεια αυτή έχουν προϋπολογιστεί 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ, με τις πρώτες δεσμεύσεις κεφαλαίων να έχουν προγραμματιστεί για το 2033. Αυτά τα ελικόπτερα θα μεταφέρουν κυρίως δυνάμεις ειδικών επιχειρήσεων και τον εξοπλισμό τους, θα διεξάγουν αποστολές MEDEVAC / αεροδιακομιδών και θα υποστηρίζουν επιχειρήσεις πυρόσβεσης στο βελγικό έδαφος. Η προμήθεια αναμένεται να γεμίσει το κενό που θα αφήσει η πρόωρη απόσυρση των ελικοπτέρων NH90-TTH, που ήταν σε υπηρεσία για μόλις λίγο περισσότερο από μια δεκαετία.
Η αεροπορική βάση Beauvechain αναμένεται να επιλεγεί για να φιλοξενήσει τα νέα ελικόπτερα βαρέος τύπου, αν και αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί επίσημα. Η εν λόγω βάση έχει εγκριθεί να δεχθεί εργασίες ανακαίνισης τον Ιούνιο του 2025, αφού η κυβέρνηση διέθεσε 96 εκατομμύρια ευρώ για την προετοιμασία της για την άφιξη δεκαπέντε ελαφρών ελικοπτέρων πολλαπλών ρόλων Airbus H145M και πέντε αεροσκαφών μικρής απογείωσης και προσγείωσης (STOL) για τις ειδικές δυνάμεις.