Η περιπέτεια των τουρκικών μη επανδρωμένων με τους πυργίσκους ηλεκτροοπτικών συστημάτων που φέρουν είναι γνωστή: Τα συστήματα αυτά, συνδυασμός κάμερας ημέρας και νύχτας συν αποστασιόμετρο laser, είναι τα «μάτια» κάθε μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Η Baykar, που παράγει τα Bayraktar TB2, χρησιμοποιούσε τον καναδικής κατασκευής πυργίσκο Wescam MX-15D, αλλά το καναδικό εμπάργκο στις εξαγωγές του προς την Τουρκία από το 2019, της δημιούργησε ένα σημαντικό κενό.
Η λύση που βρέθηκε, τουλάχιστον για αρκετά μοντέλα ΤΒ2, ήταν να εφοδιαστούν με ένα τουρκικής σχεδίασης πυργίσκο, τον CATS της Aselsan, με αξιοπρεπείς επιδόσεις αλλά όπως ακουγόταν και με κάποιους συμβιβασμούς. Το CATS είχε επίσης μπει και σε άλλα μη επανδρωμένα της Τουρκίας, όπως το ANKA.
Πλέον η Aselsan παρουσίασε μια νέα έκδοση ηλεκτροοπτικού, το ASELFLIR-500, το οποίο υπόσχεται σημαντικά αυξημένες επιδόσεις. Έτσι διαθέτει κάμερα ημέρας 8 Μegapixel (από 1Μp που είχε το CATS), διπλή υπέρυθρη κάμερα, αποστασιόμετρο laser, καταδείκτη laser και παρακολούθηση στοχοποίησης με laser. Ακόμη όλο το συγκρότημα του πυργίσκου έχει μικρύνει σε διαστάσεις, με διάμετρο 15 ίντσες και είναι πλήρως σταθεροποιημένο, για μειωμένους κραδασμούς και αυξημένη ποιότητα απεικόνισης. Η εταιρία λέει επίσης πως έχει εξελίξει σημαντικά το λογισμικό του με αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης.