Το κλείσιμο της γραμμής συναρμολόγησης οποιοδήποτε τύπου δεν είναι μια ευχάριστη στιγμή, εκτός και εάν αυτό ήταν… προδιαγεγραμμένο, όπως στη περίπτωση του ειδικού μεταφορικού Airbus Beluga XL, που εξ’ αρχής γνωρίζαμε ότι η παραγωγή δεν θα ξεπεράσει τα έξι αεροπλάνα (αν και υπήρξαν αν περιόδους φήμες για ένα 7ο ή και 8ο αεροπλάνο).
Το έσχατο, έκτο, αεροσκάφος, έκανε την εμφάνισή του με roll out στην Τουλούζη και θα ενταχθεί στον υπόλοιπο στόλο στο τέλος Αυγούστου.
Να θυμίσουμε ότι το BelugaXL, που αποτελεί συνέχεια του A300 Beluga, βασίζεται σε A330-200 με διασκευασμένη άτρακτο που επιτρέπει τη μεταφορά μεγάλων συγκροτημάτων για την υποστήριξη των γραμμών συναρμολόγησης της Airbus ανά τον κόσμο.