19.8 C
Athens
Τετάρτη, 1 Μαΐου, 2024
ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΑΠΟΨΕΙΣΑφήστε ήσυχα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, και ειδικά τους ήρωες της...

Αφήστε ήσυχα τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, και ειδικά τους ήρωες της Αεροπορίας Στρατού

- Advertisement -

Ανθρωποφαγία για μικροκομματικά συμφέροντα. Δεν μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε διαφορετικά αυτό που συμβαίνει. Κάποιος πρέπει να φταίει, ποτέ εμείς οι ίδιοι. Πάντα να ψάξουμε να βρούμε κάποιον να το φορτώσουμε. Τώρα, ποιος θα την πληρώσει; Όποιος δεν γουστάρουμε πολιτικά, και, με σειρά “αρχαιότητας”, τον Επικεφαλή της Αεροπορίας Στρατού, τον δραστήριο Α/ΓΕΕΘΑ, και τον ΥΕΘΑ.

Και οι τρεις παρέλαβαν χάος, κυριολεκτικά.

Ο πρώτος, έχει θεωρητικά στο δυναμολόγιό του, 25 CH-47D/SD Chinook. Πόσα πετάνε; Δεν θέλετε να μάθετε, γιατί θα μείνετε πάνω από τις οθόνες σας, κυκλοφορούν εγκεφαλικά. Φταίει ο άνθρωπος που ανέλαβε πριν 5 μήνες; Όχι βέβαια. Είχε το θάρρος να αναλάβει το μέρος των ευθυνών για την κατάσταση του εναερίου στόλου. Δεν άντεξε να βλέπει τα ελικόπτερα στις πίστες, ενώ η πατρίδα μας καιγόταν; Θέλησε να πει κάτι; Ότι και να έγινε, παραμένει στη θέση του. Τα ενδιάμεσα γιατί να μας ενδιαφέρουν;

Οι μισοί, τον έκαναν αύμβολο αντιστασιακού αγώνα κατά της επάρατης λυβέρνησης, και καλά παραιτήθηκε σαν πράξη αντίστασης. Οι άλλοι μισοί, προσπάθησαν να φορτώσουν στις πλάτες του τις ευθύνες για την χαμηλή διαθεσιμότητα των Chinook. Άλλοι, τελείως γελοίοι, πως έφταιγε που έφερε υψηλό πολιτικό πρόσωπο από διακοπές. Ακόμη κι αν έγινε έτσι, και δεν μας ενδιαφέρει, οι κεφαλές του κράτους επιστρέφουν με μέσα των ΕΔ σε περίπτωση ανάγκης. Κάηκε η μισή Ελλάδα, ήταν ανάγκη κάποιοι να επανέλθουν άμεσα. Το κατάλαβαν οι ανεγκέφαλοι, ή όχι;

Μετά, κάποιοι βρήκαν ευκαιρία να στοχεύσουν τον Α/ΓΕΕΘΑ. Τον άνθρωπο που βρίσκεται εδώ και καιρό στο τιμόνι των ΕΔ, και τρέχει να μαζέψει τα ασυμμάζευτα. Τον άνθρωπο που δεν το είδε ο ήλιος πέρσι το καλοκαίρι, καθώς ήταν μαζί με τα Επιτελεία στα υπόγεια στρατηγεία, προκειμένου να φέρει ένα θετικό αποτέλεσμα στην Ελλάδα. Δεν έπεσε σφαίρα, αλλά οι Έλληνικές Ένοπλες Δυνάμεις νίκησαν πέρσι. Κι αυτό πονάει πολύ τους “ρισκαδόρους” και τους “κλακαδόρους των ρισκαδόρων”. Ο Α/ΓΕΕΘΑ ενοχλεί κάποιους, γιατί κάνει τη δουλειά του. Κι όχι τη δουλειά τους.

Φυσικά, έξω από το κάδρο των κατηγοριών, δεν έμεινε ο ΥΕΘΑ. Ο άνθρωπος που βρήκε τις Ένοπλες Δυνάμεις σε απόλυτη διάλυση, σήκωσε τα μανίκια, και μετά από δυο χρόνια έχουμε αποτελέσματα. Βρήκε να πετάνε 2 Mirage, και τώρα έχουμε 20. Ξεμπλόκαρε τον εκσυγχρονισμό των F-16V, προχώρησε με απόλυτη επιτυχία (αφού είχαμε παραλαβή πριν λίγες μέρες) στην αγορά 18 Rafale, έχει καμιά 300 προγράμματα εκσυγχρονισμού και αναβάθμισης να “τρέχουν”. Ο άνθρωπος που επιτέλους κάνει αμυντική διπλωματία, που έφερε το σεβασμό στην Λεωφόρο Μεσογείου. Και είναι αυτός, που εξασφάλισε 5 δις για το ΠΝ. Λογικό είναι να “ενοχλεί” κι αυτός, κι ο ΥΦΕΘΑ, καθώς η σύγκριση του έργου τους σε 2 χρόνια είναι χαοτική με τους “άλλους”. Μια πολιτική ηγεσία που δουλεύει και δεν “μας δουλεύει”.

Τώρα, καθώς οι Ένοπλες Δυνάμεις έχουν παίξει το δικό τους ρόλο στην αποφυγή απωλειών από τις πυρκαγιές, με χιλιάδες στελέχη και πάλι στην πρώτη γραμμή, μια ανθρώπινη (το πιθανότερο) στιγμή έγινε πεδίο αισχρής κομματικής προπαγάνδας. Ένας αξιωματικός είπε μια κουβέντα, και το έκαναν κάποιοι σήριαλ. Ένας ΥΕΘΑ που δεν θυμάται πλέον που είναι το σπίτι του (μάλλον έχει κάνει σπίτι το υπουργείο), συζήτησε με τον άνθρωπο, και με την απόλυτη στήριξη του Α/ΓΕΕΘΑ, παρέμειναν όλοι στο πόστο τους.

Τα CH-47 Chinook είναι μια πληγή, που άνοιξε από την απόφαση κάποιων κάποτε, να βάλουν το κάρο πριν από το άλογο. Αγοράσαμε 10 μεταχειρισμένα CH-47D Chinook, με περισσότερες ώρες από τα ελληνικά, απλά και μόνο για να έχουμε… Chinook. Ενώ δηλαδή τα SD καθηλωνόντουσαν, αγοράσαμε παλιά αλλά συντηρημένα CH-47D από ΗΠΑ, για να έχουμε διαθεσιμότητες. Η ΑΣ υποχρεώθηκε να πάρει ελικόπτερα παλιά για να αντικαταστήσει τα… νέα, και ταυτόχρονα της “κόπηκε” το δικαίωμα συντήρησης.

Αυτή την παράνοια πάει να την κόψει ο Α/ΓΕΕΘΑ με τον υπουργό. Αν θυμάστε, πριν λίγες μέρες, προβλέφθηκε κονδύλι 100 (ναι, εκατό) εκ. ευρώ για το Follow On Support των CH-47D/SD. Το Υπουργείο θα κάνει ότι έκανε και με τα S-70B/B6. Μέσα σε λίγους μήνες, θα έχουμε πάλι ελικόπτερα, που τώρα “κείτονται” στην Πάχη, στον αέρα. Και θα τα καταφέρουν μαζί, ο ΥΕΘΑ, ο Α/ΓΕΕΘΑ και ο επικεφαλής της ΑΣ. Στο ενδιάμεσο, αφήστε έξω από ανόητα μικροκομματικά παιχνίδια τις Ένοπλες Δυνάμεις. Και την Αεροπορία Στρατού. Με την ευκαιρία, ας ευχαριστήσουμε τους ήρωες ιπτάμενους και τεχνικό προσωπικό για την τεράστια συνεισφορά τους.

Ας αποφασίσουμε τι μας ενδιαφέρει. Να έχουμε Ένοπλες Δυνάμεις ή να κάνουμε κουτσομπολιό; Κουτσομπολιό άλλου. Εδώ ειδήσεις. Τέλος.

Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.

- Advertisement -
- Advertisement -

66 ΣΧΟΛΙΑ

Subscribe
Notify of
66 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

Ακούστε μας

- Advertisement -

Το Σχόλιο της Ημέρας

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

Το τεύχος μας που κυκλοφορεί

- Advertisement -

Κύριο Άρθρο

Οι λόγοι που το ΠΝ κοιτά με ιδιαίτερο ενδιαφέρον το LCS-17,...

92
Το άρθρο του Βασίλη Νέδου στην "Καθημερινή", της 7ης Απριλίου 2024, ήταν διαφωτιστικό σε σχέση με όσα σχεδιάζονται στο Πολεμικό μας Ναυτικό. To οποίο...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 038 Τεύχος Ιουλίου 2023

Αγορά 3.99€
- Advertisement -

Σαν σήμερα

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Απριλίου 1943: Επιχείρηση “Mincemeat”, η Συμμαχική απόβαση...

8
Η επιχείρηση με τον κωδικό “Mincemeat” («Κιμάς») ήταν μια επιτυχημένη δράση εξαπάτησης των Γερμανών από τις Βρετανικές μυστικές υπηρεσίες, για τον τόπο της συμμαχικής...
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ Τεύχη 32, 33, 34, Ιανουάριος, Φεβρουάριος, Μάρτιος 2023

Αγορά 7.99€
- Advertisement -
Card image

ΠΤΗΣΗ 037 Τεύχος Ιουνίου 2023

Αγορά 3.99€

Πολιτική διαχείρισης σχολίων

Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr

73
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...

Related News

Leopard 1A5 “φρεσκαρισμένο”, η επιστροφή των ελαφριών/μεσαίων αρμάτων και στην Ελλάδα;

Πολύ πρόσφατα παρουσιάστηκε στο ΓΕΣ η πρόταση της εταιρείας EODH -που έχει μεγάλη εμπειρία στην παραγωγή θωρακίσεων για τα άρματα οικογένειας Leopard- για ένα...

ΕΑΒ: Μπορεί να αναγεννηθεί μέσω ιδιωτικοποίησης και συμμετοχής στην παραγωγή των F-35;

Του Γιώργου Αντωναρά, Αεροναυπηγού Μηχανικού, πρώην διευθυντή Εκτιμήσεων, Συμβάσεων & Διοίκησης Προγραμμάτων της ΕΑΒ (1978-1997)Σήμερα, μετά από 47 χρόνια λειτουργίας, η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία...

ThinkOutOfTheBox: Ελληνικός Στόλος με περισσότερες και φθηνότερες FDI Made in Greece

Το Πολεμικό Ναυτικό, αν όλα πάνε καλά, θα παραλάβει εντός του 2025 τις δυο πρώτες φρεγάτες κλάσης "Κίμων". Οι φρεγάτες αυτές μέχρι το 2028...