Η Aero Vodochody και η Omnipol έχουν αρχίσει την παραγωγή των πρώτων νέων μερών για τέσσερα εκπαιδευτικά αεροσκάφη L-39NG. Στόχος των εταιριών είναι η κατασκευή τριών πρωτοτύπων και ενός αεροσκάφους προ-παραγωγής. Η εταιρία ελπίζει να έχει ολοκληρώσει το πρώτο L-39NG στα τέλη του 2019 ώστε ο τύπος να είναι έτοιμος για εξαγωγές το 2020. Το πρώτο από τα τέσσερα αεροσκάφη θα λειτουργήσει ως πρωτότυπο πτητικών δοκιμών, τα δύο ως πρωτότυπα δομικών δοκιμών και το τελευταίο αναμένεται να παραδοθεί στον πρώτο χρήστη του τύπου. Οι Τσέχοι στοχεύουν στο να αντικαταστήσουν μέρος των 600 περίπου διαθέσιμων L-39 σε διεθνή χρήση με το L-39NG. Το -NG διατηρεί το χαμηλό επιχειρησιακό κόστος του προγόνου του σε συνδυασμό με σύγχρονα ηλεκτρονικά υποσυστήματα και νέο κινητήρα FJ44-4.
Η Aero Vodochody ξεκινά την παραγωγή των πρώτων L-39NG
- Advertisement -
Ακολουθήστε την ΠΤΗΣΗ στα παρακάτω
κανάλια επικοινωνίας στα social media:
Βοηθήστε μας να συνεχίσουμε:
Τα άρθρα που δημοσιεύονται στο flight.com.gr εκφράζουν τους συντάκτες τους
κι όχι απαραίτητα τον ιστότοπο. Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς γραπτή
έγκριση. Σε αντίθετη περίπτωση θα λαμβάνονται νομικά μέτρα. Ο ιστότοπος
διατηρεί το δικαίωμα ελέγχου των σχολίων, τα οποία εκφράζουν μόνο το συγγραφέα
τους.
- Advertisement -
- Advertisement -
Ακούστε μας
- Advertisement -
- Advertisement -
Κύριο Άρθρο
ΕΚΤΑΚΤΟ: 2 Bergamini επίσημα για το Πολεμικό Ναυτικό
Στον Μακροπρόθεσμο Προγραμματισμό Αμυντικών Εξοπλισμών (ΜΠΑΕ) που έχει καταρτιστεί περιλαμβάνεται πρόγραμμα προμήθειας δύο φρεγατών FREMM (Bergamini) για το Πολεμικό Ναυτικό, όπως σημειώνουν πηγές του...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 053 Τεύχος Νοεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -
Σαν σήμερα
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ – 30 Μαρτίου/11 Απριλίου 1822: Η Καταστροφή της Χίου
Ο καπουδάνπασας (αντιναύαρχος) Καρά Αλή αποβιβάζεται με 7.000 άνδρες στο νησί της Χίου μετά από σφοδρό βομβαρδισμό και εκθεμελιώνει την πόλη της Χίου προβαίνοντας...
- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 052 Τεύχος Οκτωβρίου 2024
Αγορά 3.99€- Advertisement -

ΠΤΗΣΗ 051 Τεύχος Σεπτεμβρίου 2024
Αγορά 3.99€Πολιτική διαχείρισης σχολίων
Πολιτική διαχείρισης σχολίων για τις ιστοσελίδες flight.com.gr, navaldefence.gr, military-history.gr
Όπως είναι γνωστό, τα σχόλια στα site μας υπόκεινται σε έλεγχο και επεξεργασία ώστε να διασφαλιστεί η συμμόρφωσή τους με τους κανόνες που έχουμε...
Σημαντική ενίσχυση για την αποδυναμωμένη SyAAF.
Αν καταφέρουν να ενεργοποιήσουν κάτι παραπάνω απο 15 αεροσκάφη όπως λέει η πηγή θα είναι μεγάλης χρησιμότητας στην προσπάθεια απελευθέρωσης εδαφών που παράνομα κατέχει “De Jure” η Τουρκία στην επαρχία Idlib.
Μιλάμε για τα Αιγυπτιακά Mig-21 που πρωτοστάτησαν στον Πόλεμο της Φθοράς με το Ισραήλ και είναι η καλύτερη έκδοση που παρήγαγε τότε η Ρωσία ενάντια στα Αμερικάνικα Φάντομ που παιρνούσαν στην IAF κατευθείαν απο την γραμμή παραγωγής της USAF.
Μπράβο στον Αλ Σίσι απο μένα.
Όταν η κατασταση φτάνει στα όρια -οπως στην Συρία- ακόμη και μαχητικά 50 ετών μπορεί να ειναι υπέρ χρήσιμα…οσο και να έχουν προχωρήσει οι τεχνολογίες…
για αυτό και εμείς ας διατηρούμε με ιδιαίτερη προσοχή παλαιότερα μαχητικά -οπως π.χ. το Α7- γιατί ποτέ δεν ξερεις τι τρύπες θα κληθείς σε κατασταση έκτακτης ανάγκης να κλείσεις..
Και βεβαια οι εποχές των παχιών αγελάδων τελείωσαν για την Ελληνική άμυνα
καθώς δεν μπορούμε να έχουμε προσεγγίσεις Γερμανών και Ολλανδών οπου στα 20 χρόνια
δίνουμε τις προηγούμενες εκδόσεις σύγχρονων όπλων για να πάρουμε καινούργιες..
Υπάρχουν πολιτικές προεκτάσεις μίας τέτοιας μεταφοράς Αιγυπτιακού πολεμικού υλικού προς Συρία. Για ποιούς λόγους ο Αιγύπτιος Πρόεδρος Άλ Σίσι (απόφοιτος της ΣΕΘΑ ΣΞ Η.Π.Α. – U.S. Army War College), πολιτικώς θα ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕΙ την ετήσια ΔΩΡΕΑΝ στρατιωτική βοήθεια Η.Π.Α. προς την Αίγυπτο ύψους $1,2-$1,5 δισεκατομ.; Εδώ στις Η.Π.Α. υπήρξαν πολιτικά ερωτηματικά και σοβαρός αντίκτυπος από την ανακάλυψη ότι γίνονταν εισαγωγή πολεμικού υλικού κατασκευής Β. Κορέας προς την Αίγυπτο (σχετική αρθρογραφία σε “Washington Post”), παρά τα σχετικά απαγορευτικά ψηφίσματα ΟΗΕ και τις σχετικές Αμερικανικές απαγορευτικές κυρώσεις. Ήδη υπάρχει σοβαρή κριτική για το διδακτορικό καθεστώς Άλ Σίσι σε ό,τι αφορά βασικά ανθρώπινα διακιώματα εντός της Αιγύπτου (πράγμα που έχει επηρεάσει αρνητικά και άτομα με υπηκοότητα Η.Π.Α.) εντός της ομοσπονδιακής Βουλής Αντιπροσώπων Η.Π.Α. και ομοσπονδιακής Γερουσίας Η.Π.Α. (U.S. House of Representatives, U.S. Senate). Δύσκολο το ερώτημα εξαγωγής Αιγυπτιακών MiG-21 προς Συρία όταν θα “πέσουν” τα τηλεφωνήματα της Πρεσβείας Η.Π.Α. στο Κάϊρο.